Remmerden 123B
3911TZ Rhenen

Google Plus/Places - 10,0

R. Claassen beoordeelde op 2019-03-18

Jens Huizinga beoordeelde op 2019-03-18

Werkt perfect op mijn gietvloer!

gj zandman beoordeelde op 2019-03-18

we zijn tevreden. goed geholpen via telefoon voor de juiste maat en vlot geleverd...mooi produkt

Leonie Kleinlugtenbeld beoordeelde op 2019-03-18

Johan Westendorp beoordeelde op 2019-03-17

Super netjes verpakt en snelle levering en goede en duidelijke website

Irene Nijland beoordeelde op 2019-03-16

Geweldig systeem om krassen op de vloer te voorkomen. Onze barkrukken met dunne ronde pootjes zijn nu perfect! Ik kan scratch no more echt aanbevelen

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de leuke recensie!

Marcel Koops beoordeelde op 2019-03-16

Rik Korenhof beoordeelde op 2019-03-14

Super snel geleverd en fantastisch product dat zich al eerder ruim bewezen had bij me

Reactie van Scratch no More:
Wat een leuke recensie! Bedankt!

Cor Boogaard beoordeelde op 2019-03-14

Prima advies gekregen op mijn vraag, welke voetjes het beste bij mijn stoelpoten passen.
Bestelling heel snel geleverd.

Wat fijn om te horen!

Bernard Edelenbos beoordeelde op 2019-03-14

Klop allemaal. Perfecte bestellingprocedure en materiaal kwam keurig verpakt thuis aan. De materialen ken ik al enkele jaren en ben er van overtuigd dat er nergens betere te koop zijn en daarom blijf ik hier kopen.

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de superleuke recensie! Hier worden wij blij van!

Fokke Zwart beoordeelde op 2019-03-13

Noel Joppe beoordeelde op 2019-03-12

Annemie Janssens beoordeelde op 2019-03-12

Hele fijne en snelle levering. De bestelling moest teruggestuurd worden en dit was niet even duidelijk.
Beter zou zijn om in het pakket ook een retourslabel te stoppen en niet 2 of 3 dagen later sturen per mail.
Omdat ik het de volgende dag 's morgens al heb teruggestuurd heb ik het nu zelf betaald.
De nieuwe bestelling ging ook heel snel en ik ben zeer tevreden met het product. Zeker aan te bevelen bij andere kopers.

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de positieve recensie! Standaard is het retouren bij ons voor uw eigen kosten, vandaar dat wij er geen standaard retourlabel bij leveren.

Nick Haak beoordeelde op 2019-03-10

Eerste indruk van product zelf is goed, hoewel ik niet erg enthousiast ben over de bevestigingswijze van de Chairfixx voetjes op 14mm buizen (dit zijn de 16mm voetjes met tape ertussen).
Ik heb uiteindelijk gekozen om de bevestigingspin in te korten, originele gaten van de stoel op te boren naar 6mm, en het genoemde tape te gebruiken, op die manier zit alles wel goed vast.

Helaas ontbrak in eerste instantie het tape, maar na een telefoontje was dit snel opgelost, en lag dit de volgende dag keurig in de brievenbus, op gebied van service en levertijd niets aan te merken!

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de positieve recensie! Omdat de buismaat 14mm heel weinig voorkomt hebben we hier geen standaard voetje voor, vandaar dat we het zo oplossen. Nog een fijne dag!

Kees Guijt beoordeelde op 2019-03-10

Ingrid Eshuis beoordeelde op 2019-03-10

Boes beoordeelde op 2019-03-10

Goede service en goed product! Tevreden!

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de positieve woorden!

nuijten bosgoed vof beoordeelde op 2019-03-09

Heel tevreden snelle levering

Frits Dormolen beoordeelde op 2019-03-09

Goed materiaal, snelle levering. Bij brievenbus pakketten wel ff deel van de verzendkosten terug vragen!

Hans beoordeelde op 2019-03-07

Goede beschrijving. Snelle en correcte levering. Aan de prijs, maar service is het waard.