Postelweg 7

8,9

Bol.com 506 8,9
Google Plus/Places - 10,0

Gert beoordeelde op 2019-05-20

snel geleverd en snel en goed geholpen na een probleempje. tevens een super screenprotector

Davey beoordeelde op 2019-03-12

TOP SERVICE!

Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkers van Screenprotectstore.nl

100% tevreden!
Mijn complimenten.

Cornelia Traudtner beoordeelde op 2019-01-16

UITZONDERLIJKE klantenservice!

Jasper Smit-van Schie beoordeelde op 2019-01-16

Goede klantenservice en klacht afhandeling.

Oscar beoordeelde op 2018-11-10

Snel verstuurd. Helaas de kwaliteit van het glas is erg slecht. Binnen 1 week kapot van alle kanten.

Kevin Braamhaar beoordeelde op 2018-10-04

Goede service

Dame beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering. Maar na 1 kleine val is hij stuk. Je zou denken dat hij tegen een stootje moet kunnen niet dus niet.

Levy Van Litsenborg beoordeelde op 2018-08-08

Na 4 screenprotectors besteld te hebben bleek de eerste al niet te plakken, wat vrij zuur was.
Na onmiddelijk contact via mail werd mij meteen een gepaste oplossing én keuzetermijn aangeboden.

Na voldoende tijd te hebben genomen werd mij een nieuw exemplaar toegestuurd.

Bas van bun beoordeelde op 2018-07-26

Super service en snelle levering top

Bruce beoordeelde op 2018-07-26

Ik wil via deze weg screenprotectorstore.nl bedanken. Heb bij screenprotectorstore een screenprotector besteld voor de Xiaomi Redmi 4x, deze werd vanuit Nederland naar België netjes opgestuurd in een beschermde enveloppe binnen de 20u. Instructies waren zeer gemakkelijk te volgen alsook werden er bij de screenprotector alle toebehoren bijgeleverd om je scherm netjes te maken alvorens je de screenprotector plaatst.

Ticho beoordeelde op 2018-05-23

Ik had een setje case-friendly screenprotectors gekocht voor mijn Samsung Galaxy S8. Beide screenprotectors in het setje lieten al vrij snel los. Ik had een mailtje gestuurd en zonder enige verdere vragen kreeg ik een nieuw setje opgestuurd die de volgende dag al binnen was. Ik heb zelden een bedrijf gehad met zo'n klantvriendelijke klantenservice.
Verder prima assortiment en snelle levering.

Derk van Peer beoordeelde op 2018-05-01

Zeer tevreden over Screenprotectorstore.nl!

Ik had een 2-pack full cover screenprotectors aangeschaft, maar doordat mijn hoesje iets te ver naar binnen zit liet de screenprotector los. Hierna heb ik contact opgenomen waarbij ik de keuze had dat ik mijn volledige aankoopbedrag terug zou krijgen of dat ik andere screenprotectors toegestuurd kreeg en een deel van het aankoopbedrag terug zou krijgen. Ik heb voor de laatste optie gekozen en de volgende dag had ik de nieuwe screenprotectors in huis.

+ Betaling zeer gemakkelijk
+ Gratis verzending
+ Zeer snelle verzending
+ Goede kwaliteit producten
+ Uitstekende service!

- Geen

Ferry Kagchèl beoordeelde op 2018-04-15

Ik ben erg tevreden over het merk en deze screenprotector en bovenal de service! Ik zocht een goed passende en kwalitatief superieure screenprotector voor mijn LG G5. Dit omdat de screenprotector die erop zat beschadig was en het hier een tweedehands telefoon betreft!

Ik wilde niet in het buitenland een nietszeggend merk gaan kopen op een onbetrouwbare site, van een totaal onbekende handelaar, uit een ver vreemd land! Dus ik ging op zoek naar een betrouwbaar merk in ons mooie Nederland en vond BMAX! Dus toen ik contact op nam en mijn vragen stelde, toen kreeg ik daar snel, vriendelijk en vakkundig antwoord op en werd ik door een erg vriendelijke heer van BMAX (Lutijn de Kruijff) naar de site van screenprotectorstore doorverwezen!

