World Trade Center / Prinses Margrietplantsoen 33

eerste ervaring is goed

Silke Siemers beoordeelde op 2019-07-14

Perfect !!!

Shaun Smith beoordeelde op 2019-07-13

Good price and postage ok. Looking forward to wearing these gorgeous boots

Marit Eismann beoordeelde op 2019-07-12

Karl Albrecht Berthold beoordeelde op 2019-07-10

Jasmína Malá beoordeelde op 2019-07-08

Super fast delivery

Valerie Krijbolder beoordeelde op 2019-07-06

Rune Joergensen beoordeelde op 2019-07-05

Peter Richter beoordeelde op 2019-07-05

Tolle und schnelle Abwicklung..

Rochat Yves-Alain beoordeelde op 2019-07-05

Massimiliano Bazzocchi beoordeelde op 2019-06-30

As it happened more times in the past with your shop the shoes, in this case boots, have some great defects. I do not why if I buy exactly the same Giaro shoes in other shops like for example the Poland High Heels shop they are ok, when I buy from you they have defects.
Sorry but I’m going to stop to buy in your online shop, where I bought a lot in the past.

Reactie van Shoebidoo Shoes:
Please edit your rating. We have received no communication from you that something is wrong with the shoes. Also we did not hear form you for previous orders. Please let us know what is the matter before you place an review.

h Houben beoordeelde op 2019-06-30

Jon Arriaran beoordeelde op 2019-06-29

Scott Wilhite beoordeelde op 2019-06-29

Very pleased. Shoes came in much earlier than expected, and are exactly what I expected in terms of size and style.

Felice Simoncelli beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Aanvragen van een retour gaat ook heel snel, en erg persoonlijk (gerichte vragen naar reden van terugsturen van een nieuw merk schoenen). Bij retourneren werden ook de verzendkosten teruggestort
En de schoenen zij FANTASTISCH!

Peter Lievrouw beoordeelde op 2019-06-28

Lars Lyager beoordeelde op 2019-06-27

a good fit, very compatible to wear and walk in, made of good materials and zipper system.

Saim Baris beoordeelde op 2019-06-26

Richard Ian McIntosh beoordeelde op 2019-06-26

All good thanks. Painless prompt delivery. Also quick response to emailed question.

Good to see online advice on sizing .. definitely applied to the pair I bought, with correct advice to go at least one size bigger.

D beoordeelde op 2019-06-25

Excellent service, have ordered before and can't fault.