Vismarkt 44

8,0

Lees
waarom

Me beoordeelde op 2019-07-22

Zeer tevreden en zeer snel!

Janis Boer beoordeelde op 2019-07-22

Zeker een aanrader om shirts en/of truien te laten bedrukken!
Heb een shirt en een trui besteld en deze zijn heel netjes geworden!
Andere bedrijven konden mijn logo niet afdrukken maar het is Shirtshop gelukt!

Ook het mail contact verloopt uitstekend! Dezelfde dag nog antwoord gehad op mijn vraag.

Alleen jammer dat je geen track and trace code ontvangt na verzending.
Maar verder uitstekend!!

Rick Hinz beoordeelde op 2019-07-06

Zag goed uit, en dat zelf mijn foto's bewerkt heb.

Super bedacht

Mart van Genne beoordeelde op 2019-05-27

Snel klaar, vriendelijk personeel, en goede prijzen. Zeker aan te raden

Simone Postma beoordeelde op 2019-04-29

Tevreden, print ziet er mooi uit. Ophalen was wat vreemd want mijn vriend werd zomaar de winkel uit gestuurd... :/ Maar alles in orde uiteindelijk.

Reactie van Shirtshop.nl:
Beste Simone,

Bedankt voor recensie. Blij dat je er blij mee bent. Wat betreft het ophalen, we waren dicht op Koningsdag. We waren alleen wel aan het werk wegens wat wateroverlast.

H Oosterwijk beoordeelde op 2019-01-29

Snelle service! Goeie kwaliteit!

Casper Hassink beoordeelde op 2018-12-07

Pas na afhandeling een email gekregen, dus daar heb ik over moeten bellen, bij het bellen ben ik wel prima geïnformeerd. Product is helemaal naar wens.

Boris Textor beoordeelde op 2018-10-28

super snel en heel vriendelijk

Hannie Poletiek beoordeelde op 2018-10-13

Mist een letter

Reactie van Shirtshop.nl:
Beste Hannie,

Ik zag je recensie op winkelwebkeur. Natuurlijk mag er geen letter missen. We hebben niet helaas niet gezien anders hadden we het gelijk in orde gemaakt.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het jammer vind dat je niet eerst contact met ons opneemt, zodat ons ook de kans geeft om het in orde te maken. Je kunt namelijk gewoon langskomen ( ik zag dat je in Eelderwolde woont dus mocht je in de buurt zijn dan kun je er op wachten) of de kleding terug sturen dan krijg je het op de juiste manier weer terug. De verzendkosten kosten nemen we dan voor onze rekening uiteraard.

Mvg,

Shirtshop

Hannah Noorman beoordeelde op 2018-09-13

Geweldig, efficient en beleefd

Leroy Vermeulen beoordeelde op 2018-07-27

Super snelle en goede service!

Guy Ben-Chaim beoordeelde op 2018-04-17

Erg tevreden, top kwaliteit.

Hilvert de Wit beoordeelde op 2018-02-05

Makkelijke site om bedrukt shirt te bestellen. Prima prijzen. Lag keurig klaar bij afhalen en kreeg zelfs de betaalde verzendkosten retour bij afhalen.

Jaap Kramer beoordeelde op 2018-01-22

Communicatie was uitstekend en de shirts waren perfect!

Andrea beoordeelde op 2018-01-20

Bijzonder blij met bedrukte hoodie als relatiegeschenk. Woensdag besteld, zaterdag opgehaald, conform verzoek. Ze belde zelfs nog even om door te geven dat ze om 16.30 dicht zou gaan, of ik wel op tijd langs zou komen. Dank!

Bryan Acosta Gomez beoordeelde op 2018-01-16

MoooooišŸ˜Š

bart van buggenum beoordeelde op 2018-01-03

opdruk is absoluut niet netjes. Zit een streep in wat volgens shirtshop komt door het aangeleverd plaatje terwijl de streep meer op een vouw lijkt die absoluut niet in het plaatje zit.

Mark beoordeelde op 2015-03-25

Snel, goed contact, top producten

Ronald beoordeelde op 2015-03-24

Prachtige Hoody met eigen logo ontworpen. Is perfect uitgevoerd en snel geleverd!

Paul de Haan beoordeelde op 2014-09-29

Ben al jarenlang klant en zal dat blijven. Uitstekende en snelle service. Kwaliteit van de shirts is zeer hoog. Hulde!