Solingenstraat 33
KvK 08221979

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Trustpilot 49 8,8

Galina Léoné-van der Weert beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering en duidelijke communicatie. Spul was ook goed en milieuvriendelijk verpakt. Aanrader om hier te bestellen!

Marian Heikens beoordeelde op 2019-04-18

Snel geleverd, goed verpakt. Helemaal tevreden.

Victorine De Graaf-Peters beoordeelde op 2019-04-18

Super fijne bars. Werken net zo lekker als flessenshampoo. Ruiken heerlijk, maar zijn bij ons wel iets eerder op dan 80 wasbeurten met verschillende pubers in huis ;-)

Petra van der weide beoordeelde op 2019-04-18

Ik heb de bar nu 1x gebruikt en van wat je ervan kan zeggen na 1x ben ik best tevreden... merk wel doordat ik nu geen cremespoeling/conditioner gebruikt heb dat mijn haar met deze zonnige dagen wel wat statischer is.. als jullie hiervoor een oplossing wefen zou ik dat graag ook eens proberen.

Rianne Zegelaar beoordeelde op 2019-04-18

Heerlijk product, zo'n stuk shampoo. Ik wil niet anders meer ;-)

Melanie Kessels beoordeelde op 2019-04-18

Superfijn product, makkelijk te gebruiken, schuimt lekker, je haar wordt goed schoon. Bestellen en ontvangen ging ook gemakkelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Petra van den Akker beoordeelde op 2019-04-18

Snelle leveren netjes verpakt

Emily Vanderstraeten beoordeelde op 2019-04-18

Snel geleverd, goed verpakt, product zelf is ook goed. Enkel hoge verzendkosten naar België.

MB beoordeelde op 2019-04-17

Prima, persoonlijke aanpak en heerlijke shampoo. Aanrader om toch het metalen houdertje erbij te doen, geeft anders toch wat geklieder als je het mee wil nemen.

Laura beoordeelde op 2019-04-17

Tevreden! Even wennen, want geeft een heel ander gevoel, maar had erg zacht en makkelijk doorkambaar haar, ondanks dat het lang en dik is. Mijn man is kaal dus lijkt me zeer geschikt ook voor hem, lekker zuinig, mijn puberdochter vergeet steeds dat we het hebben, mijn middelste vond het glibberig, liet het vallen en het prikte in haar ogen en mijn jongste weigert zijn haar te wassen met hagelslagzeep. Volgende keer een zakje erbij ;)

Lieke van Rooij beoordeelde op 2019-04-17

Leuk verpakt, ruikt heerlijk en tot nu toe tevreden over het gebruik.

M Nijkerk beoordeelde op 2019-04-17

Wij hebben de honingshampoo en zijn zeer tevreden. Haren heerlijk zacht en zelfs de haren van mijn dochter (heel droog en klitterig haar) zijn nu goed door te kammen zonder extra conditioner of klittenspray.

Sanne van Amerongen beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering, kon gewoon per brievenbus post. Compact en leuk verpakt.

Karin van Rooij beoordeelde op 2019-04-17

Werkt goed en ruikt lekker en ook nog beter voor het milieu

Myra Taubman-Rommelse beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering! Goed product! En ze reageren ook snel op de chatberichten van fb!

Marjo Baegen beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering. Kan alleen nog niet beoordelen hoe het product bevalt, daar moet ik het nog iets langer voor gebruiken. Het is wel veel fijner dan vloeibare shampoo en mijn haar voelt zonder conditioner toch heel zacht aan!

Cor Slagter beoordeelde op 2019-04-17

Het geleverde product is precies wat we ervan verwachten.
De aangegeven levertijd van vandaag besteld, morgen in huis klopt echt niet. We hebben 5 werkdagen moeten wachten voordat het product werd afgeleverd. De geboden track and trace werkt niet. Deze blijft voortdurend op “morgen” staan.

Reactie van Shampoo Bars:
Hi Cor,

Bedankt voor je review. Erg fijn om te horen dat het product naar verwachting is. Wat betreft de verzending, dit is helaas een probleem dat zich momenteel bij PostNL afspeelt. Wij hebben hier helaas (zoals je hopelijk wel begrijpt) weinig invloed op. Meerdere webshops zijn hier helaas de dupe van.

Wij doen erg ons best om elke bestelling dezelfde dag te verzonden en willen dan ook onze excuses aanbieden voor deze vertraagde levertijd!

Team Shampoo Bars

Anoek Borgman beoordeelde op 2019-04-16

Heel tevreden en ze ruiken ook zo lekker!

Patricia Van Noorloos beoordeelde op 2019-04-16

Heel tevreden, fijn product met subtiele geuren.

Marjolein Koning beoordeelde op 2019-04-16

Duidelijke website, snelle levering, prima producten.