Robert Schumandomein 2

Mystery shopper

Lees
waarom

Eric beoordeelde op 2017-10-15

Het product is op de afgesproken datum aangekomen (snelle levering ook).

Ik vond de prijs van de door mij aangeschafte artikelen goed en de verzendkosten (3,95 euro) zeer goed te doen. Wat ik met name fijn vond is dat de levering van Sextoys4all ook middels "PakjeGemak" kan indien koper dit wenst. Dit is m.i. een ideale optie omdat je zo zelf bepaalt wanneer je het artikel afhaalt. Communicatie via e-mails was ook in orde. Artikelen zaten netjes verpakt en de afzender was anoniem genoeg. Niks mis mee.

Kortom: ik verslijt dit artikel tzt weer :) en zal 'm de komende keer weer bij "Sextoysforall" bestellen.

Brigitte beoordeelde op 2017-08-24

Snelle levering, keurig verpakt.

Chris beoordeelde op 2017-06-30

Ondanks een kleine fout van mij in het bestel adres is alles perfect toegekomen .
En hetgeen ik wou paste perfect met de bestelling .
Klasse en perfecte levering

Jort beoordeelde op 2017-06-05

Heel tevreden. Door drukte niet direct de volgende werkdag in huis, maar snel genoeg. Snelle en vriendelijke klantenservice. Ook erg blij met de bestelde artikelen.

miranda beoordeelde op 2017-05-30

uitstekende levering

SB beoordeelde op 2017-05-06

Correcte afhandeling, werden op de hoogte gehouden van verzending. Product van zeer goede kwaliteit! Fun to use!

Sem beoordeelde op 2017-03-31

Levering was goed, niets slechts op aan te merken;
Enkel mocht de uitleg op de site iets beter waardoor ik nu iets heb wat voor mij iets te klein is.

Rvb beoordeelde op 2017-03-23

Top, dinsdag besteld en de volgende dag in huis
Kwaliteit van de spullen was ook erg goed!

Laszlo Szalai beoordeelde op 2017-02-28

Heel tevreden omdat ik besteld het product op vrijdag en op zaterdag is thuis .

Dave beoordeelde op 2017-02-24

Snelle levering , goede verpakking en de prijs is oke maar (te) vaak zijn de onderhoudsproducten niet op voorraad.

Reactie van Sextoys4all:
Beste Dave,

Bedankt voor je beoordeling en feedback.

Wij doen er alles aan om onze voorraad op peil te houden. Helaas komt het wel eens voor dat sommige artikelen sneller zijn uitverkocht dan verwacht. Dit komt doordat er soms grotere aantallen van een artikel in 1 keer besteld worden. Wij proberen dat in de toekomst te voorkomen door onze minimale stock te verhogen zodat de kans kleiner is dat we klanten teleur moeten stellen.

Klantenservice Sextoys4all

Peter de Graaf beoordeelde op 2017-02-22

Heel tevreden

Leendert beoordeelde op 2017-01-22

Snelle levering.
Goed product.
Goede prijs.
Kan discreter. Er stond een afzendadres op de doos.

Reactie van Sextoys4all:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Op doos staat alleen "postorder" met daarachter onze postcode vermeld. Dit is nodig indien een pakket word geweigerd of zoekraakt. Op deze manier kan PostNL het pakket retourneren aan de afzender. Indien het pakket zou zoekraken kan PostNL snel met ons in contact komen om het pakket te traceren.
De naam "Sextoys4all" word nooit op het pakket vermeld.

Dennis beoordeelde op 2017-01-16

Helaas was mijn bestelling niet de volgende dag geleverd maar dat lag aan post.nl, die hadden een storing.
Verder zat alles prima verpakt.

Nick beoordeelde op 2017-01-16

All was great

MS beoordeelde op 2017-01-12

Ben super tevreden, mijn pakket was er de volgende dag al! Super discreet verpakt en het artikel was precies zoals verwacht.

Phyl beoordeelde op 2017-01-09

Heel tevreden, ik heb vrijdag nacht bestelt en heb het zaterdag middag al thuis gekregen. Ik ben ook heel erg tevreden met het product en bestelling ervaring en bestelling opties.

n traas beoordeelde op 2017-01-06

zeer tevreden besteld en de volgende dag in huis

ferdi beoordeelde op 2016-12-28

Prima, snel geleverd!

Priscilla van der zijde beoordeelde op 2016-12-22

Super

Miranda beoordeelde op 2016-12-13

Werd erg snel geleverd. Prima kwaliteit.