Pelmolenweg 59
4105 XM Culemborg

Janny beoordeelde op 2018-10-20

Tevreden, snelle levering en ons mooie, 12 jaar oude, leren bankstel weer als nieuw met de pantera zit kussens.

Marianne Oostveen beoordeelde op 2018-10-15

staat zeer snel klaar; keurig verpakt; voldoet aan de verwachting

H.j. Schmidt beoordeelde op 2018-10-13

Zeer tevreden

majid el houfi beoordeelde op 2018-10-08

Robert Hof beoordeelde op 2018-10-06

Makkelijk te bestellen en te betalen. Correcte en zeer snelle levering. Een nabestelling werd zorgvuldig afgehandeld. Zeer klantvriendelijke medewerkster. Top.

Luuk Lageschaar beoordeelde op 2018-10-06

CM Limonard beoordeelde op 2018-09-23

Francoise Quast beoordeelde op 2018-09-23

A Vloet beoordeelde op 2018-09-23

Eef de Graaf beoordeelde op 2018-09-16

Vrijdag gebeld en het product zeker twee dagen eerder ontvangen dan was gepland ! Top!

lex ruijter beoordeelde op 2018-09-16

Marga Harteman beoordeelde op 2018-09-13

Goed telefonisch bereikbaar. Persoonlijke bejegening. Goed advies. Bestelling snel klaar.( zelf afgehaald in Culemborg)
Prima product besteld.

Philips GERSON beoordeelde op 2018-09-13

Primaproduct, snelle levering, goede service

Alberte Badart beoordeelde op 2018-09-13

Bestelling geplaatst en werd opgestuurd krijg ik een telefoontje dat ze te weinig hadden opgestuurd en nadat ze hun excuses hadden gegeven het resterende direct de volgende dag opgestuurd dus heel erg snel opgelost top service 👍🏻👍🏻Fijne mensen aan de telefoon het schuimrubber netjes verpakt en zeer snel opgestuurd echt een aanrader

Stef Holsgens beoordeelde op 2018-08-30

Marco Jacobson beoordeelde op 2018-08-28

J.J. Haverkort beoordeelde op 2018-08-25

Jan Walraven beoordeelde op 2018-08-25

Duidelijk omschrijving van het artikel zodat ik heb gekregen wat ik wilde.