Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Leen beoordeelde op 2018-12-10

Heel erg tevreden!
Ik had even schrik dat het niet tijdig zou toekomen voor de Sint, maar de bestelling was ruim op tijd!
& de speeltjes voor de babygym zijn echt ongelooflijk mooi!

Hoi Leen,

Gelukkig dat het toch nog op tijd voor Sint was en dat je zo blij met de speeltjes bent. Heel veel plezier ervan en wie weet tot een volgende keer.

Elsbeth Hoekstra beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden! Levering van het product duurde wat langer, dat was bekend maar ik werd netjes op de hoogte gehouden. Sassefras heeft veel leuk speelgoed, service is uitstekend en in de toekomst bestel ik hier graag weer

Hoi Elsbeth,

Dankjewel voor je beoordeling en natuurlijk je geduld. Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Tot de volgende keer.

Cokele Ann beoordeelde op 2018-11-18

Dik in orde,en heel vlot ontvangen!

Hoi,

Dankjewel voor je beoordeling. Nog heel veel plezier met de leuke schommel.

Stephanie Lefaible beoordeelde op 2018-11-11

Leuke site , als er een vraag is ze beantwoorden deze zo snel mogelijk! Heel tevreden van ☺️

Hoi Stephanie,

Dankjewel voor je beoordeling. Nog heel veel plezier met de ballenbak en tot een volgende keer.

Anouschka Hop beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering en bij vragen direct antwoord ! Helemaal super !

Hoi Anouschka,

Dankjewel voor je beoordeling. Blij dat alles uiteindelijk toch goed is gekomen. Hoe bevalt de treinbaan?

Willeke Baas beoordeelde op 2018-10-19

Mooie unieke artikelen. Snelle reactie op gestelde vragen. En verzorgde levering

Hoi Willeke,

Dankjewel voor je fijne beoordeling. Nog heel veel plezier met de babygym en wie weet tot een volgende keer.

Gabi van den Brink beoordeelde op 2018-10-13

Het was een kraamcadeau en hij viel enorm in de smaak!!!
Was binnen no-time in elkaar gezet en ziet er erg mooi en degelijk uit.

Hoi Gabi,

Wat enorm leuk om te horen dat de babygym een groot succes was. Daar zal de kleine nog veel plezier aan hebben. Heel erg bedankt voor je beoordeling.

Stefanie Van Der Peet beoordeelde op 2018-10-07

Mooi product

Hoi Stephanie,

De babygyms worden ook echt met liefde gemaakt en dat zie je in het eind product ;)

Patricia De jong beoordeelde op 2018-09-28

Niets op aan te merken! Super blij met de ballenbak en de communicatie was ook super!

Hoi Patricia,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel fijn dat je zo blij bent met de ballenbak. Nog heel veel plezier ermee.

Elsbeth Hoekstra beoordeelde op 2018-09-25

Ik ben heel tevreden onder de service. Mijn bestelde product had vertraging op gelopen bij de leverancier en ik werd door sassefras goed op de hoogte gehouden. Met vragen kreeg ik vrijwel meteen reactie.

Hoi Elsbeth,

Dankjewel voor je fijne beoordeling ondanks dat de levering vertraging had. Ik wens jou en je kleine meisje nog heel veel plezier met de wobbel.

glenda de la paz beoordeelde op 2018-09-22

TOP Service Bedankt :-)

Hoi Glenda,

Super blij dat alles toch nog goed is gegaan met de bezorging. Hopelijk is de ballenbak naar wens.

Susanne de Pijper beoordeelde op 2018-09-19

Goede service. Snelle levering.

Hoi Susanne,

Dankjewel voor je beoordeling. Heel veel plezier met de eenhoorn pop en wie weet tot een volgende keer.

Sophie Korf beoordeelde op 2018-09-19

Tevreden. Ondanks dat ik 3 maanden heb moeten wachten op de wobbel die ik besteld had, was de communicatie uitstekend! Op leveringproblemen heb je helaas gewoon geen grip op.

Hoi hoi,

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Ik ben heel blij om te horen dat je al met al toch tevreden bent ondanks de lange wachttijd door leveringsproblemen. Heel vervelend, vooral voor jou, dat door productiefouten de levering vertraging kreeg. Gelukkig heb je de wobbel inmiddels thuis en kan de fun eindelijk beginnen. Heel veel plezier ermee.

Ans Kuipers beoordeelde op 2018-09-17

Sorry,verkeerd gedrukt.
Ik ben zeer tevreden over het verloop!Dus slecht is absoluut niet van toepassing!
Vriendelijke groet, A Kuipers

Hoi Ans,

Dankjewel voor je beoordeling en heel veel plezier met de babygym.

Natasja beoordeelde op 2018-09-07

Goede persoonlijke service, vriendelijk.

Hoi Natasja,

Dankjewel voor je aardige beoordeling.

Mieke Gielen beoordeelde op 2018-09-05

Super tevreden, ballenbad was er tijdig en super mooi!!

Hoi Mieke,

Heel blij om te horen dat het op tijd was voor de verjaardag van je meisje. Ik wens jullie nog heel veel plezier met het ballenbad.

glen coppens beoordeelde op 2018-09-04

Zeer goede service bestelling goed ingepakt en gekregen wat beschreven stond

Hallo Glen,

Dankjewel voor je beoordeling en veel plezier met de fluitjes.

Merel Birnie beoordeelde op 2018-08-20

Snelle verzending! Mooi product :)

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling, Merel. Ik doe m'n best altijd en fijn om te horen dat je blij bent met je product.

A van Regteren- Jonker beoordeelde op 2018-08-11

Fijne en vriendelijke communicatie. Erg blij met de prachtige punniknamen.

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling. De punniknamen hebben vast een heel mooi plekje gekregen. Nog heel veel plezier ermee en tot een volgende keer.

Jeanine De zwart beoordeelde op 2018-07-16

Super fijne service! Ik had wat to okay speelgoed besteld hele snelle reactie op Mn vraag echt super!

Hoi Jeanine,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over mijn service. Ik maak graag klanten blij en daar hoort een goede klantenservice ook bij ;-) En is de Way to Play een succes?