Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Sanne Luyckx beoordeelde op 2019-02-23

Leuke spulletjes. Snelle levering. Zeker niet de laatste keer dat ik hier koop.

Rose Zouwer beoordeelde op 2019-02-19

De toren is prachtig van kleur en van mooi afgewerkt hout.

Hoi Rose,

Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met de toren en de kleurtjes vind ikzelf ook prachtig. Ik hou wel van die pastel kleurtjes.

Carlie Stevens beoordeelde op 2019-02-19

Ik ben ontzettend tevreden! De service was uitstekend.
De babygym was voor een babyborrel, hiervoor heb ik gebeld en zij heeft er alles aan gedaan dat ik deze optijd thuis had!

Hoi Carlie,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat we het zo konden oplossen dat de babygym wel op tijd zou zijn voor de babyborrel. Hopelijk was ze er erg blij mee.

Caroline Stappaerts beoordeelde op 2019-02-18

Snelle reactie ,correct,vriendelijk,goede verhouding prijs kwaliteit!

Hoi Caroline,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel veel plezier met de ballenbak, maar volgens mij gaat dat wel lukken.

Simone van Tilburg beoordeelde op 2019-02-16

Linda De leeuw beoordeelde op 2019-02-11

Was super snel binnen.En mooi speelgoed☺️

Hoi Linda,

Dankjewel voor de beoordeling. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent bent de dokterskoffer. Ik wens jullie er heel veel plezier mee en wie weet tot een volgende keer.

M Dulos beoordeelde op 2019-02-09

Ondanks niet geleverd pakketje goed contact hierover gehad en een fijne oplossing met alsnog opnieuw verstuurd pakketje. Heel fijn.

Hoi,

Ja, zo enorm jammer dat de post "gewoon" pakketjes kwijtraakt, terwijl de winkelier er zo zorgvuldig mee omgaat. Niks aan te doen, maar gelukkig is het nieuwe pakje wel aangekomen en kan je eindelijk lekker tutten met haartjes ;-)

A.M. Jurado-Meisner beoordeelde op 2019-02-02

Snel en correcte afhandeling!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling en heel veel plezier ermee.

annette van weerdenburg beoordeelde op 2019-01-29

Bob Slagman beoordeelde op 2019-01-28

Het traject van bestellen en de contacten hierna met Saskia waren bijzonder prettig. De baby-gym was bestemd voor ons pasgeboren achterkleinkind en hoeveel plezier deze er over een poosje van zal hebben, is nu nog niet te zeggen. Afwachten!

Hoi Bob,

Was de babygym nog op tijd voordat de baby geboren was? In ieder geval gefeliciteerd met jullie achterkleinkind.

Lianne Visser beoordeelde op 2019-01-22

Ondanks dat het product even niet leverbaar was, via mail op de hoogte gehouden over de status en sneller dan verwacht alsnog de bestelling kunnen plaatsen. Het cadeau werd zeer enthousiast ontvangen en de kwaliteit is top!

Hoi Lianne,

Dankjewel voor je beoordeling en altijd leuk om te horen dat een product een zeer geslaagd cadeau is.

Cindy Baerveldt beoordeelde op 2019-01-02

Ik had wat vragen over het product voor de bestelling. Kreeg snel antwoord en kon daardoor makkelijk een keuze maken. Toen een product tijdelijk uitverkocht was kreeg ik ook netjes bericht dat het weer te bestellen was. Goede service en snelle levering!

Hoi Cindy,

Dankjewel voor jouw fijne beoordeling. Altijd leuk om te lezen hoe een klant de website en service heeft ervaren.

Leen beoordeelde op 2018-12-10

Heel erg tevreden!
Ik had even schrik dat het niet tijdig zou toekomen voor de Sint, maar de bestelling was ruim op tijd!
& de speeltjes voor de babygym zijn echt ongelooflijk mooi!

Hoi Leen,

Gelukkig dat het toch nog op tijd voor Sint was en dat je zo blij met de speeltjes bent. Heel veel plezier ervan en wie weet tot een volgende keer.

Elsbeth Hoekstra beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden! Levering van het product duurde wat langer, dat was bekend maar ik werd netjes op de hoogte gehouden. Sassefras heeft veel leuk speelgoed, service is uitstekend en in de toekomst bestel ik hier graag weer

Hoi Elsbeth,

Dankjewel voor je beoordeling en natuurlijk je geduld. Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Tot de volgende keer.

Cokele Ann beoordeelde op 2018-11-18

Dik in orde,en heel vlot ontvangen!

Hoi,

Dankjewel voor je beoordeling. Nog heel veel plezier met de leuke schommel.

Stephanie Lefaible beoordeelde op 2018-11-11

Leuke site , als er een vraag is ze beantwoorden deze zo snel mogelijk! Heel tevreden van ☺️

Hoi Stephanie,

Dankjewel voor je beoordeling. Nog heel veel plezier met de ballenbak en tot een volgende keer.

Anouschka Hop beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering en bij vragen direct antwoord ! Helemaal super !

Hoi Anouschka,

Dankjewel voor je beoordeling. Blij dat alles uiteindelijk toch goed is gekomen. Hoe bevalt de treinbaan?

Willeke Baas beoordeelde op 2018-10-19

Mooie unieke artikelen. Snelle reactie op gestelde vragen. En verzorgde levering

Hoi Willeke,

Dankjewel voor je fijne beoordeling. Nog heel veel plezier met de babygym en wie weet tot een volgende keer.

Gabi van den Brink beoordeelde op 2018-10-13

Het was een kraamcadeau en hij viel enorm in de smaak!!!
Was binnen no-time in elkaar gezet en ziet er erg mooi en degelijk uit.

Hoi Gabi,

Wat enorm leuk om te horen dat de babygym een groot succes was. Daar zal de kleine nog veel plezier aan hebben. Heel erg bedankt voor je beoordeling.

Stefanie Van Der Peet beoordeelde op 2018-10-07

Mooi product

Hoi Stephanie,

De babygyms worden ook echt met liefde gemaakt en dat zie je in het eind product ;)