Scratch no More

Scratch no More

Scratch no More ontwikkelt en produceert hoogwaardige vloerbeschermingsproducten die beschadiging van kostbare vloeren door het krassen van stoel- en tafelpoten en andere meubelen voorkomen. Naar aanleiding van de vraag vanuit de markt naar effectieve beschermingsproducten tegen deze krasschade aan vloeren, heeft Scratch no More complete vloerbeschermingssystemen voor vrijwel alle soorten meubels ontwikkeld.

De zekerheden van https://www.scratchnomore.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018