Molendijk Zuid 23B
073-2032487

Google Plus/Places - 9,6

Manon Hollak beoordeelde op 2019-05-12

Pieter Standaart beoordeelde op 2019-05-06

Op de afgesproken tijd mocht ik de fiets in ontvangst nemen.
De uitleg was goed en de fiets was rijklaar.
Echter kon niet de afgesproken 15 km naar huis fietsen met ondersteuning.

Esther Erwich beoordeelde op 2019-05-05

Snelle professionele service

Jan Spaan beoordeelde op 2019-05-04

Goede site. Snel geleverd. Goed materiaal.

Frank Postulart beoordeelde op 2019-05-01

Goede en snelle levering en goede service.

BVS beoordeelde op 2019-05-01

Trotter 400 super, met beetje bijtrappen haal je zo 30 km per uur. Goede wegliggingen zit prima. Opvouwen en zo is wat zwaar maar te doen.

Stefan beoordeelde op 2019-04-27

Heb een Trotter T400. Toch wel wat problemen gehad met deze fiets. Sensor die niet goed zat, piepende remmen, versnellingen die afgesteld moesten worden en kapotte trappers die vervangen moeten worden. Ben benieuwd of deze fiets na langer gebruik nog wel ok is.
Problemen worden snel opgelost maar heb minder vertrouwen in de kwaliteit.

Gabriella Knap beoordeelde op 2019-04-26

Ton met zijn team verdienen een 10 met een griffel. Mijn fiets naar Portugal laten komen. De zending was er in 4 dagen. SUBLIEM. Twee maal een probleem gehad met de fiets maar dat werd ook geweldig en zeer snel opgelost. Antwoord op de e-mails worden zeer snel beantwoord. Zeer zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen.

Paul Hulleman beoordeelde op 2019-04-23

Eind donderdag middag gemaild over accu probleem, goede vrijdag accu verstuurd, en netjes voor de paasdagen geleverd, probleem opgelost.. prima service bedankt

Leuk meewis beoordeelde op 2019-04-23

Tijdens fiets tocht trapper stuk, na bellen de zelfde dag nieuwe trappers ontvangen. Dat is pas service. 😅

A. Kastelijn beoordeelde op 2019-04-13

Prima service en de fiets is perfect. We laten de fiets 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt geven. Geheel kosteloos! Wij zijn uiterst tevreden over de fietsen en de service die er geboden wordt.

W. beoordeelde op 2019-04-12

Prettig geholpen aan telefoon. Goede informatie. Snelle levering. En de fietsen zijn fantastisch

Rob Molema beoordeelde op 2019-04-12

Ik heb twee jaar geleden een vouwfiets, de XX 6, bij Shinga gekocht. Werkelijk prima vouwfiets. Waren een paar kleine dingetjes, werkelijk perfect en snel opgelost. Grote complimenten voor het product en de klantenservice!

Jan Verhoef beoordeelde op 2019-04-10

De fiets werd netjes afgeleverd.

Maya Hugenholtz beoordeelde op 2019-04-08

Zoals gewoonlijk uitstekende service bij Shinga!

H.P.B. Altona beoordeelde op 2019-04-06

duidelijke produktbeschrijving , zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering. de service en garantie van shinga is bovendien boven alle twijfel verheven !!!!!!!!

Carola Hofman beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering!! Alles voor de fijn vouwfiets.

W. Knulst beoordeelde op 2019-03-19

Goede service, vriendelijke mensen.
Snelle levering.
Heel erg tevreden.

fred uittermark beoordeelde op 2019-02-04

Snelle en goede levering

Wil Heeman beoordeelde op 2019-02-04

Super klantvriendelijk en heel behulpzaam