Sluisstraat 42
5666AM Geldrop

KMN Hobbelen beoordeelde op 2018-07-02

Een geweldige aanbieding die ik niet voorbij kon laten gaan! Enige minpuntje was dat alles al zo goed als uitverkocht was (op zich wel begrijpelijk met zo'n aanbieding maar niet erg leuk als je mis grijpt)

Jessy Goethals beoordeelde op 2018-06-26

Geen tracking gehad maar toch goed toegekomen

Malika Oud beoordeelde op 2018-04-09

Super! Snel bezorgd en compleet. Producten naar mijn verwachtingen.

Marianne van Drie beoordeelde op 2018-02-26

Vlotte service

Sandra Geleijns beoordeelde op 2018-02-21

Supersevice dat we het snel konden ophalen en leuk verpakt

Judith van \'t Hull beoordeelde op 2018-01-24

Top service, snelle levering!!

Manon Van Limpt beoordeelde op 2017-12-25

Hele fijne winkel, snelle levering en kreeg gratis kwasten erbij. Erg goede service!

Marion Schmelter beoordeelde op 2017-10-30

Goede schmink voor een goede prijs

Ilona Van der Haven beoordeelde op 2017-10-29

Super. Alles snel binnen. Top! Ik bestel hier zeker nog een keer!

Margriet Schilstra beoordeelde op 2017-10-29

Erg snelle service. Ook een handgeschreven briefje erbij. Dat maakt het wel direct persoonlijker. Leuk!

Sandra Beckers beoordeelde op 2017-09-25

Overzichtelijke shop, levering de volgende dag in huis en goede communicatie.

Mieke van Dooren beoordeelde op 2017-08-15

Perfect op tijd geleverd !
Duidelijke site !
Goede materialen 👍👍

diana alaoui beoordeelde op 2017-07-02

Erg tevreden. Snelle levering

Joyce Van den Heuvel beoordeelde op 2017-06-08

Communicatie is erg goed !!!
Helaas moest ik het terug sturen maar mocht ik weer iets nodig hebben kom ik zeker terug bij jullie .

Lotte Verheul beoordeelde op 2017-05-19

Ik had wat problemen met het activeren van mijn account. Gemaild en probleem werd direct verholpen. Goeie service, snelle levering en fijne producten! Helemaal top en ik heb de website al aan een vriendin aangeraden!

Wendy beoordeelde op 2017-02-23

In eerste instantie werkte de kortingscode niet. Dit werd snel opgelost. Bestelling werd snel geleverd.

Priscilla Stevens beoordeelde op 2017-02-20

volgende dag in huis fijn spul

June de Beij beoordeelde op 2017-02-14

Goed

Josselyn beoordeelde op 2017-01-16

Snelle levering. Producten precies zoals omschrijving en foto's. De meiden waren er erg blij mee. Het opdoen gaat erg makkelijk, filmpje op de site is erg duidelijk.

Aurobelle beoordeelde op 2017-01-16

Heel goed gedaan👌