Grendel 9

8,1

Beslist.nl 2 9,0
Bol.com 91 8,0

Henk beoordeelde op 2017-03-14

Snel en goed verpakt geleverd

Corintha beoordeelde op 2017-02-24

Snel geleverd en mooi producten. Helaas kon mijn moeder er niet zo goed mee overweg waardoor ik een van de producten terug moest sturen. Het mailcontact dat ik hierover had was heel vriendelijk en het aankoopbedrag was na het terugsturen snel gecrediteerd.

Theo beoordeelde op 2017-02-09

Levering binnen 1 dag, schoonmoeder zeer blij met de geleverde seniorentelefoon! De ervaring met deze webshop is uitstekend kom hier graag nog eens terug :)

Richard vd Wereld beoordeelde op 2016-12-07

De bestelde noodknop werd snel geleverd en werkt super.
Duidelijke gebruiksaanwijzing
Gewoon goed

Reactie van Seniorenartikel.nl:
Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop.

Corrie beoordeelde op 2016-12-05

Goede en snelle levering. Helaas was een van de producten defect, Dit is echter zeer adequaat opgepakt.

Reactie van Seniorenartikel.nl:
Bedankt voor uw klantervaring. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen/opgelost.

Maikel beoordeelde op 2016-12-05

Via Seniorenartikel.nl een Doro telefoon besteld voor mijn oma. Binnen 1 dag geleverd en oma zeer tevreden met de telefoon en functionaliteiten. Al met al goede service en snelle levering!

Reactie van Seniorenartikel.nl:
Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is.
2016