WESTEINDE 2
3925BX SCHERPENZEEL

Harrie Koenjer beoordeelde op 2019-06-19

Duidelijke website en goede aflevering

Sharon Portier beoordeelde op 2019-06-18

Goede aanbieding voor een mooie kwaliteits kraan met garantie.

Walter Van Poucke beoordeelde op 2019-06-15

Alles prima in orde vandaag besteld en morgen geleverd

Ruben Schouwenaar beoordeelde op 2019-06-13

Ik heb hier wastafel gekocht, wat ik door een productiefout moest retourneren. Maar de klantvriendelijkheid en snelheid waarmee ik ben geholpen, is voor mij het maximale aantal sterren waard!

Murat Cicek beoordeelde op 2019-06-06

Alles op tijd goed geleverd!

Johan Goossens beoordeelde op 2019-06-06

Snel voorelkaar en daardoor snel gemonteerd !

nancy PLUKKER beoordeelde op 2019-06-03

Ik ben prima geholpen

Harrie Toonders beoordeelde op 2019-05-30

Goed ontvangen.

Fanny Gargosky beoordeelde op 2019-05-25

Prettig contact met Sanitairkiezer goed geholpen en product was snel in huis.

Rob Laan beoordeelde op 2019-05-24

Gezocht en gevonden

Albert Craeynest beoordeelde op 2019-05-20

Product correct geleverd. Vervoerkosten zijn wel zeer hoog !

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat de vervoerskosten betreft naar Belgie (waar u woont): deze kosten ons meer dan u betaalt. Vanuit uw visie begrijpelijk: Bij een kleine bestelling lijken ze hoog. Maar: indien u vele malen meer zou kopen, waren ze even hoog. Hopelijk zou u ze dan laag vinden.

Joost de Bruin beoordeelde op 2019-05-14

Gewoon doen wat beloofd is. Op tijd, goed verpakt en in prima conditie.

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u ons op deze wijze waardeert!! Dank daar voor.

Rob Vinks beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering..goed product tegen een zeer scherpe prijs!

Ook telefonisch heel goed geholpen!

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

Lizette van Engelenhoven beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering en mooie waskom

Dank voor uw inbreng!

Heidi Strijkers beoordeelde op 2019-05-04

Ik ben tevreden. We hebben een betonnen waskom gekocht. Toen hij binnen kwam zag hij er anders uit dan op de foto. Op zicht niet erg. Ik vond hem mooier. Wel even rekening mee houden. Waskom was heel netjes verpakt, zodat hij niet kapot kan gaan tijdens de reis naar het nieuwe gezin😀

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u het geleverde product waardeert. U had waarschijnlijk ondertsaande melding bij de aanschaf van het artikel over het hoofd gezien?
Dit artikel is gemaakt van beton:
"Beton is een natuurlijk product met een stoere uitstraling. Dit betekent dat het oppervlak verschillende structuren kan hebben. Beton is ietwat ruw van structuur. Dit is kenmerkend voor beton. Iedere betonnen wastafel is daardoor uniek. De wastafel op de foto is alleen als richtlijn bedoeld en kan verschillen van kleur en oppervlak van de geleverde wastafel! De kleur van deze waskom is betongrijs."

Wendy beoordeelde op 2019-05-03

Correcte en snelle levering, die vooraf wordt gecontroleerd dus geen gedoe achteraf

Reactie van Sanitairkiezer:
Fijn dat u onze werkwijze en producten waardeert! Dank daar voor.

Marc van Vliet beoordeelde op 2019-04-29

Prima geholpen en geadviseerd en ondanks dat het artikel niet voorradig was is er een goed alternatief (regendouche 50x50) geboden met een goede prijs. Ik krijg als het goed is de staande wasbakken en de regendouche 50x50 Maandag as.op 6 mei. Wanneer dit lukt hebben ze zich uitstekend aan de afspraken gehouden. Met vriendelijke groet, Marc

Reactie van Sanitairkiezer:
Hartelijk dank voor deze review. Wij proberen ons altijd aan onze afspraken te houden, maar zijn soms afhankelijk van derden, zoals we inmiddels ondervonden hebben. Graag tot een volgende keer.

Hilda. beoordeelde op 2019-04-29

Onderdelen voor kraan besteld. De volgende dag al in huis! En de onderdelen blijken het vervelende euvel uitstekend verholpen te hebben.

Petra beoordeelde op 2019-04-20

Zelfs in het weekend direct antwoord op een vraag. Snelle levering en prima product voor een super prijs.

Reactie van Sanitairkiezer:
Natuurlijk zijn we superblij met deze review. We zien u graag terug als klant.

Desiree Fase beoordeelde op 2019-04-19

snelle levering. Netjes verpakt !!

Reactie van Sanitairkiezer:
Dank voor uw review. Veel plezier met de aankoop.