Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Anja Zwanenburg beoordeelde op 2019-04-08

Sariana Cremers beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en mooi product

Hoi Sariana,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de babygym. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

Joke Klink beoordeelde op 2019-03-30

Het speelgoed, spullen voor in een keukentje, zien er goed uit.
Nadat de bestelling geplaatst was kwam het de volgende dag al bij mij thuis.
Het was goed verpakt. Nu nog even wachten wat de jarige er van vindt.

Hoi Joke,

Dankjewel voor je beoordeling. Hele leuke spulletjes voor in het speelkeukentje dus volgens mij is dit een top cadeau hoor ;-)

Joyce Van mechelen beoordeelde op 2019-03-26

Jeanine Moerkerk beoordeelde op 2019-03-25

Geweldige service! En zo leuk om samen met haar te overleggen/dingen te vragen op Instagram! Liefs Jeanine

Hoi Jeanine,

Wat lief en leuk om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Ik doe m'n best en een babbeltje is altijd leuk en gezellig ;-)

Airen Noa Faber beoordeelde op 2019-03-24

Super! Hele mooie haar clipjes ontvangen!!

Hoi hoi,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Super leuk om te horen dat je de haarknipjes zo mooi vindt. Heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer.

Rhiannon Sonneveld beoordeelde op 2019-03-17

Hele mooie baby gym kleur is ook echt mooi stone green hadden we

Hoi Rhiannon,

Dankjewel voor je beoordeling. Super leuk om te horen dat je zo blij bent met de babygym en stone green is ook een erg mooie kleur. Heel veel plezier ermee!

Karin Groenen beoordeelde op 2019-03-12

Bestelling netjes en op tijd afgeleverd. Telefonisch super vriendelijk en snel geholpen!

Hoi Karin,

Dankjewel voor je beoordeling. De babygym is mooi op tijd binnen en ik denk dat het een super leuk cadeau is. Alvast heel veel plezier.

Kim-Manou Brockhoff beoordeelde op 2019-03-08

Birgit Donkers beoordeelde op 2019-03-08

Heel mooi speelgoed, en een super service

Hoi Birgit,

Dankjewel voor je beoordeling. Altijd erg fijn als iemand de moeite neemt om dat te doen. Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd contact met me opnemen en wie weet tot een volgende keer.

Janet beoordeelde op 2019-02-27

ziet er goed uit ,nog niet in elkaar gezet aangezien het een kraamkado is

Hoi Janet,

Heel veel plezier als je op kraamvisite gaat en ze vindt het vast een geweldig leuk cadeau. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

Sanne Luyckx beoordeelde op 2019-02-23

Leuke spulletjes. Snelle levering. Zeker niet de laatste keer dat ik hier koop.

Hoi Sanne,

Dankjewel voor je beoordeling en wat leuk om te horen dat je de producten zo leuk vindt.
Tot een volgende keer dan.

Rose Zouwer beoordeelde op 2019-02-19

De toren is prachtig van kleur en van mooi afgewerkt hout.

Hoi Rose,

Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met de toren en de kleurtjes vind ikzelf ook prachtig. Ik hou wel van die pastel kleurtjes.

Carlie Stevens beoordeelde op 2019-02-19

Ik ben ontzettend tevreden! De service was uitstekend.
De babygym was voor een babyborrel, hiervoor heb ik gebeld en zij heeft er alles aan gedaan dat ik deze optijd thuis had!

Hoi Carlie,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat we het zo konden oplossen dat de babygym wel op tijd zou zijn voor de babyborrel. Hopelijk was ze er erg blij mee.

Caroline Stappaerts beoordeelde op 2019-02-18

Snelle reactie ,correct,vriendelijk,goede verhouding prijs kwaliteit!

Hoi Caroline,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel veel plezier met de ballenbak, maar volgens mij gaat dat wel lukken.

Simone van Tilburg beoordeelde op 2019-02-16

Linda De leeuw beoordeelde op 2019-02-11

Was super snel binnen.En mooi speelgoed☺️

Hoi Linda,

Dankjewel voor de beoordeling. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent bent de dokterskoffer. Ik wens jullie er heel veel plezier mee en wie weet tot een volgende keer.

M Dulos beoordeelde op 2019-02-09

Ondanks niet geleverd pakketje goed contact hierover gehad en een fijne oplossing met alsnog opnieuw verstuurd pakketje. Heel fijn.

Hoi,

Ja, zo enorm jammer dat de post "gewoon" pakketjes kwijtraakt, terwijl de winkelier er zo zorgvuldig mee omgaat. Niks aan te doen, maar gelukkig is het nieuwe pakje wel aangekomen en kan je eindelijk lekker tutten met haartjes ;-)

A.M. Jurado-Meisner beoordeelde op 2019-02-02

Snel en correcte afhandeling!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling en heel veel plezier ermee.

annette van weerdenburg beoordeelde op 2019-01-29