Peperstraat 52b
3961AT Wijk bij Duurstede

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2015

Wally beoordeelde op 2015-11-19

Prima service! Zeer snelle levering!

Alex beoordeelde op 2015-02-20

Mijn gekozen scheerkwast was helaas niet aanwezig, maar daarvoor heb ik een prachtig alternatief gekregen. Uitstekende nazorg!

Milan beoordeelde op 2015-01-28

Bestelling was de volgende dag in huis. Heel netjes verpakt en producten zijn precies wat ik ervan had verwacht. Top!

Willie beoordeelde op 2014-10-31

Super!

Rian beoordeelde op 2013-03-19

Snelle levering mooie site

Rik van Laar beoordeelde op 2013-01-20

Ik vind het mooie site je ziet wat je koopt en wat ik zo mooi vind, is dat
als je met de muis over het artikel gaat, je gelijk de beschrijving en de
prijs zie.
Daarnaast hebben ze een zeer snelle levering.

2013