Molendijk Zuid 23B

Trustpilot 19 9,0

fred uittermark beoordeelde op 2019-02-04

Snelle en goede levering

Wil Heeman beoordeelde op 2019-02-04

Super klantvriendelijk en heel behulpzaam

Arnie Nai beoordeelde op 2019-02-04

Levering was uitgesteld echter door gorge communicatie was dat geen probleem

dany de koeyer beoordeelde op 2019-02-02

Zeer betrouwbare website , correcte levering met goede uitleg over de fietsen en degelijk materiaal .

Gerrit de Boer beoordeelde op 2019-01-23

Uitstekende communicatie. Reageert snel. Doet wat ze beloven.

Gerard van Zaal beoordeelde op 2019-01-20

Prima winkel, alles klopt.

Jeanette Kalop beoordeelde op 2019-01-16

Twee en een half jaar geleden een fiets gekocht. Na een paar maanden een afspraak gemaakt voor een servicebeurt en op de dag van de afspraak aangereden. De schade (niet veel) aan de fiets is tijdens de servicebeurt kosteloos hersteld. Vandaag na meer dan 2 jaren met de fiets gegaan vanwege een valpartij. De fiets weer tiptop in orde gemaakt, zelfs een nieuwe stuurkolom geplaatst. Naar de rekening gevraagd. Kost niets. De fiets is in mijn auto geplaatst door een medewerker. Ik heb heel veel plezier van de fiets en ben heel blij met de service die wordt gegeven. Bedankt heren.

Jouël Melief beoordeelde op 2019-01-14

Bestelling is snel geleverd. We hadden daarna problemen met het display van de fiets en hier is zeer adequaat op gereageerd. Dit bedrijf heeft service met hoofdletters geschreven. Top.

Tom Verschraegen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel geleverd,
goed product.

Fiona Holtz beoordeelde op 2018-12-29

Snelle verzending,goede verpakking.Mooi en kwalitatief goed product.

Corrie Hogenboom beoordeelde op 2018-12-19

Ik heb uitgebreid de verschillende modellen vouwfiets uit kunnen proberen in Schijndel. De bestelling werd snel uitgevoerd, gratis bezorging aan huis op het afgesproken tijdstip. En ik heb altijd direct antwoord gekregen op de vragen die ik stelde. Gewoon prima, dus!

Wim Amkreutz (welzijnsgroep) beoordeelde op 2018-12-13

Zeer tevreden, snelle levering, correcte service!

MGC Houtman beoordeelde op 2018-12-10

Mooie tassen en fietshoes

Jac. Tiggelman beoordeelde op 2018-11-23

Product snel te vonden en snel en goed geleverd.

Jos van der Molen beoordeelde op 2018-11-23

Snel en volgens afspraak geleverd

Annie Brants beoordeelde op 2018-11-15

Heel tevreden! Goede service.

Wim Jansen beoordeelde op 2018-11-04

lage prijs, vlotte levering

B. Schuitema beoordeelde op 2018-10-19

Onze scamper400 ingeruild voor schamper 600. We waren al enthousiast van de 400 maar onze enthousiasme ligt op een nog hoger nivo. De service is ongekend. Lof aan het bedrijf Shinga met zijn medewerkers. Wij zijn zeer tevreden.

Marc en Ine beoordeelde op 2018-10-05

Wij hebben na veel fietsplezier de Scamper S200 onlangs ingeruild voor een S200 XL met 24 inch wielen. Wat een superfiets!! Door Joost keurig afgeleverd en we mogen wel zeggen dat de service van Ton vd Oetelaar en zijn team ongekend is. Onze familie en vrienden zijn inmiddels ook fan van de Shinga vouwfiets.
Toppertje voor de vakantie, maar daarbuiten heeft deze fiets inmiddels de voorkeur op onze gewone elektrische bikes. Nogmaals dank Ton en het hele Shinga team 👍🏼 Jullie verdienen de schoonheidsprijs 🏆

Esmeralda Toetenel beoordeelde op 2018-09-22

Na dat ik last had gekregen van vocht in mijn fietscomputer heb ik geheel gratis een nieuwe toe gestuurd gekregen
Super hartelijk dank.
Met vriendelijke groet Esmeralda Toetenel