Molendijk Zuid 23B
5481 WZ Schijndel
073-2032487

Google Plus/Places - 10,0

René Feddema beoordeelde op 2019-07-18

Vier jaar geleden hebben we 2 Trotter vouw e-bikes gekocht bij Shinga-Lacros.
De fietsen bevallen uitstekend en hebben ons nog nooit in de steek gelaten.
Wel waren er een paar akkefietjes die supersnel door Shinga werden opgelost ( en daar zat niet altijd een rekening bij! ):
-een gebroken spaak: dan wordt er op korte termijn een heel nieuw achterwiel aan huis afgeleverd
- liever een ander stuur?: dan wordt het gewenste model opgestuurd.
-een lekke en versleten achterband tijdens vakantie in Duitsland: dan wordt de nieuwe band toegestuurd met een link naar een zeer duidelijk instructiefilmpje op het internet voor de demontage van het achterwiel
- een accu die plotseling de geest geeft tijdens een fietsvakantie in Nederland: dan stuurt Shinga binnen een mum een nieuwe accu op!
Opvallend is de snelle en deskundige reactie van Shinga-Lacros op een mailtje waarin een probleem aan hun wordt voorgelegd.
Dikke pluim voor de service-afdeling!
Kortom: prima fietsen en een super service in binnen- en buitenland!

Twee zeer tevreden Trotter-fietsers uit Dedemsvaart

Peter van der Knaap beoordeelde op 2019-07-09

Communicatie over het ophaalmoment van de fiets bleef achterwege. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen. Ondanks telefonische afspraak en bevestiging via de mail stond de fiets niet klaar. Een week later kreeg ik een mail met daarin het bezorgmoment van de nieuwe fiets, die ik inmiddels opgehaald had🤔. ??!!. Kortom, prima fietsen en uitstekende hands on service echter communicatief loopt het allemaal niet heel erg lekker.

karin van Wijk beoordeelde op 2019-07-04

Wij zijn woensdagmiddag Na telefoontje ( op de terug reis naar huis) even naar shinga geweest voor een aantal reparaties.
nieuwe trappers en beugeltje en standaard gesteld.
na een 15 minuten waren de fietsen weer in orde en service gericht.
gratis ( top service) we waren door en door verrast.

Henri beoordeelde op 2019-07-04

Prima, snelle levering van goed product.

Anita Franssen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering.

John Geleijnse beoordeelde op 2019-07-01

Prima gedaan op tijd geleverd en kwaliteit spullen

Peter beoordeelde op 2019-06-29

Juiste kwaliteit,/prijs.
goede service.

Wat problemen gehad in het begin en even later maar dit is netjes opgelost allemaal, en is de klant tevreden met de geboden oplossingen.

S Bouvrie beoordeelde op 2019-06-20

Bij mij is een trapper stuk gegaan tijdens de vakantie in Frankrijk..Zij hebben met DHL alle onderdelen gratis naar de camping in Frankrijk gestuurd.Ik heb nog veel kunnen fietsen.Bedankt voor deze service!#

Ron Peppenster beoordeelde op 2019-06-18

Twee fietsen gekocht eind 2018 waar we heel tevreden mee zijn. Mei 2019 ging bij eentje de trapper kapot en twee dagen laten een lader. Gemaild omdat we nog met vakantie waren. Dag later al bericht dat we even langs konden komen na de vakantie en indien nodig waren ze al bereid een nieuwe lader naar het vakantieadres te sturen. Dit vonden wij niet nodig omdat de andere lader goed werkte. Na de vakantie ernaartoe gegaan. Binnen vijf minuten was alles geregeld. Dus prima service. Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Mariëtte Glavimans beoordeelde op 2019-06-12

Prima bedrijf!
Had een kapotte fietscomputer, gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis, TOP!
Mariëtte Glavimans
Abbenbroek

Manon Hollak beoordeelde op 2019-05-12

Pieter Standaart beoordeelde op 2019-05-06

Op de afgesproken tijd mocht ik de fiets in ontvangst nemen.
De uitleg was goed en de fiets was rijklaar.
Echter kon niet de afgesproken 15 km naar huis fietsen met ondersteuning.

Esther Erwich beoordeelde op 2019-05-05

Snelle professionele service

Jan Spaan beoordeelde op 2019-05-04

Goede site. Snel geleverd. Goed materiaal.

Frank Postulart beoordeelde op 2019-05-01

Goede en snelle levering en goede service.

BVS beoordeelde op 2019-05-01

Trotter 400 super, met beetje bijtrappen haal je zo 30 km per uur. Goede wegliggingen zit prima. Opvouwen en zo is wat zwaar maar te doen.

Stefan beoordeelde op 2019-04-27

Heb een Trotter T400. Toch wel wat problemen gehad met deze fiets. Sensor die niet goed zat, piepende remmen, versnellingen die afgesteld moesten worden en kapotte trappers die vervangen moeten worden. Ben benieuwd of deze fiets na langer gebruik nog wel ok is.
Problemen worden snel opgelost maar heb minder vertrouwen in de kwaliteit.

Gabriella Knap beoordeelde op 2019-04-26

Ton met zijn team verdienen een 10 met een griffel. Mijn fiets naar Portugal laten komen. De zending was er in 4 dagen. SUBLIEM. Twee maal een probleem gehad met de fiets maar dat werd ook geweldig en zeer snel opgelost. Antwoord op de e-mails worden zeer snel beantwoord. Zeer zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen.

Paul Hulleman beoordeelde op 2019-04-23

Eind donderdag middag gemaild over accu probleem, goede vrijdag accu verstuurd, en netjes voor de paasdagen geleverd, probleem opgelost.. prima service bedankt

Leuk meewis beoordeelde op 2019-04-23

Tijdens fiets tocht trapper stuk, na bellen de zelfde dag nieuwe trappers ontvangen. Dat is pas service. 😅