Remmerden 123B
3911TZ Rhenen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Anja Menhart beoordeelde op 2018-11-13

Heb voor de tweede keer glijders besteld. Zeer tevreden.

Bosma beoordeelde op 2018-11-07

Heel erg tevreden. De voetjes onder onze net nieuwe stoelen waren makkelijk aan te brengen en schoon te houden.
Ook glijd het soepel over t laminaat.

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor uw leuke reactie!

Maarten beoordeelde op 2018-11-07

Heel tevreden, de selectie van het juiste item was eenvoudig en snel binnen.
Ik heb ook nog even contact gehad met de klantenservice omdat ik heb orderbevestiging had ontvangen. Dat lijkt een probleem met mijn mail te zijn want op een sfee ander mailadres kreeg ik het wel binnen.
Artikel voldoet uitstekend, geen lawaai meer bij het verschuiven van stoelen en de vloer zal hopelijk minder beschadigen.

John B beoordeelde op 2018-11-07

We have a new floor and needed new table and chair feet to protect the floor as we move them.

I have never seen this product before and was uncertain what to take. Also, I had a time constraint as I was travelling soon.

Using Whatsapp I was able to communicate efficiently with the help desk. When the person did not know the answer, there was a delay while they found it. In the end, I found this easier than talking on the phone because it removes that pressure to answer immediately.

All this in good English.

Despite payment problems and my ordering the wrong size, the service team sent me the goods twice within my time constraints.

They made it easy.

Reactie van Scratch no More:
Thank you very much for your kind words. We really appreciate it!

Arjen de Goffau beoordeelde op 2018-11-06

Heel tevreden! Het werkt fantastisch! Geen gerommel meer met viltjes onder de stoelen.

Ton Amsterdam beoordeelde op 2018-11-05

Super fijn voor onze parket vloer.
Goede customer support ook.
Kost wat, maar een houten vloer laten schuren is veel duurder. (net betaald ;-) )
Er mag niks meer op de geschuurde parket vloer zonder scratchnomore

Reactie van Scratch no More:
Wat een mega leuke recensie! Hier worden wij heel blij van!

Pim beoordeelde op 2018-11-03

Super product!

Bart beoordeelde op 2018-11-01

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Tessa beoordeelde op 2018-11-01

Mega tevreden! Goed product. & snelle levering!

Tamara beoordeelde op 2018-11-01

Was al bekend met de pootjes voor onder stoelen en bank maar nu voor bureaustoel van Ikea (fijne stoel maar de wieltjes niet) zwenkwielen besteld, snel geleverd en wieltjes zijn echt goed! Een aanrader!!

Arnout beoordeelde op 2018-10-31

Uitstekend product. Goede levering. Eerste of tweede levering (van de 3 in totaal nu) had iets sneller gemogen.

Ida beoordeelde op 2018-10-31

Mooi product waarvan ik zeker verwacht dat dit aan de gestelde eis zal voldoen

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de leuke recensie! Hier worden wij blij van!

Marnix beoordeelde op 2018-10-31

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Danielle beoordeelde op 2018-10-31

Deze bescherming is gewoon wat nodig is om je vloer krasvrij te houden, ben er erg blij mee!!

Reactie van Scratch no More:
Wat een leuke recensie Danielle! Heel erg bedankt.

Li beoordeelde op 2018-10-30

Een super product die doet uitstekend zijn werk.
Makkelijk te bevestigen en duurzaam.
Indien je niet precies weet welke producten voor jou de oplossing zijn kan je medewerkers via alle gangbare communicatie wegen om vakkundig advies vragen .
Je wordt dan ook zeer goed geholpen en de oplossing voor een krasvrije vloer is een feit .
Mooi vloer ? Hou hem mooi met Scratch No More 🙂

Reactie van Scratch no More:
Wat een mooie Recensie! Bedankt voor de positieve woorden!

Ellen beoordeelde op 2018-10-30

Met recht the Floorprotection Company...hier een zeer tevreden klant!

Reactie van Scratch no More:
Hier worden wij heel blij van! Bedankt voor de leuke recensie!

Wil beoordeelde op 2018-10-30

Netjes, snel en product werkt prima tegen een redelijke prijs

Diane beoordeelde op 2018-10-30

Dit werkt echt goed, jaren zitten tobben met die vieze plakviltjes maar dat is gelukkig voorbij.

Ik wil nooit meer iets anders! Absolute aanrader.

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de leuke recensie Diane, hier worden wij blij van!

Stephanie beoordeelde op 2018-10-29

Goede en snelle service. Antwoorden direct op vragen.

Reactie van Scratch no More:
Bedankt voor de leuke recensie! Hier worden wij blij van.

Roel van der Vaart beoordeelde op 2018-10-29

Zeer tevreden volgende dag in huis