WESTEINDE 2
3925BX SCHERPENZEEL

Richard van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-23

Heel tevreden!

Enrico Simons beoordeelde op 2019-02-10

Goede prijs en snelle levering.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. Volgende keer gaan we voor 5 sterren. Als u iets te verveteren weet: laat het ons aub. horen.

Gabor Egei beoordeelde op 2019-02-10

Perfect service, fast shipping, good price (best online at the time of purchase) and quality product!

Reactie van Sanitairkiezer:
We are happy with your review! Have fun with your purchase. Looking forward to next time.

Tine Boonstra beoordeelde op 2019-02-10

Snel geleverd en stevig verpakt. Solide douchedeur

Reactie van Sanitairkiezer:
Veel doucheplezier en dank voor uw beoordeling.

Pamela v.d .Berg beoordeelde op 2019-02-06

prima service en advies
Mooie waskom en kraan, erg blij mee

Reactie van Sanitairkiezer:
Veel plezier met de aankoop en dank voor uw review.

Lisa beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering + houden je meermaals op de hoogte via mail van stand van bestelling, verzending en facturatie

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u onze inspanningen op deze wijze ervaart. We zijn er blij mee.

Wim Heijnis beoordeelde op 2019-02-03

Goede service, na melding dat een artikel op voorraad is, werd het voor alle zekerheid gecontroleerd. Bleek een verkeerd artikel in de verpakking te zitten. Telefonisch op de hoogte gesteld. Keuze geld terug of een week wachten. Een week later ontvangen.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw geduld en mooie review. Graag tot een volgende keer.

Tony Roepman beoordeelde op 2019-01-30

Prima! snel binnen

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie en veel plezier met uw aankoop.

Mim Boldewijn beoordeelde op 2019-01-26

Prachtige kraan en snelle levering

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw positieve feedback!

Jerome Chambondu beoordeelde op 2019-01-24

Ravi de ma commande, livraison très rapide et tarifs compétitifs, service clientèle qui répond rapidement aux questions par mail.

Reactie van Sanitairkiezer:
Merci beaucoup! Volontiers et à la prochaine fois.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-23

Ipv 4 dagen was de levering na 6 dagen, dus 2 dagen voor niets gewacht. Maar prima service !

Beste klant,

Allereerst dank voor uw reactie. Graag brengen wij u onderstaand bericht onder de aandacht. Dit zonden wij u op de dag van bestellen (5-1-2019) . In dit bericht gaven wij de verzenddag aan (10-01-2019). Volgens onze gegevens is de bestelling dus exact op de aanggegeven dag geleverd .

Uw bestelling wordt op woensdag 10-01-2019 door onze leverancier aan u verzonden.
toegevoegd op 5 januari 2019 om 12:54 door Sanitairkiezer

Marjo Van gaal beoordeelde op 2019-01-11

Tevreden over bestelling helaas paste de kraan niet maar makkelijk retour

Reactie van Sanitairkiezer:
Jammer dat de kraan niet paste. Graag tot een volgende keer en dank voor uw reactie.

Koen van der Heiden beoordeelde op 2019-01-09

Prima communicatie over levering. Keurig verpakt.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. Graag tot een volgende vijfsterren keer.

Hedi Eggen beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering en superservice

Reactie van Sanitairkiezer:
Geweldig dat u ons waardeert. We doen ons best uw klantwaardering zo te houden.

Connie Kauffman beoordeelde op 2019-01-02

Met de kerst besteld en keurig een berichtje gehad dat ze vrijdags de bestelling zouden versturen vanwege de feestdagen
Zaterdags geleverd top

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw bericht. Graag tot een volgende keer.

Henk Bos beoordeelde op 2018-12-28

Netjes alles gemeld, de bestelling zou dit jaar niet meer komen. Maar toch gelukt. Bedankt daarvoor.

Reactie van Sanitairkiezer:
We proberen snel te zijn! Dank voor uw bericht.

Dirk beoordeelde op 2018-12-25

Goede levertijden

Dank voor uw bericht

ferry talens beoordeelde op 2018-12-24

Led spiegel besteld, was de volgende dag al binnen rechtstreeks van de leverancier, bleek echter een fabrieksfout te hebben. Contact gehad met de Sanitairkiezer, deze beloofde een nieuwe spiegel voor de volgende dag. Aan het eind van de middag van de volgende dag belde de Sanitairkiezer, dat de spiegel per abuis bij hem was bezorgd. HIJ bood aan om de spiegel te brengen. Dat heeft hij dezelfde avond nog gedaan. Zeer klantvriendelijk bedrijf. Wij zullen in de toekomst zeker nogmaals gebruik maken van de Sanitairkiezer.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie! Fijn dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Graag tot horens.

Fons Breukers beoordeelde op 2018-12-21

ik werd goed op de hoogte gehouden!

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. Volgende keer zullen we proberen vijf sterren te bemachtigen!

Monique Stevens beoordeelde op 2018-12-20

snelle en goede levering, elke keer weer

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dit van onze (vaste) klanten te horen! Graag tot een volgende keer.