WESTEINDE 2
3925BX SCHERPENZEEL

Pauline beoordeelde op 2018-12-12

Geen gebruiksaanwijzing bij producten. Bij producten kunnen ze beter aangeven wat er bij hoort/past

Beste klant,
Allereerst dank voor uw respons! Wij zijn altijd blij met meedenkende klanten. Zij zorgen er samen met ons voor dat onze website zo klantvriendelijk mogelijk is.
Wat uw opmerkingen betreft: Zoals u bekend staan de gebruiksaanwijzingen en handleidingen voor de producten op onze site: soms bij het product zelf, soms in de rubriek handleidingen. Op deze manier zijn ze voor ieder bereikbaar. Jammer dat een link in uw geval niet correct werkte. Zoals wij u beloofden toen wij u per mail de handleiding mailden, is dit euvel inmiddels verholpen.

Dimitri Van Grootveld beoordeelde op 2018-12-12

prima service na het ontvangen van een beschadigde toiletpot. een paar dagen later kwam een goeie pot, zonder beschadigingen.

Reactie van Sanitairkiezer:
Wat vervelend dat uw levering niet in eenmaal correct was! We hopen de kans te krijgen het de volgende keer beter te doen en danken u voor uw review.

J Postema beoordeelde op 2018-12-08

Goede service

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer. We hopen dan ook voor de verzending de vijf sterren te halen!!

Linda beoordeelde op 2018-12-07

Product laat op de dag op dinsdag besteld en op woensdag al ontvangen. Heel tevreden over het product, over de klantvriendelijkheid en snelheid van levering. Zal hier zeker weer bestellen als ik weer wat nodig heb.

Reactie van Sanitairkiezer:
Wat fijn dat u zo tevreden bent. Voor ons de uitdaging het de volgende keer weer zo te doen! Graag tot ziens.

Tom van Iperen beoordeelde op 2018-12-07

Er was 1 product helaas niet op voorraad. Direct contact vanuit sanitairkiezer met de mogelijke oplossingen. Overige producten waren zeer snel geleverd, en de algehele communicatie is zeer goed. Heel tevreden dus

Reactie van Sanitairkiezer:
Harteliok dank voor uw mooie woorden! We hopen de afronding van uw bestelling ook correct af te werken.

Onno Derksen beoordeelde op 2018-12-06

Zeer snelle en correcte levering. Ook als je belt, wordt je perfect geholpen!

Reactie van Sanitairkiezer:
We doen ons best! Fijn dat u dat waardeert. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Johan Eijkenboom beoordeelde op 2018-12-06

goed

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie en veel plezier met uw aankoop.

Klant beoordeelde op 2018-12-02

Prima service snel geleverd

Reactie van Sanitairkiezer:
Veel plezier met de aankoop! Dank voor uw review.

Sylvia beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering en materiaal ziet er goed uit.

Reactie van Sanitairkiezer:
Graag gedaan. Veel plezier met uw aankoop.

W. van den Top beoordeelde op 2018-11-29

s'avonds besteld en de volgende morgen al opgehaald. Heel vriendelijke eigenaar die veel wist van alle kranen die hij verkocht

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank u wel voor het compliment! We zien u graag terugkomen!

AV beoordeelde op 2018-11-21

Goede service, prima communicatie.

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag tot een volgende keer.

Luc Sans beoordeelde op 2018-11-14

eerste bestelling heel tevreden en vlotte levering zoals afspraak

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank u wel voor uw reactie. Graag bewijzen we volgende keer weer dat we onze uiterste best doen beloften na te komen.

marlies karsten beoordeelde op 2018-11-12

kraan besteld, die niet kwam. na mailwisseling is ie alsnog gekomen.

Beste klant,

Graag willen wij een kleine aanvulling op uw schrijven toevoegen:
Het eerste contact kwam van onze klantenservice richting u. Leest u maar:
Beste klant,

Wij probeerden u telefonisch te bereiken, maar dit lukte helaas niet. Uw voicemail inspreken was niet mogelijk, vandaar dat wij u dit bericht sturen.
Graag vernemen wij of uw uw bestelling al heeft ontvangen.

Klantenservice Sanitairkezer.
toegevoegd op 7 november 2018 om 18:32 door Sanitairkiezer Notitie verwijderen

Na dit bericht reageerde u met de mededeling dat u nog niets had ontvangen.
U kreeg toen van ons het volgende bericht:
Mevrouw,

Dat dachten wij al: wij konden de kraan nl. niet in de afleverlijst terugvinden.
Vandaar onze vraag.
Inmiddels is de kraan weer boven water en wordt maandag naar ons teruggestuurd.
Hij was nl. foutief gesorteerd.
Om u niet onnodig lang te laten wachten, zenden wij u morgen het bestelde type kraan nogmaals op.
Met excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Westeinde 2,
3925BX Scherpenzeel.
Tel. +31 (0)624975957

toegevoegd op 8 november 2018 om 13:45 door Sanitairkiezer Notitie verwijderen

Stefan Motmans beoordeelde op 2018-11-10

Eerste kennismaking met Sanitairkiezer; niets op aan te merken. Vlotte verzending; vlotte levering!

Reactie van Sanitairkiezer:
Graag gedaan! Dank voor uw beoordeling en graag tot een volgende maal. We hopen u dan op dezelfde wijze van dienst te zijn.

E B M beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering, ziet er prima uit.!!!

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer.

A.r. beoordeelde op 2018-11-08

Top product en snelle levering!

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u tevreden bent, Dank voor uw reactie en veel plezier met uw aankoop.

Janssens Patrick beoordeelde op 2018-11-02

Top service

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer.

Wouter Bousche beoordeelde op 2018-10-31

Helaas eerst een verkeerd artikel van een andere webshop ontvangen door een fout van de leverancier. Daarna een kraan met een klein defect ontvangen. Dit werd allemaal professioneel aangepakt door sanitairkiezer en er werd met spoed een nieuw product geleverd. Het foutieve pakket en defecte product werden ook netjes opgehaald! Ik ben zeer tevreden met de service.

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u de vertraging op deze manier opvat! We deden het graag voor u en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Petra Westerbeek beoordeelde op 2018-10-31

Goede service, en super mooi product

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw positieve reactie.

Justine beoordeelde op 2018-10-25

Super vlotte levering. Prachtig artikel, zoals omschreven op de site.
Prima

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn er trots op en wensen u veel plezier met uw aankoop.