Vismarkt 44

Lees
waarom

2015

Mark beoordeelde op 2015-03-25

Snel, goed contact, top producten

Ronald beoordeelde op 2015-03-24

Prachtige Hoody met eigen logo ontworpen. Is perfect uitgevoerd en snel geleverd!

Paul de Haan beoordeelde op 2014-09-29

Ben al jarenlang klant en zal dat blijven. Uitstekende en snelle service. Kwaliteit van de shirts is zeer hoog. Hulde!

Ine beoordeelde op 2014-09-05

Ik bestel heel regelmatig en ze hadden de regel 3 bestellen, 1 gratis. Dat was de laatste keer niet, dus ik mail hierover. Krijg ik dit als antwoord:De regel komt volgende maand weer terug. Als je dan weer besteld dan zorg ik dat je 2 gratis shirts bij krijgt. Mail mij dan even als je de bestelling hebt geplaatst.

Mvg,

Jaaah, zo lust ik er nog wel een!!! Beetje flauw om een trouwe klant zo weer tot koop te verleiden! Wees een vent en geef gewoon een shirt! Dan bestel ik eerder weer dan nu!

Shirtshop vraagt om mijn ervaring, maar dan gebeurt er dit:
Beste Ine,

Ik lees net je beoordeling op winkelwebkeur. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw van jou. Ik weet dat je regelmatig besteld daarom krijg je deze aanbieding als nog. Iemand die niet regelmatig besteld heeft gewoon pech gehad, want de aanbieding is al een tijdje niet meer geldig. Volgende maand komt deze terug en dat is nog een volle maand te gaan. Dus het is niet zo dat het nog 3 dagen is voor oktober.

Als ik je nu nog een gratis shirtje stuur ben ik dubbele kosten kwijt, want je krijgt het shirtje gratis en ik betaal ook nog de verzendkosten. Als je nou had gemaild direct na de bestelling had het shirtje er direct bij gekund, maar de aanbieding kan niet uit met extra verzendkosten. Op deze manier lever ik zelf in en dat is nou ook niet de bedoeling.

Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. Heeft dus niets te mak

Mystery shopper beoordeelde op 2014-08-06

We hebben de webwinkel Shirtshop onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een vriend die voor de verjaardag van zijn vriendin graag de shirt Boondock Saints wou aanschaffen. Deze zou perfect passen tussen de andere cadeaus die vriendlief had gekocht. We vroegen aan de webwinkel wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van het product. We kregen al spoedig een reactie van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat de periode tussen het bestellen en het leveren 2 tot 4 dagen zou duren. Omdat we het antwoord iets te kortaf vonden stuurden we een tweede vraag naar de webwinkel. Ditmaal vroegen we of we het shirt nog konden retourneren mocht deze minder goed passen. We stuurden deze vraag naar Shirtshop op 1 augustus. Vervolgens bleef een reactie uit waardoor we een reminder op 4 augustus naar de webwinkel stuurden. We kregen vervolgens op 5 augustus een reactie van de webwinkel. Hierin bood de webwinkel zijn excuses aan voor de late reactie. De webwinkel gaf aan dat de maattabellen onderaan de shop werden aangegeven (http://www.shirtshop.nl/maten). Mocht het shirt echt niet passen dan konden we het retourneren. Dit telde dan niet voor gepersonaliseerde shirts (welke onder de uitzondering \'op-maat-gemaakte producten\' van de afkoelingsperiode valt). We beoordelen de klantenservice van ShirtShop met vier sterren.

Dave Derckx beoordeelde op 2014-08-05

Mooie shirts en snelle levering, je krijgt duidelijke uitgelegd hoe je de shirts in de was moet behandelen zonder dat de opdruk beschadigd raakt.

Zodra je weet welke shirts wilt bestellen krijg je nadat je de kleur, soort shirt en maat hebt ingegeven krijg je te zien hoe de shirt eruit ziet en dat is best wel fijn.

Ik ben zeer tevreden.

Remko beoordeelde op 2014-07-22

Snelle levering, opdruk is wel wat gevoelig in de wasmachine. Dat mag wel wat beter aangegeven worden voor de aankoop

Henk beoordeelde op 2014-07-17

Nette prijzen en dito snelle levering. Goede print en de optie om print met model en kleur te combineren en een preview te zien krijgt is eveneens fraai.

2014