Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Merel Birnie beoordeelde op 2018-08-20

Snelle verzending! Mooi product :)

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling, Merel. Ik doe m'n best altijd en fijn om te horen dat je blij bent met je product.

A van Regteren- Jonker beoordeelde op 2018-08-11

Fijne en vriendelijke communicatie. Erg blij met de prachtige punniknamen.

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling. De punniknamen hebben vast een heel mooi plekje gekregen. Nog heel veel plezier ermee en tot een volgende keer.

Jeanine De zwart beoordeelde op 2018-07-16

Super fijne service! Ik had wat to okay speelgoed besteld hele snelle reactie op Mn vraag echt super!

Hoi Jeanine,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over mijn service. Ik maak graag klanten blij en daar hoort een goede klantenservice ook bij ;-) En is de Way to Play een succes?

J.M. Van Santen beoordeelde op 2018-07-16

Ondanks de langere levertijd erg tevreden. Netjes mail contact gehad en super mooi en goed product gekregen. Erg blij mee!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dat was ook direct een mooi leermoment voor mij wat betreft de levertijd. Ik ben heel erg blij dat het product heel erg goed bevalt. Heel veel plezier met de tipi.

Anneke Ramaker beoordeelde op 2018-07-16

We bestelden de schommel. Dochter is er erg blij mee. Snelle levering en producten prima verpakt zodat ze onbeschadigd over zijn gekomen.

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Hoi Anneke, dankjewel voor je beoordeling. Wat leuk om te horen dat je dochter er erg blij mee is. Daar doe ik het tenslotte voor. Nog heel veel plezier met de schommel en wie weet tot de volgende keer.

Maaike Van Mullem beoordeelde op 2018-06-17

Correcte verkoop, snelle verzending en zeer leuke spulletjes!
Ik blijf zeker klant en heb reeds enkele vriendinnen jullie site aangeraden!

Hoi Maaike,

Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent en mij zelfs hebt aangeraden bij een aantal vriendinnen, dankjewel!

Marlene Santos beoordeelde op 2018-06-11

Ik heb een uistekend ervaring met mijn bestelling. Voor mijn aankoop had ik een aantal vragen en deze werden gelijk beantwoord. Ook de aandacht die werd gestoken in de verpakking van mijn pakket vond ik erg leuk. Bedankt voor de goede service. Groet, Marlene

Hoi Marlene,

Dankjewel voor je fijne beoordeling. Ik ben blij dat ik je overal mee kon helpen en dat je mijn service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier met je bestelling.

joke tuinema beoordeelde op 2018-06-06

Mooie webwinkel, vriendelijke benadering, stevige verpakking met knuffel op tijd in huis!

Hoi Joke,

Dankjewel voor je aardige beoordeling. Ik hoop dat je dochter hem helemaal leuk vond.

Daphne Michiels beoordeelde op 2018-06-05

Mooie spulletjes, geleverd naar verwachting

Hoi Daphne,

Dankjewel voor je beoordeling. Altijd leuk om van anderen te horen krijgen dat ze de producten mooi vinden. Ik zie dat je 4 sterren hebt gegeven voor prijs/kwaliteit, nazorg en garantie en de verzendtijd. Ik hoor graag van je hoe ik de nazorg en garantie kan verbeteren. Aan de prijzen kan ik niet veel aan doen omdat dit vaste prijzen zijn die leveranciers vaststellen. Wat betreft de levertijd. De meeste producten worden dezelfde dag nog verzonden als het voor 16.00 uur besteld is. De grotere producten zoals tipi's en zitzakken of de handgemaakte producten zoals de punnikwoorden hebben een langere levertijd omdat ze of door de leverancier zelf verzonden worden of nog gemaakt moeten worden. Nogmaals heel erg bedankt voor je beoordeling daar help je andere mensen mee, maar ook mij.

Elisabeth Stoeckl beoordeelde op 2018-06-03

Outstanding service!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Thank you. I'll try to do my best.

Engeline Quik beoordeelde op 2018-05-19

Zeer corrette afhandeling en avies gekregen. Ik zou dit zeker aanbevelen aan anderen

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Engeline dankjewel voor je beoordeling. Hopelijk was de verjaardag super leuk en zie ik je een andere keer weer in de webshop.

Helen Noordam-Parr beoordeelde op 2018-03-28

Beide items snel in huis en leuk ingepakt! Leuke notitie erbij ook! Hou ervan!

Reactie van Sassefras Meisjes Speelgoed:
Dankjewel voor je beoordeling. Heel veel plezier met de producten.

Nancy van Geloven beoordeelde op 2018-03-23

Noor Emsbroek beoordeelde op 2018-03-07