Gravenstraat 12
3311 BC Dordrecht

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Gerard beoordeelde op 2017-03-15

Amateurs, onbetrouwbaar en verkeerde prijzen

Anoniem beoordeelde op 2015-09-20

Elsie beoordeelde op 2015-09-19

Heel goed bereikbaar en persoonlijk contact

Oekie beoordeelde op 2015-09-18

Snelle levering, mooie producten en leuk verpakt.
Er was een foutje gemaakt met de letter van het lakzegel, maar dit werd snel en erg goed opgelost. Super!

Maison des Fêtes/comadvies bvba beoordeelde op 2015-09-18

Correcte service, snelle levering, vriendelijk kaartje bij levering. Alles prima in orde.

Bart beoordeelde op 2015-09-17

Communicatie met het bedrijf loopt makkelijk, tevens is de verzending snel geregeld. Zeker een aanrader.

Anoniem beoordeelde op 2015-09-16

Snelle levering. Netjes binnen gekomen. -

Maarten beoordeelde op 2015-09-14

Kwaliteitsnormen productgamma, leveringstijden, service, klantvriendelijkheid Tot op heden geen

Ad beoordeelde op 2015-09-14

Keurig verzorgde levering

Joke beoordeelde op 2015-09-14

Kristi beoordeelde op 2015-09-13

Super dat er even contact werd opgenomen toen ons huisnummer niet overgekomen bleek te zijn!! Heel snelle levering van de bestelde artikelen

Vifeb beoordeelde op 2015-09-13

Het uiterlijk van de pen klopt met de website. De kwaliteit is uitstekend. De bestelling wordt goed verpakt en er zat een gratis flesje inkt bij. Uitstekende service.

Willem H beoordeelde op 2015-09-12

Mooi bedrijf, goede afhandeling en vriendelijke mensen! Kunnen andere bedrijven nog wat van leren

Christel beoordeelde op 2015-09-12

Helena beoordeelde op 2015-09-12

Ad beoordeelde op 2015-09-09

kim beoordeelde op 2015-09-09

snel binnen en erg leuk dat er een lolly bij de bezorging zit

Duncan beoordeelde op 2015-09-07

Snelle levering, mooi product en leuk en stevig ingepakt. Geen

Romee beoordeelde op 2015-09-06

Hele goede communicatie, na een mail met een vraag over de beschikbaarheid van een product heel snel en duidelijk antwoord. En bij beschikbaarheid ook meteen een mail met deze mededeling. Geen

susanne beoordeelde op 2015-09-06

De service was heel snel en toen ik zelf een fout had gemaakt werd dat meteen gecorrigeerd wat heel fijn was