Molendijk Zuid 23B

Google Plus/Places - 10,0

Cnoops beoordeelde op 2019-09-16

Flexibel, duidelijk, geen problemen

Richard beoordeelde op 2019-09-11

Ruime keus op locatie. Goede uitleg. Na plaatsen bestelling fiets na 1 dag al geleverd. Goed product.

Joop van Gestel beoordeelde op 2019-09-03

zeer snel 23 uur bezorging

marc snijders beoordeelde op 2019-08-19

ben 2 maanden in het bezit van mijn Trotter Lacros T400XL.
100% tevreden: perfecte fiets om mee te nemen in een kleinere auto, voldoende actieradius, gemakkelijk te onderhouden. Verder is de service helemaal okay! Ik heb prima ervaring met het bedrijf Shinga Lacros Schijndel!!

Tjerk Vos beoordeelde op 2019-08-11

Eerst meer dan 5 werkdagen moeten wachten
Daarna aangegeven het product na mijn vakantie te willen ontvangen geen reactie op gehad
Vervolgens de bestelling bij een van mijn buren afgeleverd
Overigens 14 dagen na mijn bestelling

Marjolijn Ketelaars beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Jacky Doumen beoordeelde op 2019-08-06

Top

Jelle van Rooijen beoordeelde op 2019-08-03

Wij zijn al ruim 2 jaar zeer tevreden met onze Shinga Scampers.
Gisteren teruggekomen van vakantie in zuid-frankrijk, helaas was daar door hevige regenval het display en daarmee de bediening van 1 van onze 2 jaar oude Scampers "verzopen" . (weer een lesje geleerd, zet je fietsjes droog neer of dek de electronica af) Ben vanmorgen even langsgegaan in Schijndel en daar was het euvel binnen een half uurtje verholpen door er een heel nieuw display op te zetten. Op mijn vraag wat de rekening was kreeg ik te horen dat dit "gewoon" service was en ik hoefde niets te betalen?
Ik vind dit echt getuigen van een geweldige service!
Team Lacross............... geweldig bedankt, super!

René Feddema beoordeelde op 2019-07-18

Vier jaar geleden hebben we 2 Trotter vouw e-bikes gekocht bij Shinga-Lacros.
De fietsen bevallen uitstekend en hebben ons nog nooit in de steek gelaten.
Wel waren er een paar akkefietjes die supersnel door Shinga werden opgelost ( en daar zat niet altijd een rekening bij! ):
-een gebroken spaak: dan wordt er op korte termijn een heel nieuw achterwiel aan huis afgeleverd
- liever een ander stuur?: dan wordt het gewenste model opgestuurd.
-een lekke en versleten achterband tijdens vakantie in Duitsland: dan wordt de nieuwe band toegestuurd met een link naar een zeer duidelijk instructiefilmpje op het internet voor de demontage van het achterwiel
- een accu die plotseling de geest geeft tijdens een fietsvakantie in Nederland: dan stuurt Shinga binnen een mum een nieuwe accu op!
Opvallend is de snelle en deskundige reactie van Shinga-Lacros op een mailtje waarin een probleem aan hun wordt voorgelegd.
Dikke pluim voor de service-afdeling!
Kortom: prima fietsen en een super service in binnen- en buitenland!

Twee zeer tevreden Trotter-fietsers uit Dedemsvaart

Peter van der Knaap beoordeelde op 2019-07-09

Communicatie over het ophaalmoment van de fiets bleef achterwege. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen. Ondanks telefonische afspraak en bevestiging via de mail stond de fiets niet klaar. Een week later kreeg ik een mail met daarin het bezorgmoment van de nieuwe fiets, die ik inmiddels opgehaald hadšŸ¤”. ??!!. Kortom, prima fietsen en uitstekende hands on service echter communicatief loopt het allemaal niet heel erg lekker.

Reactie van Shinga BV:
Geachte heer van der Knaap, helemaal begrepen, en we hebben contact met u gehad. we doen er alles aan om tijdens de hectische drukte in het seizoen onze klanten rijdend te houden. uw commentaar helpt ons en we vinden het waardevol. dank daarvoor. veel fietsplezier! en stuur ons gerust een mail of bel ons even wanneer wij niet snel genoeg reageren

karin van Wijk beoordeelde op 2019-07-04

Wij zijn woensdagmiddag Na telefoontje ( op de terug reis naar huis) even naar shinga geweest voor een aantal reparaties.
nieuwe trappers en beugeltje en standaard gesteld.
na een 15 minuten waren de fietsen weer in orde en service gericht.
gratis ( top service) we waren door en door verrast.

Henri beoordeelde op 2019-07-04

Prima, snelle levering van goed product.

Anita Franssen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering.

John Geleijnse beoordeelde op 2019-07-01

Prima gedaan op tijd geleverd en kwaliteit spullen

Peter beoordeelde op 2019-06-29

Juiste kwaliteit,/prijs.
goede service.

Wat problemen gehad in het begin en even later maar dit is netjes opgelost allemaal, en is de klant tevreden met de geboden oplossingen.

S Bouvrie beoordeelde op 2019-06-20

Bij mij is een trapper stuk gegaan tijdens de vakantie in Frankrijk..Zij hebben met DHL alle onderdelen gratis naar de camping in Frankrijk gestuurd.Ik heb nog veel kunnen fietsen.Bedankt voor deze service!#

Ron Peppenster beoordeelde op 2019-06-18

Twee fietsen gekocht eind 2018 waar we heel tevreden mee zijn. Mei 2019 ging bij eentje de trapper kapot en twee dagen laten een lader. Gemaild omdat we nog met vakantie waren. Dag later al bericht dat we even langs konden komen na de vakantie en indien nodig waren ze al bereid een nieuwe lader naar het vakantieadres te sturen. Dit vonden wij niet nodig omdat de andere lader goed werkte. Na de vakantie ernaartoe gegaan. Binnen vijf minuten was alles geregeld. Dus prima service. Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Mariƫtte Glavimans beoordeelde op 2019-06-12

Prima bedrijf!
Had een kapotte fietscomputer, gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis, TOP!
Mariƫtte Glavimans
Abbenbroek

Manon Hollak beoordeelde op 2019-05-12

Pieter Standaart beoordeelde op 2019-05-06

Op de afgesproken tijd mocht ik de fiets in ontvangst nemen.
De uitleg was goed en de fiets was rijklaar.
Echter kon niet de afgesproken 15 km naar huis fietsen met ondersteuning.