Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Gabi van den Brink beoordeelde op 2018-10-13

Het was een kraamcadeau en hij viel enorm in de smaak!!!
Was binnen no-time in elkaar gezet en ziet er erg mooi en degelijk uit.

Hoi Gabi,

Wat enorm leuk om te horen dat de babygym een groot succes was. Daar zal de kleine nog veel plezier aan hebben. Heel erg bedankt voor je beoordeling.

Stefanie Van Der Peet beoordeelde op 2018-10-07

Mooi product

Hoi Stephanie,

De babygyms worden ook echt met liefde gemaakt en dat zie je in het eind product ;)

Patricia De jong beoordeelde op 2018-09-28

Niets op aan te merken! Super blij met de ballenbak en de communicatie was ook super!

Hoi Patricia,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel fijn dat je zo blij bent met de ballenbak. Nog heel veel plezier ermee.

Elsbeth Hoekstra beoordeelde op 2018-09-25

Ik ben heel tevreden onder de service. Mijn bestelde product had vertraging op gelopen bij de leverancier en ik werd door sassefras goed op de hoogte gehouden. Met vragen kreeg ik vrijwel meteen reactie.

Hoi Elsbeth,

Dankjewel voor je fijne beoordeling ondanks dat de levering vertraging had. Ik wens jou en je kleine meisje nog heel veel plezier met de wobbel.

glenda de la paz beoordeelde op 2018-09-22

TOP Service Bedankt :-)

Hoi Glenda,

Super blij dat alles toch nog goed is gegaan met de bezorging. Hopelijk is de ballenbak naar wens.

Susanne de Pijper beoordeelde op 2018-09-19

Goede service. Snelle levering.

Hoi Susanne,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel veel plezier met de eenhoorn pop en wie weet tot een volgende keer.

Sophie Korf beoordeelde op 2018-09-19

Tevreden. Ondanks dat ik 3 maanden heb moeten wachten op de wobbel die ik besteld had, was de communicatie uitstekend! Op leveringproblemen heb je helaas gewoon geen grip op.

Hoi hoi,

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Ik ben heel blij om te horen dat je al met al toch tevreden bent ondanks de lange wachttijd door leveringsproblemen. Heel vervelend, vooral voor jou, dat door productiefouten de levering vertraging kreeg. Gelukkig heb je de wobbel inmiddels thuis en kan de fun eindelijk beginnen. Heel veel plezier ermee.

Ans Kuipers beoordeelde op 2018-09-17

Sorry,verkeerd gedrukt.
Ik ben zeer tevreden over het verloop!Dus slecht is absoluut niet van toepassing!
Vriendelijke groet, A Kuipers

Hoi Ans,

Dankjewel voor je beoordeling en heel veel plezier met de babygym.

Natasja beoordeelde op 2018-09-07

Goede persoonlijke service, vriendelijk.

Hoi Natasja,

Dankjewel voor je aardige beoordeling.

Mieke Gielen beoordeelde op 2018-09-05

Super tevreden, ballenbad was er tijdig en super mooi!!

Hoi Mieke,

Heel blij om te horen dat het op tijd was voor de verjaardag van je meisje. Ik wens jullie nog heel veel plezier met het ballenbad.

glen coppens beoordeelde op 2018-09-04

Zeer goede service bestelling goed ingepakt en gekregen wat beschreven stond

Hallo Glen,

Dankjewel voor je beoordeling en veel plezier met de fluitjes.

Merel Birnie beoordeelde op 2018-08-20

Snelle verzending! Mooi product :)

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling, Merel. Ik doe m'n best altijd en fijn om te horen dat je blij bent met je product.

A van Regteren- Jonker beoordeelde op 2018-08-11

Fijne en vriendelijke communicatie. Erg blij met de prachtige punniknamen.

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling. De punniknamen hebben vast een heel mooi plekje gekregen. Nog heel veel plezier ermee en tot een volgende keer.

Jeanine De zwart beoordeelde op 2018-07-16

Super fijne service! Ik had wat to okay speelgoed besteld hele snelle reactie op Mn vraag echt super!

Hoi Jeanine,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over mijn service. Ik maak graag klanten blij en daar hoort een goede klantenservice ook bij ;-) En is de Way to Play een succes?

J.M. Van Santen beoordeelde op 2018-07-16

Ondanks de langere levertijd erg tevreden. Netjes mail contact gehad en super mooi en goed product gekregen. Erg blij mee!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dat was ook direct een mooi leermoment voor mij wat betreft de levertijd. Ik ben heel erg blij dat het product heel erg goed bevalt. Heel veel plezier met de tipi.

Anneke Ramaker beoordeelde op 2018-07-16

We bestelden de schommel. Dochter is er erg blij mee. Snelle levering en producten prima verpakt zodat ze onbeschadigd over zijn gekomen.

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Hoi Anneke, dankjewel voor je beoordeling. Wat leuk om te horen dat je dochter er erg blij mee is. Daar doe ik het tenslotte voor. Nog heel veel plezier met de schommel en wie weet tot de volgende keer.

Maaike Van Mullem beoordeelde op 2018-06-17

Correcte verkoop, snelle verzending en zeer leuke spulletjes!
Ik blijf zeker klant en heb reeds enkele vriendinnen jullie site aangeraden!

Hoi Maaike,

Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent en mij zelfs hebt aangeraden bij een aantal vriendinnen, dankjewel!

Marlene Santos beoordeelde op 2018-06-11

Ik heb een uistekend ervaring met mijn bestelling. Voor mijn aankoop had ik een aantal vragen en deze werden gelijk beantwoord. Ook de aandacht die werd gestoken in de verpakking van mijn pakket vond ik erg leuk. Bedankt voor de goede service. Groet, Marlene

Hoi Marlene,

Dankjewel voor je fijne beoordeling. Ik ben blij dat ik je overal mee kon helpen en dat je mijn service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier met je bestelling.

joke tuinema beoordeelde op 2018-06-06

Mooie webwinkel, vriendelijke benadering, stevige verpakking met knuffel op tijd in huis!

Hoi Joke,

Dankjewel voor je aardige beoordeling. Ik hoop dat je dochter hem helemaal leuk vond.

Daphne Michiels beoordeelde op 2018-06-05

Mooie spulletjes, geleverd naar verwachting

Hoi Daphne,

Dankjewel voor je beoordeling. Altijd leuk om van anderen te horen krijgen dat ze de producten mooi vinden. Ik zie dat je 4 sterren hebt gegeven voor prijs/kwaliteit, nazorg en garantie en de verzendtijd. Ik hoor graag van je hoe ik de nazorg en garantie kan verbeteren. Aan de prijzen kan ik niet veel aan doen omdat dit vaste prijzen zijn die leveranciers vaststellen. Wat betreft de levertijd. De meeste producten worden dezelfde dag nog verzonden als het voor 16.00 uur besteld is. De grotere producten zoals tipi's en zitzakken of de handgemaakte producten zoals de punnikwoorden hebben een langere levertijd omdat ze of door de leverancier zelf verzonden worden of nog gemaakt moeten worden. Nogmaals heel erg bedankt voor je beoordeling daar help je andere mensen mee, maar ook mij.