Roelantdreef 242

Vincent Rorije beoordeelde op 2018-07-15

Laurien Henau beoordeelde op 2018-07-13

H. Aardoom beoordeelde op 2018-07-09

Hugo De Bleser beoordeelde op 2018-07-03

Extreem hoge verzendingskosten naar België!
9,95 € voor een pakketje van nauwelijks 80 gram.

Reactie van Schoen-onderhoud.nl:
Geachte Hugo De Bleser,

We hebben gekozen enkel via pakketten te versturen naar het buitenland. Dit is een bewuste keuze omdat we zo zeker kunnen zijn dat de pakketten aankomen. Dat is behoorlijk duurder dan brievenpost maar de pakketten zijn wel te volgen met een track & trace link.

Bart van den Brul

Girgis Iskondos beoordeelde op 2018-07-02