Pelmolenweg 59
4105 XM Culemborg

nataschja seegers beoordeelde op 2019-01-14

Goede en snelle levering wij zitten weer heerlijk op de gevulde zitkussens van jullie. Top

Bertine Breunese beoordeelde op 2019-01-13

Keurig ben prima geleverd!

IJ Kindt beoordeelde op 2019-01-12

Keurig en snel geleverd, aanwijzingen opgevolgd van de website om het juiste schuimrubber te kiezen en op te meten. paste perfect, zit geweldig, het favoriete bankje is weer prachtig, en krijgt een verdient tweede leven... we zijn er erg blij mee.

Gonnie Driesse beoordeelde op 2019-01-12

Prima hulp bij beslissen welk kussen het beste voor mij is
Snel en netjes geleverd

Marco Vink beoordeelde op 2018-12-23

Supersnelle levering ziet er toppie uit.

Karel Blaauwbroek beoordeelde op 2018-12-23

H Hoogakker beoordeelde op 2018-12-19

Zaten nog zelfs 2 goed schrijvende pennen bij.

Theo Martha beoordeelde op 2018-12-19

Alles perfect.

Jeroen Lassauw beoordeelde op 2018-12-19

Milko de Vries beoordeelde op 2018-12-07

Prima schuim kussens.

C.G. MIJNDERS beoordeelde op 2018-12-04

A Smit beoordeelde op 2018-12-04

J Ax beoordeelde op 2018-11-27

Ik had twee gelijke delen besteld maar eentje was wat afwijkend, heb toen contact gezocht en twee dagen later had ik de nieuwe thuis bezorgd perfect bijpassend bij de ander. Top!

Gijske Roest beoordeelde op 2018-11-27

zeer goede service.

Alexander Hekkens beoordeelde op 2018-11-27

Prima product en snel geleverd. Redelijke prijs.

Erna Scholten beoordeelde op 2018-11-26

Jolanda De vries beoordeelde op 2018-11-24

Jeanne Coesmans beoordeelde op 2018-11-17

maar, de mail over de betaling kwam bij mijn spam binnen daardoor ontstond er onduidelijkheid of ik de bestelling wel echt verstuurd had

Marino Creemers beoordeelde op 2018-11-15

GOEDE EN SNELLE LEVERING

Kokkie beoordeelde op 2018-11-15

Meteen antwoord dat de order goed ontvangen was. Binnen 2 dagen werd onze bestelling al geleverd. Goed verpakt en alles prima op de doorgeven maten. Top