World Trade Center / Prinses Margrietplantsoen 33

Lippi beoordeelde op 2019-09-20

Reibungslose Abwicklung

Alexander Grünauer beoordeelde op 2019-09-20

Graham Robinson beoordeelde op 2019-09-20

Excellent communication and super fast delivery

Hjortur Fjeldsted Hansen beoordeelde op 2019-09-19

Perfect shoes and fast delivery

malik bougacha beoordeelde op 2019-09-18

Anja Van Lavieren beoordeelde op 2019-09-16

Martin wach beoordeelde op 2019-09-16

Uruel Wernars beoordeelde op 2019-09-16

Easy to order, very fast shipment and good communication

Oliver Mahlich beoordeelde op 2019-09-13

Alyssa Leather beoordeelde op 2019-09-13

Love the style. Very fast shipping. They are a little narrow for my foot. The red pair zipper broke so I need to return them. Had the zipper not broke I would have given 5 stars ! I have several pairs of Giaro boots in my collection and I plan on several more !!!

denis mulet beoordeelde op 2019-09-13

rien a redire expedition et delais de livraison tres rapide

JEAN-PAUL GUIDET beoordeelde op 2019-09-09

Michael Johnson beoordeelde op 2019-09-08

I ordered Giaro Moucharde Boots on Sept. 3, 2019 and received them in just a few days. The boots were advertised as thigh high boots . The good part is they are crotch high. What could be better ? The material is soft, the fit is perfect, easy to walk in and they look great. These are the second pair of boots I ordered from Shoebidoo . I feel the money I paid for these boots was a bargain . Thank you Shoebidoo. spikesmike

Josefine Lee Lee Backman beoordeelde op 2019-09-06

Michal Dvorak beoordeelde op 2019-09-06