Ik zag dat de screenprotector niet op voorraad was, dus toen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wanneer deze weer binnen zouden komen. Daarop kreeg ik snel een vriendelijk mailtje terug, dat ze juist weer op voorraad waren gekomen. Na de bestelling gedaan te hebben, kreeg ik de dag daarna één keurig bubbeltjes pakketje in de brievenbus met mijn screenprotectors.

Op het doosje van de screenprotectors staat duidelijk in 3 stappen hoe je hem succesvol op je telefoon kunt plaatsen. In het doosje van de screenprotectors vind je keurig alle benodigdheden voor die 3 stappen! Dit om je scherm schoon te maken en totaal te ontdoen van al het stof, zodat er geen vuil of vlekken zichtbaar zijn!

Ik heb toen mijn screenprotector erop laten zetten in een “speciaal zaak” maar dat ging dus niet “vlekkeloos” en daar had ik later erg spijt van! Omdat de eigenaar van de gsm “speciaal zaak” (of all people) nogal argeloos hem erop heeft gezet, staat er nu een (gedeeltelijke) vette duim aan de binnenkant van mijn screenprotector! Hij vergat ook stap 3 en nu krijg je die vlek er dus ook nooit meer af. Tenzij je er een nieuwe screenprotector opzet!

Hier kwam ik pas later achter (toen ik thuis was) en alle vlekken eraf haalde! En ook al heeft het totaal niets te maken met het goede merk of de kwaliteit van de screenprotector zelf, wilde ik toch mijn grote frustraties melden aan de aardige dame die mij zo goed had geholpen! Ik kan erg slecht tegen desinteresse en laksheid!

Ik wil dan ook Loes Tops (in het bijzonder) erg hartelijk danken voor het wegnemen van deze nare nasmaak! Na het lezen van mijn ervaring, heeft ze uit coulance mij een nieuwe screenprotector opgestuurd, wat ik zo enorm lief vind van haar. Ze doet haar naam dan ook enorm eer aan (top) en ik mag wel zeggen dat je deze vorm van service zelden zult meemaken bij andere bedrijven! Het ontroerde mij zelfs en het ging mij echt niet om de screenprotector, dat zweer ik!

Je kunt hier niet fout gaan want ze hebben geweldige producten en snelle en vriendelijke service! Dus mocht je overwegen in het buitenland te kopen, doe het niet en bestel hier want dan weet je altijd dat je goed zit! Ik weet waar ik voortaan al mijn screenprotectors zal kopen!

Frank Verkoijen beoordeelde op 2018-04-07

Ik heb al meerdere keren screenprotectors bij deze webwinkel gekocht voor verschillende smartphones. Het bestellen en betalen verloopt vlekkeloos, de levering is prompt en de screenprotectors zijn van uitmuntende kwaliteit en pasvorm.
Fijn is ook dat je altijd een reserve screenprotector achter de hand hebt.
De volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen!

Lotte Lautenschlager beoordeelde op 2018-03-24

Super service, door eigen schuld fout besteld, zonder enig probleem netjes omgeruild. Helaas was de pasvorm niet goed...

Juan Huth beoordeelde op 2018-03-10

Uitstekende service. Heb zelfs een.screenprotector gratis gekregen vanwege kwaliteit. Top

Nikita beoordeelde op 2018-02-27

26 februari voor 16:00 besteld. Track & trace ontvangen, maar die blijft aangeven dat het vandaag (27 februari) bezorgd wordt. De post- & pakket bezorgers zijn al geweest en nogsteeds geen screenprotector... Erg jammer.

UPDATE:
Het pakketje is 28 februari binnen gekomen. Ik heb gelijk reactie gehad op mijn beoordeling. Erg netjes!

jana beoordeelde op 2018-02-13

Zeer goede klantenservice na verkoop.

MAGALI VERCAMMEN beoordeelde op 2018-02-12

Klaudia Augustyn beoordeelde op 2018-02-10