Solingenstraat 33
0684019746
KvK 08221979

Trustpilot 49 8,8

Martin beoordeelde op 2019-06-26

Snel bezorgd en tevreden over de werking. Aanrader voor iedereen die natuurlijke producten en minder plastic wil gebruiken

Esther Offermans beoordeelde op 2019-06-26

Zeer tevreden over het product: shampoo bar met olijf en rozemarijn. Haar valt mooi, meer volume, minder pluis en zachter en daardoor geen conditioner nodig. Rozemarijn een heerlijk milde versie voor roosklachten. Daarbij ruikt het heerlijk. Een heel duidelijk verschil met de chemische harde shampoo ‘s. Shampoobars is aanrader 🥰

Regina Gerlofsma beoordeelde op 2019-06-25

Ik had de producten mooi verpakt op tijd binnen en het zijn heerlijke zeepjes. het bevalt ons hele gezin erg goed! #noplastic

Yvette Nagtegaal beoordeelde op 2019-06-25

Netjes verpakt en goed geregeld. Ik ben erg blij met mijn shampoobars

Claas Lorier beoordeelde op 2019-06-25

Prima product

Esther de Groot beoordeelde op 2019-06-25

Het is een heerlijke shampoo.
Ik had er ook een bewaarzakje bij besteld maar dit was niet zo'n succes. Hij bleef vochtig en verkruimelde hierdoor waardoor hij ook sneller op is dan gehoopt.

Hilde Isarin beoordeelde op 2019-06-25

Sandra Mollee beoordeelde op 2019-06-25

Snel geleverd en keurig verpakt. Fijn dat het door de brievenbus kon.

Huub beoordeelde op 2019-06-24

Uitstekend, binnen 1 dag in huis. Gebruik de shampoobar nu een week en kan bijna niet meer zonder. Ook is alles biologisch afbreekbaar, zo draag ik ook mijn steentje bij voor een beter milieu!

Paula Dekker beoordeelde op 2019-06-24

Product keurig netjes op aangegeven tijd in huis.

Joyce Snijders beoordeelde op 2019-06-24

Mijn haar is veel zachter dan toen ik biologische shampoo gebruikte.

Eefje Vink beoordeelde op 2019-06-24

De shampoo bar maakt je haar heerlijk zacht. Omdat ik lang haar heb, heb ik ook de conditioner bar aangeschaft. Je verwacht niet dat je met zo weinig shampoo (normaal een hand vol uit een knijpfles) zo'n goed resultaat krijgt. Ik ben om. Geen plastic flessen meer voor mij.

Wendy beoordeelde op 2019-06-24

Heel tevreden! Besteld, betaald, goed op de hoogte gehouden over status van mijn bestelling. Gister voor het eerst de haren gewassen met de Bar, echt top! Wat een goed idee dit, wat een fijn gevoel dat je op deze manier duurzamer je haren kan wassen!

Sylvia Van der Made beoordeelde op 2019-06-24

Schuimt goed, waar goed

An T beoordeelde op 2019-06-23

Geweldige zeep!

Patricia Graat beoordeelde op 2019-06-22

Makkelijk in gebruik, lekkere geur, en mijn haren zijn echt zonder trekken doorkambaar. Mooie glans. En ook niet onbelangrijk het scheelt
best wat plek op het plankje. Kortom ik wil niet anders meer.....

An De Vries beoordeelde op 2019-06-21

Snelle verzending. En de shampoobars zijn erg handig voor op reis. 🙏

Sylvia beoordeelde op 2019-06-21

Makkelijk bestelproces, snel geleverd.
Jammer dat er verschillende producten niet op voorraad waren.

Ann-Sophie Byvoet beoordeelde op 2019-06-21

Super goed product! Veel milieu vriendelijker EN goedkoper!

karin keijzer beoordeelde op 2019-06-20

snelle levering en super fijn in gebruik.