Weerterbos 53

Bol.com 3 8,3

Kimberly Abel pikeur beoordeelde op 2019-07-15

Elise Cerneus beoordeelde op 2019-07-12

Snelle en nette service
Leuke spulletjes voor leuke prijzen kom zeker een keer terug :)

Inge van Herpen beoordeelde op 2019-06-29

Snelle verzending, netjes ingepakt en duidelijk via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Dankjewel!

Janny Smit beoordeelde op 2019-05-31

goede en snelle levering.goed verpakt.

Thomas Thomas beoordeelde op 2019-05-14

Prima gedaan, snel en goed, beter kan niet!

Annelies Van rooij beoordeelde op 2019-05-02

Kim van Dam beoordeelde op 2019-04-04

Monica de Jager beoordeelde op 2019-03-24

L. Withagen beoordeelde op 2019-03-24

Conchita Schalkwijk beoordeelde op 2019-03-23

Chantal de Haan beoordeelde op 2019-03-21

Verhouding prijs product niet eerlijk. Action verkoopt het zelfde product voor 4.95 en secret by Nature 16.95 schandalig. Snap dat je iets wilt verdienen dan nog 4.95 verzending. Reageert niet snel genoeg op mail. Bestel niks meer daar. Gaat om een fles met verlichting en schelpjes

Carine Baars beoordeelde op 2019-03-10

Op de site staat voor 15.00 u besteld,morgen in huis.
Ook staat er bij het product dat ik bestelde,nog 11 op voorraad.
Ik bestelde op zaterdag, verwachtte dinsdag wel mijn bestelling binnen te krijgen.
Dit was niet het geval.Het komt volgens post.nl pas a.s. maandag.Dat is naar mijn idee zes dagen later dan gepland.
Ik heb hier verder helemaal geen bericht over ontvangen,waardoor het leek of de vooraf betaalde bestelling helemaal niet zou komen.Er gaat veel de ronde over bedrog met internet bestellingen.
Ik dacht even daar in te zijn beland.
Als het goed is komt mijn bestelling dan morgen.

Reina De Jong beoordeelde op 2019-02-23

Tonnie Van thof beoordeelde op 2019-01-31

Ik was heel tevreden
M'n pakketje zou de andere dag al bezorgd worden heb ook netjes een mail gehad.
Helaas dat post nl m'n pakketje niet heeft bezorgt die dag kreeg een mail dat ik niet thuis was terwijl ik heel de middag hebt zitten wachten ook geen briefje in de bus dat ze waren geweest heel vreemd mischien dat jullie dit vaker mee maken en dat jullie hier iets mee kunnen maar over jullie heb ik niets te klagen goeie service
Mvg Tonnie van thof

suus van de meerendonk beoordeelde op 2019-01-28

Goeie korting, mooie produkten, prima levering.
Minpunten: op de site stond dart 1 produkt er wel was , maar bleek later niet aanwezig..tegemoetkoming naar de klant, boven 25 Euro geen verzendkosten

Anja de Kubber beoordeelde op 2019-01-10

Makkelijk bestellingen te plaatsen. Snelle levering.

B Sieverink beoordeelde op 2019-01-07

Trudy Steenks beoordeelde op 2018-12-27

Mevr Dhr ik ben super tevreden heel blij met mijn aankoop zeer tevreden hoe u het verstuurt top vriendelijke groet Trudy Steenks Een Goed 2019

Richard Donders beoordeelde op 2018-12-24

Een touw met kabel niet goed.

A Beumer-Berga beoordeelde op 2018-12-23