Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Shinga BV

Molendijk Zuid 23B
5481 WZ Schijndel
073-2032487
KvK 62140957

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Shinga BV

Gemiddelde beoordeling

9,6

46 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 10,0
Trustpilot 18 9,1
2019
Shinga BV

Jouël Melief beoordeelde op 2019-01-14

Bestelling is snel geleverd. We hadden daarna problemen met het display van de fiets en hier is zeer adequaat op gereageerd. Dit bedrijf heeft service met hoofdletters geschreven. Top.

Shinga BV

Tom Verschraegen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel geleverd,
goed product.

Shinga BV

Fiona Holtz beoordeelde op 2018-12-29

Snelle verzending,goede verpakking.Mooi en kwalitatief goed product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Corrie Hogenboom beoordeelde op 2018-12-19

Ik heb uitgebreid de verschillende modellen vouwfiets uit kunnen proberen in Schijndel. De bestelling werd snel uitgevoerd, gratis bezorging aan huis op het afgesproken tijdstip. En ik heb altijd direct antwoord gekregen op de vragen die ik stelde. Gewoon prima, dus!

Shinga BV

Wim Amkreutz (welzijnsgroep) beoordeelde op 2018-12-13

Zeer tevreden, snelle levering, correcte service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

MGC Houtman beoordeelde op 2018-12-10

Mooie tassen en fietshoes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Jac. Tiggelman beoordeelde op 2018-11-23

Product snel te vonden en snel en goed geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Jos van der Molen beoordeelde op 2018-11-23

Snel en volgens afspraak geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Annie Brants beoordeelde op 2018-11-15

Heel tevreden! Goede service.

Shinga BV

Wim Jansen beoordeelde op 2018-11-04

lage prijs, vlotte levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

B. Schuitema beoordeelde op 2018-10-19

Onze scamper400 ingeruild voor schamper 600. We waren al enthousiast van de 400 maar onze enthousiasme ligt op een nog hoger nivo. De service is ongekend. Lof aan het bedrijf Shinga met zijn medewerkers. Wij zijn zeer tevreden.

Shinga BV

Marc en Ine beoordeelde op 2018-10-05

Wij hebben na veel fietsplezier de Scamper S200 onlangs ingeruild voor een S200 XL met 24 inch wielen. Wat een superfiets!! Door Joost keurig afgeleverd en we mogen wel zeggen dat de service van Ton vd Oetelaar en zijn team ongekend is. Onze familie en vrienden zijn inmiddels ook fan van de Shinga vouwfiets.
Toppertje voor de vakantie, maar daarbuiten heeft deze fiets inmiddels de voorkeur op onze gewone elektrische bikes. Nogmaals dank Ton en het hele Shinga team 👍🏼 Jullie verdienen de schoonheidsprijs 🏆

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Esmeralda Toetenel beoordeelde op 2018-09-22

Na dat ik last had gekregen van vocht in mijn fietscomputer heb ik geheel gratis een nieuwe toe gestuurd gekregen
Super hartelijk dank.
Met vriendelijke groet Esmeralda Toetenel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

H.pikaar beoordeelde op 2018-08-25

Echt ongelooflijk zeer goede service!!!
Dit geloof je gewoon niet in deze tijd.
Ik vertel het aan een ieder die is geinteteseerd.
Als shinga dit kan volhouden worden zij echt de grootste de beste en de meest betrouwbare leverancier!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Simons Vrints beoordeelde op 2018-08-24

Weet iemand hoe ik kan aanduiden dat dit bedrijf 120 % verdient? Ik begrijp niet hoe het komt dat er nog andere merken worden verkocht. Ik rijd met plezier 1,5 uur voor een dergelijke leverancier.
Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en dan nog eens topfietsen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Ton beoordeelde op 2018-08-14

Op een mooie zonnige zondag ontdekt dat het systeem niet goed werkte, via mail aangegeven wat er gaande was, nog dezelfde antwoord ontvangen wat eventueel het euvel kon zijn en aan de hand daarvan verholpen.
Grote klasse, dat jullie zelfs op zondag service verlenen. Hartelijk dank.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Bruinsma beoordeelde op 2018-07-13

Niet alleen prijs-kwaliteitsverhouding optimaal ook de service is buitengewoon. Zijn zeer tevreden, een mankement wordt meteen en correct verholpen. Even bellen, afspraak maken en monteur staat klaar!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Jos Roeken beoordeelde op 2018-07-11

Jos Roeken,
Storing in elektronica , gebeld het was erg druk,dus eigenlijk geen tijd.
Aangegeven dat we de andere dag met vakantie gaan en dan wel een fiets nodig hebben. Na overleg kon ik toch komen. Nieuwe display er op en kon weer fietsen, zonder vragen nog enkele probleempjes opgelost.
Hier is dus wat op jullie site staat echt waar gemaakt, super en bedankt een dikke tien voor service en klantvriendelijkheid

Shinga BV

A. Bogaard beoordeelde op 2018-04-25

Vandaag bij Shinga langs om een paar probleempjes, waaronder fibratie in het frame, op te lossen. Gisteren hierover gebeld. Er werd gezegd dat er voor vandaag wel een volle agenda was, maar dat ze zouden zien wat er gedaan kon worden. Om 10 uur waren we present en meteen “vielen” twee medewerkers onze fietsen “aan”. Het probleem werd snel onderkend. De sloten veroorzaakten de vibratie. Direct twee nieuwe sloten gemonteerd. Na een ritje van een uur was een van onze fietsen nog niet in orde, dus wij terug. Opnieuw vibratie door, nu, het nieuwe slot. Direct een ander slot erop en gaan met die banaan. Probleem verholpen en wij blij. Voor de zekerheid werd op de andere fiets ook direct een tweede nieuw slot gemonteerd. De andere kleinigheden werden ook naar volle tevredenheid opgelost.
We werden prima geholpen en men was pas tevreden als wij dat waren. Nou, dat zijn we. Van drukte en een volle agenda niets gemerkt. Bij Shinga weet men nog wat “de klant is koning” betekent.
Shinga-team bedankt. We zullen niet nalaten de kwaliteit van jullie fietsen en service te roemen.
Kopen zo’n fiets.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Shinga BV

Nel van Unen en Tom Berwers beoordeelde op 2018-03-29

Zeer tevreden over de afhandeling van onze kleine klacht.
De klantgerichtheid is heel bijzonder. Compliment voor het bedrijf met al zijn medewerkers.
Kortom we genieten optima forma van onze vouw e-bikes.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.