Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Shinga BV

Molendijk Zuid 23B
5481 WZ Schijndel
073-2032487
KvK 62140957

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Shinga BV

Gemiddelde beoordeling

9,8

63 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

3%

0%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 10,0
2019
Shinga BV

René Feddema beoordeelde op 2019-07-18

Vier jaar geleden hebben we 2 Trotter vouw e-bikes gekocht bij Shinga-Lacros.
De fietsen bevallen uitstekend en hebben ons nog nooit in de steek gelaten.
Wel waren er een paar akkefietjes die supersnel door Shinga werden opgelost ( en daar zat niet altijd een rekening bij! ):
-een gebroken spaak: dan wordt er op korte termijn een heel nieuw achterwiel aan huis afgeleverd
- liever een ander stuur?: dan wordt het gewenste model opgestuurd.
-een lekke en versleten achterband tijdens vakantie in Duitsland: dan wordt de nieuwe band toegestuurd met een link naar een zeer duidelijk instructiefilmpje op het internet voor de demontage van het achterwiel
- een accu die plotseling de geest geeft tijdens een fietsvakantie in Nederland: dan stuurt Shinga binnen een mum een nieuwe accu op!
Opvallend is de snelle en deskundige reactie van Shinga-Lacros op een mailtje waarin een probleem aan hun wordt voorgelegd.
Dikke pluim voor de service-afdeling!
Kortom: prima fietsen en een super service in binnen- en buitenland!


Twee zeer tevreden Trotter-fietsers uit Dedemsvaart

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Peter van der Knaap beoordeelde op 2019-07-09

Communicatie over het ophaalmoment van de fiets bleef achterwege. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen. Ondanks telefonische afspraak en bevestiging via de mail stond de fiets niet klaar. Een week later kreeg ik een mail met daarin het bezorgmoment van de nieuwe fiets, die ik inmiddels opgehaald had🤔. ??!!. Kortom, prima fietsen en uitstekende hands on service echter communicatief loopt het allemaal niet heel erg lekker.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

karin van Wijk beoordeelde op 2019-07-04

Wij zijn woensdagmiddag Na telefoontje ( op de terug reis naar huis) even naar shinga geweest voor een aantal reparaties.
nieuwe trappers en beugeltje en standaard gesteld.
na een 15 minuten waren de fietsen weer in orde en service gericht.
gratis ( top service) we waren door en door verrast.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Henri beoordeelde op 2019-07-04

Prima, snelle levering van goed product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Anita Franssen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

John Geleijnse beoordeelde op 2019-07-01

Prima gedaan op tijd geleverd en kwaliteit spullen

Shinga BV

Peter beoordeelde op 2019-06-29

Juiste kwaliteit,/prijs.
goede service.

Wat problemen gehad in het begin en even later maar dit is netjes opgelost allemaal, en is de klant tevreden met de geboden oplossingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

S Bouvrie beoordeelde op 2019-06-20

Bij mij is een trapper stuk gegaan tijdens de vakantie in Frankrijk..Zij hebben met DHL alle onderdelen gratis naar de camping in Frankrijk gestuurd.Ik heb nog veel kunnen fietsen.Bedankt voor deze service!#

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Ron Peppenster beoordeelde op 2019-06-18

Twee fietsen gekocht eind 2018 waar we heel tevreden mee zijn. Mei 2019 ging bij eentje de trapper kapot en twee dagen laten een lader. Gemaild omdat we nog met vakantie waren. Dag later al bericht dat we even langs konden komen na de vakantie en indien nodig waren ze al bereid een nieuwe lader naar het vakantieadres te sturen. Dit vonden wij niet nodig omdat de andere lader goed werkte. Na de vakantie ernaartoe gegaan. Binnen vijf minuten was alles geregeld. Dus prima service. Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Mariëtte Glavimans beoordeelde op 2019-06-12

Prima bedrijf!
Had een kapotte fietscomputer, gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis, TOP!
Mariëtte Glavimans
Abbenbroek

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Manon Hollak beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering

Shinga BV

Pieter Standaart beoordeelde op 2019-05-06

Op de afgesproken tijd mocht ik de fiets in ontvangst nemen.
De uitleg was goed en de fiets was rijklaar.
Echter kon niet de afgesproken 15 km naar huis fietsen met ondersteuning.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Esther Erwich beoordeelde op 2019-05-05

Snelle professionele service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Jan Spaan beoordeelde op 2019-05-04

Goede site. Snel geleverd. Goed materiaal.

Shinga BV

Frank Postulart beoordeelde op 2019-05-01

Goede en snelle levering en goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

BVS beoordeelde op 2019-05-01

Trotter 400 super, met beetje bijtrappen haal je zo 30 km per uur. Goede wegliggingen zit prima. Opvouwen en zo is wat zwaar maar te doen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Stefan beoordeelde op 2019-04-27

Heb een Trotter T400. Toch wel wat problemen gehad met deze fiets. Sensor die niet goed zat, piepende remmen, versnellingen die afgesteld moesten worden en kapotte trappers die vervangen moeten worden. Ben benieuwd of deze fiets na langer gebruik nog wel ok is.
Problemen worden snel opgelost maar heb minder vertrouwen in de kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Gabriella Knap beoordeelde op 2019-04-26

Ton met zijn team verdienen een 10 met een griffel. Mijn fiets naar Portugal laten komen. De zending was er in 4 dagen. SUBLIEM. Twee maal een probleem gehad met de fiets maar dat werd ook geweldig en zeer snel opgelost. Antwoord op de e-mails worden zeer snel beantwoord. Zeer zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen.

Shinga BV

Paul Hulleman beoordeelde op 2019-04-23

Eind donderdag middag gemaild over accu probleem, goede vrijdag accu verstuurd, en netjes voor de paasdagen geleverd, probleem opgelost.. prima service bedankt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Leuk meewis beoordeelde op 2019-04-23

Tijdens fiets tocht trapper stuk, na bellen de zelfde dag nieuwe trappers ontvangen. Dat is pas service. 😅

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.