World Trade Center / Prinses Margrietplantsoen 33
2595AM Den Haag
+31 - 85 - 001 36 11

Nadine Bechstein beoordeelde op 2019-03-16

AT first they could Not find the payment for my order. After two Emails which I sent to their Support they found it two days later. Then the shippment itself took only three days. I am very satisfyed with the shoes.

MALCOLM DAVID BILLS beoordeelde op 2019-03-15

Helge Graf beoordeelde op 2019-03-15

Alles super! Schneller Versand! Gute Schuhe!

Vincent Abbott beoordeelde op 2019-03-15

Robert Tschögl beoordeelde op 2019-03-11

very fast shipment of an absolute stunning pair of shoes ;-)

Robert Ritter beoordeelde op 2019-03-08

enrico bruno beoordeelde op 2019-03-08

Thomas Guschl beoordeelde op 2019-03-07

I edit the point "After sale and warranty", when everything went good, ok?

Reactie van Shoebidoo Shoes:
Hello,

Sorry to hear the boots do not fit. We have not received ANY message from you or return request for this order number. We have now sent you a return instruction. Please update your rating. Please contact us on info@shoebidooshoes.com for any questions.

Daniel Michaud beoordeelde op 2019-03-05

Easy to choose your size with size chart and well detailed explanations for different models of boots/shoes.
Very fast shipping

Daniela Macova beoordeelde op 2019-03-04

Georgina Coma Maroto beoordeelde op 2019-03-03

Magnus Westin beoordeelde op 2019-03-03

Easy store, fast delivery.

Jazmyn Jones beoordeelde op 2019-03-01

Jose Dias beoordeelde op 2019-03-01

Tom Szczygiel beoordeelde op 2019-02-28

Gary Beideman beoordeelde op 2019-02-28

keith chittenden beoordeelde op 2019-02-26

Urszula Wrona beoordeelde op 2019-02-24

Beautiful shoes, highest quality leather!

Christophe Bovini beoordeelde op 2019-02-22

Beaux produits,livraison rapide merci shoebidooshoes et vive les hauts talons 🤗🤗🤗🤗

Pierrre-Axel Linck beoordeelde op 2019-02-20