Deze webwinkel wordt op het moment gekeurd.

Nieuwstraat 64
7605AG Almelo

8,3

Koos beoordeelde op 2018-10-08

Super service ze hadden me bestelling niet op voorraad en zij upgrade mijn bestelling tot wel 59% duurder en kosteloos super bedrijf

Arie beoordeelde op 2018-09-14

Tevreden.

Sem Ekkelboom beoordeelde op 2018-09-14

Na 3 dagen niks te hebben ontvangen contact opgenomen. Batterij zou wegens fout in voorraadsysteem pas maandag beschikbaar zijn. Hierover ben ik pas ingelicht toen ik zelf contact opnam. Er is nooit een mail o.i.d. verstuurd. Uiterlijk woensdag zou ik alles ontvangen. Donderdag na nog niks gekregen te hebben opnieuw contact opgenomen. Wegens een fout bij PostNL in het systeem was het pakketje zoek. Pakketje zou opnieuw verzonden worden en uiterlijk zaterdag binnenkomen. Maandag opnieuw nog geen pakket en weer contact opgenomen. Pakketje was nog niet verstuurd omdat er weer geen batterij beschikbaar was. Voor de problemen kreeg ik gratis een hoesje en screenprotector. Uiteindelijk de woensdag het pakketje gekregen. Met de producten was niks mis. De gratis screenprotector was overigens veel te klein om mijn scherm te bedekken dus hier heb ik niks aan gehad. Al met al dus geen goede ervaring hoewel de producten zelf van prima kwaliteit zijn, op de screenprotector na ;)

Peter beoordeelde op 2018-08-27

Duidelijke en overzichtelijke website, snel gevonden wat ik moest hebben. Betalen ging vlekkeloos.
Pakket had ik snel in huis en was heel netjes en heel degelijk verpakt !
Onderdelen waren zoals beschreven.
Aangenaam shoppen, nu herstellen en terug genieten van een perfect werkende telefoon.

Henk beoordeelde op 2018-08-17

17/8 Bestelling gedaan en nooit gekregen. Contact via chat liep slecht, heb maar verbroken.
21/8 de bestelling eindelijk binnen, waarschijnlijk geschrokken van vorig bericht.

Jeannette beoordeelde op 2018-07-09

In korte tijd 2 telefoons bij hen gekocht. Geweldige service met veel aandacht en vakkennis. Je wordt hier geholpen zoals je graag geholpen wordt.
En prima after-sales.

hub beoordeelde op 2018-06-26

op 29 mei een antenne module besteld en op 26 juni nog niks ontvangen. lange levertijd en dat voor een bedrijf uit Nederland dat gewoon iets binnen Nederland moet versturen iets wat in 2 dagen kan.

Jos Groot beoordeelde op 2018-06-22

Ik heb vele maken onderdelen bij dit bedrijf besteld. Ging altijd goed, maar de laatste bestelling duurde lang voordat deze binnen was. Communicatie was er niet. Werd niet gereageerd op mijn mail. Wel de accu gekregen. De accu in een iphone 6s geplaatst, maar deze werd tot maximaal 34 % opgeladen. Ook viel de telefoon steeds uit. Uiteindelijk dacht ik dat er dus iets anders aan de telefoon moest mankeren. Ter reparatie aangeboden aan I repair4you. Oorzaak defecte accu.
Dus een nieuwe accu van Sarkis sat was slechter als de defecte originele accu.

H.A.P. Arion beoordeelde op 2018-03-31

Top service , zeer snel

Edwin van den bogaard beoordeelde op 2018-03-31

Altijd netjes op tijd en altijd het juiste product. Het filmpje op de site van de iphone 6 scherm vervangen is niet duidelijk. Alle andere scherm vervang filmpjes zijn top!!

Rik beoordeelde op 2018-03-28

Concurrerende prijzen, snelle levering en prima service!

Peter beoordeelde op 2018-03-05

spullen snel in huis em eventueel omruilen ook geen problem , kortom topservice !

burak beoordeelde op 2018-02-22

keurig geholpen

Peter beoordeelde op 2018-02-21

Zaterdag bested en dinsdag al in huis

michel sengers beoordeelde op 2018-02-09

Snelle correcte levering

John beoordeelde op 2018-01-21

Echt de originele LCD voor de S4 dank u werkt perfect!

Leendert beoordeelde op 2018-01-20

Diverse onderdelen besteld, direct betaald. Late levering 2 weken gewacht. Kwaliteit matig, geen originele producten. Verkeerd type batterij geleverd en onderdelen ontbreken. Mails worden genegeerd, geen enkele reactie. Advies is om direct te bellen bij problemen anders krijg je geen service. Telefonisch contact gehad, excuus is aangeboden en de juiste onderdelen worden alsnog verstuurd. Onderdelen inmiddels ontvangen.

Age Bottinga beoordeelde op 2017-12-30

Zéér snelle levering en egt origineel.

Jhon beoordeelde op 2017-12-24

Snelle levering, goede prijs

H. Klaassen beoordeelde op 2017-12-06

Binnen een half uur gerepareerd, door vriendelijke en ervaren technicus. Een aanrader voor redelijk geprijsde service!