Oosterbracht 18g
7821CJ Emmen

Ayli JAP beoordeelde op 2017-12-01

Ik kon mijn adres Franse adres niet invoeren i.v.m. andere postcodes, maar vond wel een normaal telefoonnummer dat vanuit Frankrijk bereikbaar was. Ik ben zeer vertrouwenwekkend en prettig te woord gestaan en ben voorts attent verder geloodst om toch mijn aankoop verder te kunnen voltooien. Verpakking en verzending waren uiterst zorgzaam en snel, ondanks de bescheiden aankoop maar van zeer goede kwaliteit.

Caroline Kersten beoordeelde op 2017-05-10

Schilmesje in goede orde ontvangen!
Netjes en veilig in papier verpakt!!
Complimenten!!

Christine beoordeelde op 2017-02-23

Snelle levering, zelfs apart voor mij in Duitsland besteld. Bedankt voor de moeite!

C.W.Bos beoordeelde op 2017-02-17

fam. Bos,
we hebben het opoe aardappelschilmesje gekocht en het is het mooiste cadeau voor me. Perfect mesje en een perfecte verzorging.

Carina de Block beoordeelde op 2017-01-25

Ik heb een actieset herdermesjes besteld, en wilde graag een mesje omruilen voor een ander soort mesje. Dit was geen probleem de set werd voor mij aangepast. En echt, om 16.00 uur besteld de volgende dag geleverd.Super service, bedankt. Voor mij altijd mesjes bij Schilmesjes.nl.

Albert Meijer beoordeelde op 2016-12-05

Heb inmiddels een aantal keren bij schilmesje.nl besteld en altijd was alles naar verwachting. Snel verstuurd, goed verpakt en altijd de mooiste messen! Laatste bestelling was een bijzonder mooi zakmes!

Anoniem beoordeelde op 2016-11-30

Ik kreeg wat ik verwachte met de juiste informatie erbij.

Janneke Blaauw beoordeelde op 2016-11-28

Snelle levering. Zodanig ingepakt dat het pakketje in de brievenbus past en veilig ingepakt. Wel belangrijk voor mesjes. Wat ik erg kan waarderen dat de verpakking uit stevig papier bestaat ipv plastic. En fijn dat deze mesjes nog steeds te krijgen zijn. Dit merk gaat al vanuit mijn ouders naar ons naar onze kinderen. Vergezeld met lovende woorden over scherpte en degelijkheid.

Kie beoordeelde op 2016-11-25

Snelle levering.
4 mesjes waarvan 1bot, dat was jammer want de kwaliteit is verder prima!

Leander beoordeelde op 2016-11-25

Op alle punten heel tevreden. Snelle levering en het werkt perfect!

Kees van der Klooster beoordeelde op 2016-11-03

Gewoon goed met veel uitroeptekens!!!!!!!!

Wim beoordeelde op 2016-08-04

De online bestelling gaat gemakkelijk en de aflevering is snel. De Herder mesjes bevallen goed en snijden geweldig: het rvs lemmet blijft heel mooi glimmen, het ijzeren wordt vlekkerig. Ik vind het jammer dat ik niet allebei rvs heb besteld. De website is overzichtelijk en duidelijk, eenaanrader.

Anne beoordeelde op 2016-08-04

Prima service, goede website, mooi product, wel wat prijzig

Anna van der Torre beoordeelde op 2016-08-04

prima service. Ook een bestelling die ik wilde aanpassen werd zonder problemen uitgevoerd.

Saskia beoordeelde op 2016-05-25

Ik zocht iets om de roestplekken van mijn Robert Herder-mesje te verwijderen. Ik vond de roestgum bij www.schilmesje.nl. Het werd snel en goed ingepakt bij mij afgeleverd. Een aanrader!

Rianne beoordeelde op 2016-05-11

Alles is Top geregeld. In mijn ogen kan het niet beter

conny beoordeelde op 2016-04-05

Jazeker is het goed bevallen. Ik was al jaren op zoek naar deze schilmesjes. Eindelijk gevonden en heel erg tevreden over het product en de levering.

Micha beoordeelde op 2016-02-24

Mooie website met een leuke naam! Ik kon hierop het mesje dat ik zocht snel vinden: gekarteld groentenmesje van Molen-Herder van rvs. Snijdt geweldig, zeker als je weinig kracht hebt zoals ik - ook hardere groenten geen probleem. De bestelling en bezorging is snel en vlekkeloos verlopen. Ben er blij mee!

Johan Stouthuyzen beoordeelde op 2016-02-18

Snelle en perfecte service. Onberispelijke verpakking en geleverd zoals afgesproken. Dikke duim omhhog ! :-)

jannie beoordeelde op 2016-01-12

als je eenmaal een herder schilmesje gehad hebt wil je niet anders meer.klasse!