Sansiro Parfumshop

Sansiro Parfumshop

Welkom bij Sansiro Parfumshop, de webshop voor topkwaliteit parfums voor een klasse prijs! Parfums voor dames en heren.

Over Sansiro
Algemene informatie

Het bedrijf Sansiro is begonnen in 1998 in Bursa, Turkije. Sindsdien zijn wij actief met het produceren van parfum, diverse soorten cosmetica en producten voor persoonlijke verzorging. Sansiro exporteert naar meer dan 55 landen. Sansiro heeft als doel om zijn klanten de beste service te bieden voor een lange tijd door middel van goede kwaliteit producten en redelijke prijzen. Onze missie; is om door te gaan als een van de pionier producenten in de cosmetische sector door het tonen van de hoogste zorg en respect voor onze klanten, medewerkers, burgers en het milieu.

Waarom Sansiro?
kwaliteitsconcept

Sansiro parfums worden geproduceerd met geschikte materialen en binnen grenzen die worden gebruikt door de EU en de ontwikkelde landen in het produceren van compositie essentiële olie volgens advies van IFRA (International Fragrance Association). Sansiro is de eerste versie parfum, met andere woorden, open parfum die toestemming van het ministerie van Volksgezondheid in Turkije heeft. Alle ingrediënten zijn gemaakt van volledig natuurlijke eerste klasse bloem en kruiden extracten. Geen van onze producten bevatten synthetische materialen. De belangrijkste factor van Sansiro’s succes is de vraag en de presentatie van deze unieke en waardevolle producten aan u. Door te streven naar klant tevredenheid die is gebaseerd op het gebruik van hoge kwaliteit. Sansiro parfum wil door het leveren van hoogwaardige producten met een redelijke prijs u dienen voor vele jaren.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-06-2018 ingetrokken