A.G. Bellstraat 45-04
7903AD Hoogeveen

Schlosser beoordeelde op 2019-06-03

Morgen in huis (mits op voorraad en voor 17:30 besteld) komen ze niet na. Na een hele zondag gewacht te hebben zonder levering verteld de klantenservice dat ze ook nog ergens op de site hebben staan dat dat alleen op werkdagen zo is.

Erg jammer dat ze bewust of onbewust oneerlijk zijn. Had een hoop ergernis bespaard als ze dit gewoon overal vermelden.

Reactie van Schroevenxl.nl:
Beste heer Schlosser, Wij vinden het jammer dat het voor u niet duidelijk was dat wij niet op zondag kunnen leveren. Wij maken hier geen geheim van en verbergen dit ook niet bewust. Wij zullen kijken hoe wij dit duidelijker kunnen vermelden.

R beoordeelde op 2019-05-09

Maakt claim niet waar “Morgen in huis (mits op voorraad en voor 17:30 besteld”. Pakket voor 16.00 besteld, deze is niet dezelfde dag verzonden.. Normaal kan ik die extra dag wel wachten, maar in dit geval niet. Had ik deze webshop daarop uitgezocht.. wel naderhand een goede compensatie ontvangen. Serice is dus wel top

J.kuipers beoordeelde op 2019-04-09

Veel heel veel keuze en goede prijzen en snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ–๐Ÿ–

Peter beoordeelde op 2019-04-02

Snel ontvangen

Jan Otten beoordeelde op 2019-02-11

Schroevenxl kon de schroeven leveren die ik ergens anders niet meer kon krijgen, snelle levering, een duidelijke site om te kijken.

Hugo Verheijen beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering klopt altijd en ook handig altijd passende bitjes erbij.
En goede prijs

Stephan Remmink beoordeelde op 2019-02-08

Overzichtelijke site en een snelle levering

leo de haan beoordeelde op 2019-02-08

Zeer tevreden levering volgens afspraak

Nick Van Rompaey beoordeelde op 2019-02-08

Leon boom beoordeelde op 2019-02-07

Robert de Graaff beoordeelde op 2019-02-07

Doen wat ze beloven. Prima communicatie. Groot assortiment.
Ik vind het altijd jammer als ik de factuur eerder dan de goederen krijg. Verzendkosten 6 euro voor een pakje van 3,90 vind ik duur.

Jasper Minnen beoordeelde op 2019-02-07

Niels Schoot beoordeelde op 2019-02-07

Snel geleverd, bitje erbij is top

Joris Vossebeld beoordeelde op 2019-02-07

Jan Willem Versluis beoordeelde op 2019-02-07

Y. Commandeur beoordeelde op 2019-02-06

Joël Clippeleyr beoordeelde op 2019-02-06

Ronald Maas beoordeelde op 2019-02-03

Prima geregeld

g donkers beoordeelde op 2019-02-01

snelle levering en nemen contact met je op als er iets niet meteen geleverd kan worden. dragen oplossingen aan zodat je snel weer verder kunt

F. van Driel beoordeelde op 2019-02-01

Niks mis mee.