Sluisstraat 42
5666AM Geldrop

Marion Schmelter beoordeelde op 2017-10-30

Goede schmink voor een goede prijs

Ilona Van der Haven beoordeelde op 2017-10-29

Super. Alles snel binnen. Top! Ik bestel hier zeker nog een keer!

Margriet Schilstra beoordeelde op 2017-10-29

Erg snelle service. Ook een handgeschreven briefje erbij. Dat maakt het wel direct persoonlijker. Leuk!

Sandra Beckers beoordeelde op 2017-09-25

Overzichtelijke shop, levering de volgende dag in huis en goede communicatie.

Mieke van Dooren beoordeelde op 2017-08-15

Perfect op tijd geleverd !
Duidelijke site !
Goede materialen 👍👍

diana alaoui beoordeelde op 2017-07-02

Erg tevreden. Snelle levering

Joyce Van den Heuvel beoordeelde op 2017-06-08

Communicatie is erg goed !!!
Helaas moest ik het terug sturen maar mocht ik weer iets nodig hebben kom ik zeker terug bij jullie .

Lotte Verheul beoordeelde op 2017-05-19

Ik had wat problemen met het activeren van mijn account. Gemaild en probleem werd direct verholpen. Goeie service, snelle levering en fijne producten! Helemaal top en ik heb de website al aan een vriendin aangeraden!

Wendy beoordeelde op 2017-02-23

In eerste instantie werkte de kortingscode niet. Dit werd snel opgelost. Bestelling werd snel geleverd.

Priscilla Stevens beoordeelde op 2017-02-20

volgende dag in huis fijn spul

June de Beij beoordeelde op 2017-02-14

Goed

Josselyn beoordeelde op 2017-01-16

Snelle levering. Producten precies zoals omschrijving en foto's. De meiden waren er erg blij mee. Het opdoen gaat erg makkelijk, filmpje op de site is erg duidelijk.

Aurobelle beoordeelde op 2017-01-16

Heel goed gedaan👌

Arlene beoordeelde op 2017-01-10

Een super lief schilderij laten maken op mijn zwangere buik, mooie bellypaint en gezellige ontspannen sfeer bij Schminky thuis ;)
Ik heb er nu al heel veel positieve reacties op gekregen echt een leuke ervaring!

Fajah beoordeelde op 2016-12-18

De kids op het verjaardagsfeest hebben genoten van Sara haar schminkkunsten! Lekker snel en veel blije gezichten. Zeker een aanrader voor kinderfeestjes!

Gina Moor beoordeelde op 2016-11-29

Hartelijk bedankt voor de leuke dag, de kinderen hadden het helemaal naar hun zin!

Ronald beoordeelde op 2016-11-21

Allemaal blije kinderen, Sara dankje wel. Mooie tattoo's en schmink-figuren.
Je maakt makkelijk contact met de kinderen.
Goede communicatie, en service.

Beppie beoordeelde op 2016-10-29

Heel tevreden! Sarah kan heel mooi schminken. Halloween was zeer geslaagd mede door onze enge gezichten. Bedankt!

Claudia beoordeelde op 2016-10-16

It was our first 'kids only' party for our son and Schminky was a nice addition to the activities.
Clear and efficient communication via email, you can pay via bank transfer or cash the day of the party.
I found the colors used were fading quickly, hence easy to remove after the party.

Naomi K beoordeelde op 2016-10-09

Heel tevreden! Twee dagen van te voren geboekt!
Kids blij, dus ik ook. Er liepen allemaal leuke gezichtjes rond. Dank je wel, Sara.