De Trompet 1540
1967 DB Heemskerk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Henk Wannet beoordeelde op 2019-04-15

Allereerst maakt Secures een plan aan de hand van bouwtekening en foto's van je huis.neemt Daarna tijdens de installatie wordt er waar nodig aanpassingen gemaakt, zowel qua type sensor als ook de precieze locatie ervan. Ik ben dus erg tevreden, er wordt maatwerk geleverd door de installateur. Het systeem werkt prima. Alles draadloos en storingsvrij. Huisdieren veroorzaken geen vals alarm. Erg makkelijk te bedienen met fantastische app. Middels de app heb je ook gedetailleerd inzicht in de status van al je sensoren. Het ziet eruit als een sprong vooruit qua techniek in vergelijking met mijn vorige systeem.

Bestelproces

Reactie van Secures:
Wat fijn dat u zo tevreden bent, we wensen u veel genot en veiligheid met het nieuwe Ajax Alarmsysteem.