De Trompet 1540
1967 DB Heemskerk

Google Plus/Places - 10,0

Joshua Bonsink beoordeelde op 2019-07-25

Producten waren snel verstuurd en goed ingepakt. Na de aankoop had ik nog een paar vragen en deze werden ook goed beantwoord. Erg tevreden!

Reactie van Secures:
Bedankt voor de positieve review Joshua. We wensen je veel veiligheid met het nieuwe Ajax Alarmsysteem!

Jeroen Prins beoordeelde op 2019-07-04

Heel snelle levering, zelfs een extra keychain gekregen. Heel erg bedankt voor de service!

Reactie van Secures:
Jeroen bedankt voor de review en bestelling van het Ajax Alarmsysteem!

Hein beoordeelde op 2019-06-25

De bestelling liep gesmeerd, een dag later is de hele installatie gemonteerd door een prima vakman.
Prachtig bedrijf.

Reactie van Secures:
We hebben de montage van het Ajax Alarmsysteem graag voor u verzorgd. Bedankt voor uw vertrouwen en mooie review!

Bert de Neyn beoordeelde op 2019-06-20

Reactie van Secures:
Dankjewel voor de positieve review Bert!

Dominique Renaers beoordeelde op 2019-05-21

Net zoals vorige keer alles pico bello. Snelle aflevering en goed service

Dankjewel Dominique

Vincent Uyttebroeck beoordeelde op 2019-05-16

Reactie van Secures:
Dankjewel voor de positieve review!

Jeroen Kahn beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden, goede service, support en advies, snelle levering. Ze hebben veel verstand van zaken en zijn flexibel.

Reactie van Secures:
Dankjewel Jeroen, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met het nieuwe Alarmsysteem!

Dominique Renaers beoordeelde op 2019-05-06

Sinds een aantal dagen heb ik het AJAX draadloos alarmsysteem in dienst genomen in mijn nieuwbouw woning. Je zou kunnen zeggen dat het gemaakt werd door Apple. De installatie is super gebruiksvriendelijk. Een leek kan de installatie uitvoeren. Aan de hand van de grondplannen van mijn woning werd ik door secures geholpen voor het bepalen van het aantal apparaten. Via een vriend ben ik terecht gekomen bij Secures, hij heeft een Jablatron en is ook zeer tevreden. Ik heb uiteraard vergeleken, bij de lokale handel kreeg ik offertes gaande van 3000 euro tot 4000 euro. Bij Verisure was het 1309 euro maar dan hang je vast aan een maandelijkse kost van 50/maand. Nu heb ik een eenmalige kost gehad van 1306 euro en ik heb een installatie op maat met rookdetectie en al. Ik zal in de toekomst zeker nog een paar uitbreidingen doen, zoals het bijplaatsen van een camera enz..... Top materiaal en top begeleiding. Btw ik ben een Belg :-)

Reactie van Secures:
Dankjewel voor deze uitgebreide review en het vertrouwen in Ajax Alarmsysteem! We wensen u veel plezier met de aankoop!

Henk Wannet beoordeelde op 2019-04-15

Allereerst maakt Secures een plan aan de hand van bouwtekening en foto's van je huis.neemt Daarna tijdens de installatie wordt er waar nodig aanpassingen gemaakt, zowel qua type sensor als ook de precieze locatie ervan. Ik ben dus erg tevreden, er wordt maatwerk geleverd door de installateur. Het systeem werkt prima. Alles draadloos en storingsvrij. Huisdieren veroorzaken geen vals alarm. Erg makkelijk te bedienen met fantastische app. Middels de app heb je ook gedetailleerd inzicht in de status van al je sensoren. Het ziet eruit als een sprong vooruit qua techniek in vergelijking met mijn vorige systeem.

Reactie van Secures:
Wat fijn dat u zo tevreden bent, we wensen u veel genot en veiligheid met het nieuwe Ajax Alarmsysteem.