WESTEINDE 2
3925BX SCHERPENZEEL

Ken beoordeelde op 2017-07-19

Helemaal top!

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw "topbeoordeling". Het was ons een genoegen!

Theo Luijpers beoordeelde op 2017-07-19

Nog steeds niet ontvangen

Reactie van Sanitairkiezer:
Wij vermoeden dat u de banner op onze site over het hoofd heeft gezien waarin melding werd gemaakt van beperkte verzending in de periode 6 jul - 24 juli 2017 (onze vakantie).
Tevens heeft u NIET gereageerd op de mail die wij u zonden om de verzenddatum mee te delen.
Dag en tijdstip van de verzending van deze mail treft u onder het bericht aan.

Beste klant,
I.v.m. onze vakantie en de vakanties van onze leveranciers wordt uw bestelling verzonden op:
maandag 24 juli 2017.
Mocht dit voor u een probleem zijn, vernemen wij dat graag.
toegevoegd op 6 juli 2017 om 17:53 door Sanitairkiezer Notitie verwijderen

Rob Hoogstraten beoordeelde op 2017-07-05

Prima service en snelle levering.

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Peter Bosman beoordeelde op 2017-07-03

keurig op tijd geleverd

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Astrid Kooi beoordeelde op 2017-06-30

Deze mensen krijgen van mij een 10 !
Zeer behulpzaam, krijgen het onmogelijke mogelijk, echt een aanrader.
Een bedrijf waar je niet als nummer wordt behandeld, maar gewoon als mens.
Ga zo door !

Reactie van Sanitairkiezer:
Met dank voor de fijne contacten en het geschonken vertrouwen! We blijven ons best doen.

Jos beoordeelde op 2017-06-26

Prima prijs en goed communicatie en afhandeling. Aanbevolen!

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw beoordeling, veelplezier met uw aankopen en graag tot een volgende keer.

Thea vd Bovenkamp beoordeelde op 2017-06-24

Goed advies, supersnelle levering en mooie materialen!

Reactie van Sanitairkiezer:
Vriendelijk dank voor uw mooie woorden. Veel plezier met uw aankopen.

Dhr. v.d. Haar beoordeelde op 2017-06-23

Prima product enuitdtejend geholpen..

Reactie van Sanitairkiezer:
Graag gedaan!! Graag tot volgende keer.

Stijn De Win beoordeelde op 2017-06-22

Waarom een levering in 2 delen ? Een eenmalige levering heeft veel voordelen zeker voor de kostprijs en het milieu. De slang voor de sproeier is te donker.

Reactie van Sanitairkiezer:
Zoals aan u per mail meegedeeld: een gedeelte werd verzonden via onze leverancier, het andere gedeelte kwam rechtstreeks uit ons magazijn. Om u niet langer dan de op onze site genoemde 48 uren te laten wachten, kozen wij voor deze voor ons duurdere wijze van leveren. Hopelijk kunt u dit waarderen.

JaTi beoordeelde op 2017-06-19

De dag na bestelling product al in huis. Omdat niet alles duidelijk was(ligt aan ons) telefonisch uitleg gevraagd. duidelijk en helder antwoord gekregen. We hadden zelfs 100 euro kunnen besparen als we ook de wastafel hier besteld hadden en niet bij een dump!!!!
Jammer maar helaas

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw reactie. U ziet: kopen bij Sanitairkiezer is service en kwaliteit tegen lage prijzen. Graag tot een volgende keer.

Johan beoordeelde op 2017-06-19

Er werd proactief meegedacht en meegewerkt om tot een passende oplossing te komen voor mijn vraag.

Reactie van Sanitairkiezer:
Uw waardering hopen wij ook in de toekomst te mogen behouden! Graag tot horens.

Patrick Salomons beoordeelde op 2017-06-09

Jeffrey Declerck beoordeelde op 2017-06-06

Uiterst tevreden. Snelle en correcte afhandeling na terug sturen product.

Reactie van Sanitairkiezer:
Wij zijn blij met uw reactie! Jammer dat het bestelde niet paste. Toch: graag tot een volgende keer.

Aldegonde HYE beoordeelde op 2017-06-05

top

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw "topnotering". Graag tot de volgende keer.

Lukas beoordeelde op 2017-06-03

Kraan bestel en vrij snel geleverd. Prima prijs. Klantvriendelijkheid kan wat beter. Ik heb overall geen probleem met de webshop, het zoeken enz. Bestellen. Alles ging prima.
Wat tegen viel is het beantwoorden het respons geven op de kleine dingen. Dat maakt het toch al onpersoonlijke internet toch wat persoonlijker alsof je in de winkels staat. Dus op vragen constateringen dan niet antwoorden val je bij mij door de mand. Dat is er gebeurd.
Ik vroeg of de kraan zwaar of licht was. Van welk materiaal bijvoorbeeld van aluminium? Kwaliteitsbegrip is subjectief maar geeft ook aan uit welk materiaal het gemaakt is. Ik heb een aluminium kraan en die corrodeert wat sneller. Daarom vond ik die vraag van belang. Het gewicht is ook een indicatie.
De kwaliteit van de geleverde kraan is voldoende, maar marginaal. Zeker gezien de prijsverhouding klaag ik niet. Maar had ik een zwaardere als alternatief gehad dan had ik meer willen betalen voor die betere kwaliteit.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw opmerkingen. Graag hadden we vernomen tijdens welk contact en op welke wijze onze klantenservice vriendelijker had kunnen zijn. We gaan nl. met uw hulp voor 100 %.

Danny Kamphorst beoordeelde op 2017-05-29

Perfect
Goede service
Goede bezorging

Reactie van Sanitairkiezer:
Graag gedaan en tot de volgende keer!

marc hoste beoordeelde op 2017-05-29

Twee woorden : heel tevreden

Twee woorden: heel fijn!

A Luijten beoordeelde op 2017-05-29

heel tevreden, snelle levering, prima product.

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u tevreden bent! Dank voor uw review.

Bulent Bulbul beoordeelde op 2017-05-27

Vandaag besteld morgen in huis met standaard service.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw beoordeling. U ziet het: op onze site staat vermeld dat er normaliter binnen 48 uur geleverd wordt. Soms gaat dat nog sneller. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u de volgende maal weer graag van dienst.

Mevr. Van Middelaar beoordeelde op 2017-05-26

Vorig jaar waskom met kraan aangeschaft. Bevalt erg goed. Nu tweede set. Prima geprijsd, goed advies en 100% betrouwbaar.

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw review. Wij vonden het ook weer erg pretiig u te mogen helpen.