Solingenstraat 33
KvK 08221979

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Trustpilot 48 8,9

Fabienne Roggen beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering. Goed betaalbare production.

Wendy Oakes beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. Mijn haar voelt heel fris en zacht. Conditioner is niet nodig. Scheelt geld, en ben heel blij dat ik zo geen plastic verpakking meer hoef te kopen! Bestelling was ook vlot bezorgd.

Roxane Deladrier beoordeelde op 2019-02-14

heel tevreden, bestelling heel vlug ontvangen.

Valentine Jager beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden
Super snelle en nette levering

Rianne beoordeelde op 2019-02-12

Superfijn product! Ruikt heerlijk en m’n haar is minder snel vet na gebruik van de shampoobar. Snelle levering, ben helemaal tevreden

Greet beoordeelde op 2019-02-12

Leuk product, keurig geleverd

Agnes beoordeelde op 2019-02-12

heerlijke zachte geur en makkelijk in gebruik

Jolande van Delft beoordeelde op 2019-02-12

Netjes de volgende dag ontvangen.

Nicole Kockelkorn beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering, keurig verpakt en ze werken goed!

Jennifer Kremers beoordeelde op 2019-02-11

Snelle en goede levering. Alleen jammer dat er in de verpakking met plastic opvulling gewerkt wordt

Reactie van Shampoo Bars:
Hi Jennifer, bedankt voor je recensie. Onze verpakking is 100% biologisch afbreekbaar. De groene ‘opvulchipjes’ (waar je het waarschijnlijk over hebt) zijn samengesteld uit 100% natuurlijke grondstoffen: lucht, water en plantaardig zetmeel. Het wordt binnen zeer korte tijd biologisch afgebroken en is onschadelijk voor het milieu. Deze opvulchips kunnen worden hergebruikt, weggegooid of gecomposteerd en zijn 100% oplosbaar in water. Je kan hier meer over lezen op onze website.

Team Shampoo Bars

Liesbeth Louer beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en prima afhandeling

Annelieke Bosdijk beoordeelde op 2019-02-11

de Green tea shampoo bar bevalt goed, het schuimt lekker en mijn haar voelt fris aan. Ik mis wel een lekker geurtje..

Minie beoordeelde op 2019-02-11

Geweldig dat dit product er is..lang gezocht naar een goede vervanger van shampoo in plastic flessen. Wat een heerlijke ervaring! Snelle levering ook. Top!

Helmer beoordeelde op 2019-02-10

Geweldig voor het milieu, wast goed {schuimt lekker} en ruikt niet overheersend na het wassen {ik heb o.a. de kaneel en die ruikt in je hand heel sterk maar na het wassen veel minder sterk}. Wat ik wel merkte is dat m'n haar stugger werd, minder glans had en erg pluizig. Ik had uiteraard nog shampoo en conditioner in huis en nadat ik dat had gebruikt, wasn haar weer heerlijk zacht. Conclusie: ik blijf deze bars gebruiken {ook ivm minder plastic en bespaart ruimte} en als verwennerij gebruik ik zo nu en dan een masker of conditioner.

Leila Roekens beoordeelde op 2019-02-10

Zeer te vreden, Snelle levering en uitstekende service. Ook over het product zelf ben ik tevreden, schuimt voldoende zodat je makkelijk kan wassen, ruikt goed en je houdt er geen vet haar aan over. En daarbovenop wordt alles geleverd in karton, papier en afbreekbare schuimpjes :)

Tinne Vercammen beoordeelde op 2019-02-10

Snelle service, uitstekend product.

Thérèse Pol beoordeelde op 2019-02-09

Snel, mooi verpakt en heerlijke shampoo bar.

Renske beoordeelde op 2019-02-09

Schuimt echt lekker. De geur is heel neutraal. Dat vind ik ook fijn. En de zakjes hangen leuk in de badkamer

Miranda Thalen beoordeelde op 2019-02-09

Ben erg tervreden over hun service! Al hoe wel Mijn betselling incompleet was, direct contact gehad en kreeg het de vlgde dag al in huis. Netjes.

Natasja beoordeelde op 2019-02-09

Heerlijk geurende en verzorgende shampoo! Een blijvertje.