Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

8,3

Vincent De Corte beoordeelde op 2018-11-06

Zeer tevreden. De schaduwdoek blijkt inderdaad waterdicht. De bevestigingset is van degelijke kwaliteit en een gemakkelijk systeem om zelf te monteren.

Th.E. Ang beoordeelde op 2018-10-02

Netjes verpakt in een hoes. Zag er goed uit. bevestigingsmateriaal mooi en van goede kwaliteit.

Jacob Witte beoordeelde op 2018-09-19

Heel tevreden en het ziet er mooi uit

Gerda Clardij beoordeelde op 2018-09-18

Schaduwdoek op maat besteld, levertijd 3 wk.
We zijn nu bijna 5 weken verder en nog geen doek geleverd, ik word aan het lijntje gehouden.
Moeizaam contact.

Ine Diddens beoordeelde op 2018-09-04

product ok, maar het heeft een maand geduurd vooraleer ik het thuis had.
Enkele keren de vraag gesteld hoe het zat, en het ging altijd begin van volgende week geleverd worden...

Martin Hulsbeek beoordeelde op 2018-09-01

De prijs / kwaliteit is prima en de tarp is snel bezorgd.

G. Albers beoordeelde op 2018-09-01

Helaas eerste bestelling niet helemaal goed afgehandeld

H.J. Put beoordeelde op 2018-08-28

Zeer lange levertijd, schaduwdoek 4 augustus besteld kon uiteindelijk pas 25 augustus worden geleverd. Tussentijdse melding van levering niet waargemaakt. Af en toe geen reactie of bevestiging op per mail gestelde vragen. Heeft me voor niets een vrije dag gekost.
Jammer.

Bienkens Armand beoordeelde op 2018-08-28

Perfect

Liesbeth Wilke beoordeelde op 2018-08-25

Goede service

T.J. Rohner beoordeelde op 2018-08-20

Goede service en snelle levering

Frank Defoort beoordeelde op 2018-08-16

Prima kwaliteit. Wel wat verwarring omdat er 2 modellen met zelfde naam maar verschillende afmetingen op de shop aangeboden worden, maar dit werd correct opgelost door de helpdesk.

Jan K.J. Smit beoordeelde op 2018-08-15

Levering binnen een week na het bestellen. Eenmaal telefonisch contact gehad en alles correct afgehandeld

M&C Buren beoordeelde op 2018-08-15

Prima ervaring. Bestellen was makkelijk, en afhandeling was ook uitstekend.

Peter Steenhuis beoordeelde op 2018-08-14

Prima, alles netjes geregeld.

Koen Bryon beoordeelde op 2018-08-13

Het schaduwdoek werd snel geleverd en lijkt met de eerste ervaringen ook van goede kwaliteit te zijn.

Rick Helder beoordeelde op 2018-08-13

Het bestellen gaat eenvoudig en geleverde materiaal is bovern verwachting afgewerkt en van kwaliteit!
Helaas wel lang op moeten wachten en er zelf achteraan moeten bellen waar het bleef,lag blijkbaar al even in atelier klaar maar had niemand iets mee gedaan dat was beetje jammer maar kan gebeuren...
Als ik nog eens doek hebben zal ik het zeker hoer weer bestellen omdat prijs en kwaliteit gewoon dik in orde is

Familie uit Vaassen beoordeelde op 2018-08-13

We snappen dat het een drukke periode in het jaar is met zulk prachtig weer, maar als je in een bevestigingsmail aangeeft dat als leveringstijden afwijken we daarvan op de hoogte worden gebracht, dan moet je dat ook doen! Levertijd van 48 uur werd ruim 2 weken.. Na telefonisch contact over een eventuele korting, zou ik worden teruggebeld. Nooit gebeurd. Na aangegeven te hebben op vakantie te zijn en dus latere verzending voor ons ook geen probleem meer zou zijn, werd onze zonnedoek toch bezorgd. Ik bestel hier nooit meer.

Jan Van de Voorde beoordeelde op 2018-08-12

De bestelling en levering zijn zonder problemen verlopen

Johnny Feyen beoordeelde op 2018-08-12

Goed matriaal.