Molendijk Zuid 23B

Trustpilot 1 7,4

Wim Jansen beoordeelde op 2018-11-04

lage prijs, vlotte levering

B. Schuitema beoordeelde op 2018-10-19

Onze scamper400 ingeruild voor schamper 600. We waren al enthousiast van de 400 maar onze enthousiasme ligt op een nog hoger nivo. De service is ongekend. Lof aan het bedrijf Shinga met zijn medewerkers. Wij zijn zeer tevreden.

Marc en Ine beoordeelde op 2018-10-05

Wij hebben na veel fietsplezier de Scamper S200 onlangs ingeruild voor een S200 XL met 24 inch wielen. Wat een superfiets!! Door Joost keurig afgeleverd en we mogen wel zeggen dat de service van Ton vd Oetelaar en zijn team ongekend is. Onze familie en vrienden zijn inmiddels ook fan van de Shinga vouwfiets.
Toppertje voor de vakantie, maar daarbuiten heeft deze fiets inmiddels de voorkeur op onze gewone elektrische bikes. Nogmaals dank Ton en het hele Shinga team 👍🏼 Jullie verdienen de schoonheidsprijs 🏆

Esmeralda Toetenel beoordeelde op 2018-09-22

Na dat ik last had gekregen van vocht in mijn fietscomputer heb ik geheel gratis een nieuwe toe gestuurd gekregen
Super hartelijk dank.
Met vriendelijke groet Esmeralda Toetenel

H.pikaar beoordeelde op 2018-08-25

Echt ongelooflijk zeer goede service!!!
Dit geloof je gewoon niet in deze tijd.
Ik vertel het aan een ieder die is geinteteseerd.
Als shinga dit kan volhouden worden zij echt de grootste de beste en de meest betrouwbare leverancier!

Simons Vrints beoordeelde op 2018-08-24

Weet iemand hoe ik kan aanduiden dat dit bedrijf 120 % verdient? Ik begrijp niet hoe het komt dat er nog andere merken worden verkocht. Ik rijd met plezier 1,5 uur voor een dergelijke leverancier.
Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en dan nog eens topfietsen.

Ton beoordeelde op 2018-08-14

Op een mooie zonnige zondag ontdekt dat het systeem niet goed werkte, via mail aangegeven wat er gaande was, nog dezelfde antwoord ontvangen wat eventueel het euvel kon zijn en aan de hand daarvan verholpen.
Grote klasse, dat jullie zelfs op zondag service verlenen. Hartelijk dank.

Bruinsma beoordeelde op 2018-07-13

Niet alleen prijs-kwaliteitsverhouding optimaal ook de service is buitengewoon. Zijn zeer tevreden, een mankement wordt meteen en correct verholpen. Even bellen, afspraak maken en monteur staat klaar!

Jos Roeken beoordeelde op 2018-07-11

Jos Roeken,
Storing in elektronica , gebeld het was erg druk,dus eigenlijk geen tijd.
Aangegeven dat we de andere dag met vakantie gaan en dan wel een fiets nodig hebben. Na overleg kon ik toch komen. Nieuwe display er op en kon weer fietsen, zonder vragen nog enkele probleempjes opgelost.
Hier is dus wat op jullie site staat echt waar gemaakt, super en bedankt een dikke tien voor service en klantvriendelijkheid

A. Bogaard beoordeelde op 2018-04-25

Vandaag bij Shinga langs om een paar probleempjes, waaronder fibratie in het frame, op te lossen. Gisteren hierover gebeld. Er werd gezegd dat er voor vandaag wel een volle agenda was, maar dat ze zouden zien wat er gedaan kon worden. Om 10 uur waren we present en meteen “vielen” twee medewerkers onze fietsen “aan”. Het probleem werd snel onderkend. De sloten veroorzaakten de vibratie. Direct twee nieuwe sloten gemonteerd. Na een ritje van een uur was een van onze fietsen nog niet in orde, dus wij terug. Opnieuw vibratie door, nu, het nieuwe slot. Direct een ander slot erop en gaan met die banaan. Probleem verholpen en wij blij. Voor de zekerheid werd op de andere fiets ook direct een tweede nieuw slot gemonteerd. De andere kleinigheden werden ook naar volle tevredenheid opgelost.
We werden prima geholpen en men was pas tevreden als wij dat waren. Nou, dat zijn we. Van drukte en een volle agenda niets gemerkt. Bij Shinga weet men nog wat “de klant is koning” betekent.
Shinga-team bedankt. We zullen niet nalaten de kwaliteit van jullie fietsen en service te roemen.
Kopen zo’n fiets.

Nel van Unen en Tom Berwers beoordeelde op 2018-03-29

Zeer tevreden over de afhandeling van onze kleine klacht.
De klantgerichtheid is heel bijzonder. Compliment voor het bedrijf met al zijn medewerkers.
Kortom we genieten optima forma van onze vouw e-bikes.

