Pelmolenweg 59
4105 XM Culemborg

A.D. Jenks beoordeelde op 2018-07-28

M Esseling beoordeelde op 2018-07-19

Bestelling ontzettend snel geleverd ,zeer goed verpakt en perfect op maat ,zeer aan te bevelen

Willem Strabbing beoordeelde op 2018-07-18

Bestelling snel uitgevoerd en exact zoals ik het graag wilde, ook zeer snel geleverd en ik werd uitstekend geïnformeerd over de stand van zaken vanaf dat ik mijn bestelling plaatste. Alles liep prima en ik ben blij voor Scuimrubberenzo gekozen te hebben. Prima kwaliteit van materiaal, kwaliteit/prijs verhouding uitstekend en een keurige,snelle en onbeschadigde levering.

Richard De Weijer beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering. Klein foutje in de maatvoering maar na telefonisch contact werd er direct, zonder moeilijk te doen, een nieuwe opgestuurd.
Super service !!
Dank u schuimrubberenzo

Willem Wes beoordeelde op 2018-07-14

Ik ben heel goed en deskundig geholpen nav mijn vraag welk schuimrubber het meest geschikt was voor mijn toepassing. Na bestelling kwam de bestelling snel en netjes verpakt geheel volgens afspraak binnen. Ik ben blij met het geleverde en de goede communicatieve

Roel Kock beoordeelde op 2018-07-13

Goede Service. Fijne communicatie en prima prijs / kwaliteit !

Natasja van der Wal beoordeelde op 2018-07-05

Nicole Crombach beoordeelde op 2018-07-05

Sandra Egberts beoordeelde op 2018-07-03

Sabien Mulders beoordeelde op 2018-07-03

super veel keus. fijne hulp en als klap op de vuurpijl gewoon onverwacht thuis bezorgt. helemaal fantastisch. Dit IS klantvriendelijkheid maximaal.

marijke beernink beoordeelde op 2018-06-29

prima levering. goed materiaa

S de koning beoordeelde op 2018-06-28

Willem Strabbing beoordeelde op 2018-06-26

Zeer tevreden, goed verpakt , snelbezorgd en preciews wat ik gebruiken moest tegen een goede prijs

Patrick Bakx beoordeelde op 2018-06-25

Annemieke Missler beoordeelde op 2018-06-25

Zeer goed geholpen en advies gekregen, voordat ik mijn bestelling plaatste.
Keurig verpakt en snelle serrvice.

J. Vugt beoordeelde op 2018-06-25

Snel en goed geleverd.