WESTEINDE 2

Goede bezorging

marc hoste beoordeelde op 2017-05-29

Twee woorden : heel tevreden

A Luijten beoordeelde op 2017-05-29

heel tevreden, snelle levering, prima product.

Bulent Bulbul beoordeelde op 2017-05-27

Vandaag besteld morgen in huis met standaard service.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw beoordeling. U ziet het: op onze site staat vermeld dat er normaliter binnen 48 uur geleverd wordt. Soms gaat dat nog sneller. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u de volgende maal weer graag van dienst.

Mevr. Van Middelaar beoordeelde op 2017-05-26

Vorig jaar waskom met kraan aangeschaft. Bevalt erg goed. Nu tweede set. Prima geprijsd, goed advies en 100% betrouwbaar.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw review. Wij vonden het ook weer erg pretiig u te mogen helpen.

Boy Aberle beoordeelde op 2017-05-26

Aardige en klantvriendelijke service, snelle levering. Helaas blijkt na levering dat een Sifon buis ingedeukt is.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw beoordeling. U maakt in deze beoordeling melding van een klacht die wij niet kennen: de door de leverancier gezonden kraan is gbekrast? Aan iets wat wij niet weten kunnen wij ook niets oplossen, zult u begrijpen.
Leest u uw bericht maar:
Geachte mevrouw/heer,

Wij hebben de bestelling vorige week van u ontvangen. Gisteren hebben wij enkele artikelen uitgepakt daarbij bleek helaas dat een Sifon buis een deuk heeft.

Graag vernemen wij uw oplossing in deze.

Met vriendelijke groeten,
Boy Aberle

L.W. van Veelen beoordeelde op 2017-05-23

Ik ben goed te spreken over de levering van het product. Ik had een douche paneel (model MARC) besteld. Ook de vraag die ik had kon ik goed kwijt en wordt prima telefonisch te woord gestaan. De meneer in kwestie komt in eerste instantie wat arrogant over maar weet wel waar hij over heeft en geeft eerlijk advies. En daar gaat het om!
De geleverde gebruiksaanwijzing laat sterk te wensen over. Een summier papiertje waar niet alles en juist op staat. Bleek ook dat de flexibele slangen voor de aansluiting aan de korte kant waren. Ik heb deze dus moeten verlengen met 30 cm flexibel. Maar het eindresultaat is prima. Heeft iemand tips nodig over de aansluiting? Ik heb ook nog wel wat foto's van de diverse stappen.

Reactie van Sanitairkiezer:
En daarom zijn wij trots op onze klanten:
Beste meneer,

Dank voor uw snelle reactie.
Dat er uitgebreide handleidingen zijn te downloaden wist ik helaas niet. Anders had ik daar zeker gebruik van gemaakt.
En uiteraard heeft de hoogte van de aansluitingen in de wand te maken met de lengte van de flex-aansluiting. Maar ik heb het op deze manier wel prima kunnen oplossen.
Met al , heel tevreden over uw product. Zal uw site zeer waarschijnlijk vaker gaan bezoeken!

Veel succes!

Leon van Veelen

WijKomenHelpen.nl

anita nijhoff beoordeelde op 2017-05-22

Snelle levering ,,netjes verpakt ,,keurig

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw beoordeling! Volgende keer gaan we voor 5 sterren!

Marijn Heuts beoordeelde op 2017-05-21

Snel in huis, behulpzaam, goede info en zelfs buiten normale uren beschikbaar.

Reactie van Sanitairkiezer:
Wat fijn dat u onze inspanningen zo waardeert!! Veel plezier met uw aankoop.

Rob Oostwegel beoordeelde op 2017-05-17

Uitstekende service!

Reactie van Sanitairkiezer:
Wij zijn trots op de door u gegeven beoordeling en zullen inspannen dit zo te houden. Graag met u!

Gerrit van Norden beoordeelde op 2017-05-17

Alles geheel naar wens verlopen.

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u een tevreden klant bent! Graag tot volgende keer.

Sonja Olierook beoordeelde op 2017-05-16

Goeie service, snelle reactie op de vraag op welk adres mijn bestelling bezorgd was, ik zou hier zeker weer bestellen.

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag tot de volgende keer.

Dominique Leman beoordeelde op 2017-05-14

Heel tevreden over keuze en levering, maar 1 opmerking: ik zocht een zwarte handdouche en -slang ter vervanging en de slang is inderdaad zwart, maar de handdouche is zwart aan de binnenzijde en chrome aan de buitenzijde. Jammer, want de rest van de bestaande set is volledig zwart. Dit was niet zichtbaar op de foto's op de website.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat het artikel niet geheel aan uw verwachtingen voldeed! Voor alle duidelijkheid zenden wij u de link naar de foto van het artikel mee. Vogens ons laat deze duidelijk zien dat er chroom aan deze handdouche zit.

Graag tot een volgende keer.

A Verschoor beoordeelde op 2017-05-14

Na wat onduidelijkheden over en weer werden de producten door de eigenaar op zaterdag persoonlijk afgeleverd.

Beste klant,
Wij stellen uw reactie zeer op prijs! Dank voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer. Veel sterkte met de bouw/inrichting van uw werkelijk prachtige huis.

J.J. Debie beoordeelde op 2017-05-08

Snelle afhandeling. Nergens goedkoper.
Goede kwaliteit voor een lage prijs.

Reactie van Sanitairkiezer:
We zijn er trots op u als klant te hebben. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer.

Remco Speelman beoordeelde op 2017-05-07

Snel in huis. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. Graag tot een volgende keer.

J Abbink beoordeelde op 2017-05-01

We zijn na een telefoontje op bezoek geweest om de waskommen en kranen die we op het oog hadden te bekijken, we werden zeer gastvrij ontvangen en er werd uitvoerig informatie gegeven, ondanks de goede info op de webpagina hebben we toch een betere keuze gemaakt toen we de waskommen zagen. Bijzonder tevreden, als we ons steigehouten badmeubel klaar hebben, sturen we een foto op.

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u zo tevreden bent. Het genoegen is wederzijds. Veel succes met de verbouw en wij wachten uw "plaatje" af.

Farid El Kabouzi beoordeelde op 2017-04-28

Snelle en correcte levering!

Reactie van Sanitairkiezer:
Veel plezier met uw aankoop en dank voor uw reactie!

Fam. Looman beoordeelde op 2017-04-25

Wij ontvingen een beschadigd product, maar na een telefoontje waarbij we keurig te woord werden gestaan en het opsturen van een foto van de beschadiging, kregen wij binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd. Klasse!

Reactie van Sanitairkiezer:
Jammer dat de eerste levering niet geheel correct was. Fijn dat u het zo opvat! Dank en graag tot een volgende keer.

Dennis Wijnbeek beoordeelde op 2017-04-19

Super snel netjes geholpen

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u ons wilde beoordelen!