PGA Scholten. beoordeelde op 2018-02-08

De weinige probleempjes , die we hebben gehad , werden snel en vakkundig opgelost.
Zelfs werd accu opgestuurd naar Zuid Frankrijk zonder kosten.
Klantvriendelijkheid en service zijn onvolprezen.
We zijn bijzonder tevreden met onze Scampers S 600.
Stabiel , krachtig .
Een zeer volwassen fiets ,

FrankA beoordeelde op 2017-09-06

Zadel van vouwfiets was kapotgegaan binnen garantietermijn. Slechts een foto en kort mailtje was voldoende om de volgende dag een nieuwe te ontvangen. Geen moeilijk gedoe, maar er werd direct gehandeld. Erg tevreden met deze service!

Anna Oldenhave beoordeelde op 2017-06-19

Nadat ik op de Fiets en wandelbeurs in februari verschillende elektrische vouwfietsjes had uitgeprobeerd, was de Shinga Scamper voor mij naast BEST uit mijn TEST ook nog BESTE KOOP voor mij. De beste ook nog bijna de goedkoopste. Hij fietst echt als een gewone fiets, lekker stabiel. Het is dus geen wiebelig ding met een raar stuurtje. In april hebben we een Shinga Scamper gehaald in de fabriek in Schijndel. Plezierige ontvangst. Jammer dat de oranje of rode Scampers op waren, maar mijn blauwe doet het ook perfect (met optie accu met extra kilometers erin). Ik had hem niet specifiek uitgeprobeerd op "tegen de helling oprijden". Dat is natuurlijk stom als je zo'n fietsje ook in het buitenland wilt proberen, want daar is het altijd minder plat dan in Holland... Tot mijn grote verbazing ga ik met mijnScamper fluitend lange hellingen van 15% op en kom zonder hijgen boven.. Terwijl ik zo'n steil stuk lopend al heel snel buiten adem zou zijn en het gewoon niet zou halen. In een steil Spaans stadje werd ik door aardige hangjongeren plezierig nageroepen, die zich verbaasden over het feit dat een zeer mollige vrouw van pensionado leeftijd op een "kinderfietsje" soepel en hijgloos langs hen omhoog fietste. Mijn Scamper is in hellingen zelfs beter dan mijn electrische "grotemensen"fiets thuis!

Ton Kieftenburg beoordeelde op 2017-05-06

Op 29-4-2017 twee Scamper Shinga fietsen opgehaald met een 12Ah batterij, gelijk de fietsen uitgeprobeerd, de een liep niet helemaal soepel, maar na een telefoontje naar Schijndel was het probleem na telefonische uitleg opgelost. De eerste keer 38 kilometer gefietst zonder problemen verder. Vandaag weer een rit van 40 kilometer gemaakt en wij verbaasden ons erover dat de batterij nog steeds niet leeg was, terwijl we enige afstand op de hoogste stand hebben gereden. De fiets is eenvoudig op te vouwen en heeft weinig plaats nodig.
Deze fietsen hebben wij aangeschaft op basis van de revieuws de we vonden op social media en ze voldoen aan de daar opgegeven meningen. Ook het personeel en eigenaar Ton gaven voldoende uitleg en mogelijkheden. Vandaag nog even naar een fietsevent geweest waar onze Shingas veel bekijks hadden en positieve reacties kregen. Wij zijn trots om tot de familie van de Shingas er behoren.

Gijs B uit Schiedam beoordeelde op 2017-05-02

Mijn vrouw en ik zijn zeer blij met de fietsen. Ze fietsen uitstekend. Alle details zijn zeer goed doordacht. Ook de loopondersteuning vinden we zeer praktisch. We wonen namelijk in een appartement en de fietsen staan in de kelder/parkeergarage. Nu is het een fluitje van een cent om met de fietsen tegen de helling op te rijden van de parkeergarage. De ondersteuning werkt perfect, het op en afstappen door de lage instap, het display is zeer compleet doch nog steeds simpel te bedienen, de inklapbare trappers, de driehoekstandaard zorgt ervoor dat de fietsen mooi stabiel blijven staan in onze Volvo XC 70, door de kleine maten passen de 2 fietsen perfect in de auto, de mooie sterwielen, de schijfremmen geven ons een veilig gevoel als we straks in de heuvels en in het najaar in Oostenrijk gaan fietsen, de kleur rood geeft ons ook een veilig gevoel omdat deze kleur direct opvalt in het verkeer.

Complimenten voor het slimme ontwerp van de fiets en alle goed doordachte details, die u er in de loop der jaren aan hebt toegevoegd.

Kees Hooymaayers en Wil van Zwol Catalunya Spanje beoordeelde op 2017-01-15

Kocht een jaar geleden twee Shinga Scamper 's ( voor mijn vrouw en voor mij) Het verkoopverhaal is meer dan waar gebleken. Qua actieradius b.v. Met gemak ,zonder een hapering, 60 k.m.
In de bergen : We Deden er twee categorie 1 cols (tour de France ) mee in Frankrijks Pyreneeen. Met twee vingers in de neus naar boven en de handen aan het stuur bergaf. Werkelijk een fenomenaal genot. En.... ze hebben ons nog nooit in de steek gelaten.

Louis Greefhorst Hengelo beoordeelde op 2016-11-15

mooie fiets rijd vanzelf bij wijze van spreken als je dat wilt
weet nog steeds de actieradius niet omdat hij nog nooit echt leeg was

Wim van Leer beoordeelde op 2016-05-31

Wij zijn erg content! wat een prachtige elektrische vouwfietsen voor een super prijs! Ga zo door Shinga team!

2016