Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

8,4

Evelien van den Heuvel beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering. Heel veel keuze in afmetingen en scherp geprijsd. Kortom een echte aanrader!

Piter de Vries beoordeelde op 2019-08-16

Erg tevreden over deze website. Zeer vlotte levering van bestelling en producten zijn kwalitatief wat je er van mag verwachten.

Dick Buisman beoordeelde op 2019-08-12

na een telefoontje de bevestiging dat product indien op site was aangegeven als voorradig levering volgende dag. Helaas was dat niet het geval en was levertijd 5 dagen

Reactie van Schaduwdoekkeuze:
Beste klat,

Helaas kan dat een enkele keer voorkomen dat de werkelijke voorraad niet klopt met de computer voorraad. Onze excuses.

Dirk Smets

Rob Selten beoordeelde op 2019-08-12

snelle levering prima bezorging

Marc Boutsen beoordeelde op 2019-08-11

Op mijn vragen werd snel geantwoord

nutte hiemstra beoordeelde op 2019-08-08

bestel al regelmatig bij jullie bedrijf prima kwaliteit en snelle levering zeker een aanrader

Annemie Leemans beoordeelde op 2019-08-07

Communicatie en levering perfect. Vanuit webwinkel gevraagd om pakket goed na te zien bij afgifte - was niet mogelijk - bezorger was ongeduldig en wilde hier niet op wachten - voor de schaduwdoek natuuurlijk geen probleem, verpakking kan niet veel invloed hebben - wat met andere meer breekbare spullen?
Bij bevestigingsmateriaal graag ook schroeven mee geleverd

Fred Beekhuizen beoordeelde op 2019-08-05

Geleverd zoals de site beloofd, binnen vijf werkdagen, kwaliteit voldoet aan mijn verwachting.

Simone beoordeelde op 2019-08-04

Netje volgens afspraak
Produkt ziet er goed uit.

Chris van der Bijl beoordeelde op 2019-08-03

Prima, snelle levering. Had ook email gestuurd met vraag over product. Werd snel gebeld met uitleg over product en gelijk tips.
Aanrader dus. p,.s. ook scherp geprijsd !

GJ van der Veekens beoordeelde op 2019-08-03

Mooi doek.

tonny wetzels beoordeelde op 2019-08-03

Mijn man heeft hem net opgehangen, hij hangt wel wat scheef maar tenslotte is het voor de zon
wat we nu naar het ophangen nog niet gehad hebben en storm en regen ook niet dusss het is nog ff afwachten
voor de rest zijn we er heel erg blij mee.
Nu een paar dagen later... met de wind valt het reuze mee het schaduw doek gaat langzaam omhoog en en terug, mooi om te zien.
we hebben het doek voor het afdak opgehangen onze ramen van het afdak valt nu de hele dag in de schaduw, heel erg fijn dat doek , hadden we dat maar jaren eerder gedaan. Toppie !!!!!

Paulien Stap-Pennock beoordeelde op 2019-08-01

Prachtig zandkleurig schaduwdoek geplaatst onder ons heldere kunststof serre dak. Daardoor neemt de temperatuur aanzienlijk af onder dit afdak en dat was precies de bedoeling. Het uiterlijk van het doek lijkt op een rieten mat en heeft daardoor een mooie natuurlijke uitstraling. Wij zijn er blij mee.

frank van rossum beoordeelde op 2019-07-31

Goede service, snelle levering

Thimo beoordeelde op 2019-07-30

Tevreden, doek snel geleverd. Kwaliteit ziet er goed uit.

één klein minpunt. Zoals zo vaak is de opbergzak (van het doek) veel te klein. Je moet een opvouw expert zijn wil je het erin krijgen. Daarnaast is de opbergzak van het type plastic gemaakt dat gelijk scheurt.

Jannie beoordeelde op 2019-07-29

Snel geleverd, prima service. Dik tevreden!

Marco beoordeelde op 2019-07-29

Nvt

Monique Blondelle beoordeelde op 2019-07-28

Prima product en snelle levering!

Marieke beoordeelde op 2019-07-28

Reactie van Schaduwdoekkeuze:
Goedenavond,

Dan is dit niet hetzelfde merk doek.

Dirk Smets

jeanine joris beoordeelde op 2019-07-28

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling al aan het raam hangen.