bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,8

H.A. Daan beoordeelde op 2019-07-17

Op tijd geleverd en goed product

Philip Everts beoordeelde op 2019-07-15

zeer snelle afhandeling van bestelling. Artikel in orde

Daan Kubber de beoordeelde op 2019-07-13

Vlot besteld, snel geleverd ,goed begeleid

J. Vogelaar beoordeelde op 2019-07-13

we waren blij dat deze instapper in maat 38 te krijgen was!!!!!
snelle en correcte levering. Prima

Henny de Punder beoordeelde op 2019-07-12

er waren geen problemen

Tonnie Boogaard van den beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden

Henk Hemmimk beoordeelde op 2019-07-09

Was prima, al eerder geschreven.

Harold van Drunen beoordeelde op 2019-07-06

Ik vindt de service super slecht had product besteld na 3 dagen kwam het binnen dat was niet erg maar het was een verkeerd product via app contact gehad en het zou worden opgelost maar helaas 3 weken later en nog 7 x contact proberen te krijgen en de verkeerde artikelen terug gestuurd te hebben nog niet ontvangen wat ik besteld heb voor geïnteresseerde ik heb alle mail en berichten bewaard ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg of mijn bestelde product heel jammer dat het zo moet

HERMIEN Scheuer beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en de pantoffels met klitteband die ik heb besteld voor mijn vader voldoen uitstekend! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Frans Bost beoordeelde op 2019-07-04

Alles naar wens

kees kleijer beoordeelde op 2019-07-04

ruime keuze betaling met credit kaart snelle levering

Andre van Ast beoordeelde op 2019-07-03

geen opmerkingen netjes optijd geleverd

Ihm Huskes testroote beoordeelde op 2019-07-02

Heel snel en prima kwaliteit! Wij zijn tevreden over shoeplace 👍

anita bolscher beoordeelde op 2019-06-24

heel snelle levering en top schoenen!

Hendrie Spierings beoordeelde op 2019-06-19

Was goed

Bill van Born beoordeelde op 2019-06-18

De schoenen zijn prima. Ook de prijs is goed. Alleen de bezorging liet wat te wensen over; Ze laten weten: voor 20.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Wij deden de bestelling op vrijdag eind van de middag en de schoenen kwamen de volgende woensdag pas thuis.
Ik snap dat er een dag tussen kan zitten maar 5 dagen later ?! Adverteer er dan niet mee !

Kishoorkoemar Sukhraj beoordeelde op 2019-06-06

Het bestelde was heel snel binnen, echter als er een probleem is, dan wordt het niet adeqaat opgepakt. Het gaat over verschillende afdelingen waardoor het een en andere niet goed of snel genoeg opgelost wordt. Voorbeeld: per abuis een verkeerde maat besteld, het ruilen ging heel erg moeizaam.

Piet de Pee beoordeelde op 2019-06-05

Prima webwinkel. Zeer snelle levering.

gea velema beoordeelde op 2019-06-03

goede service snelle levering

C.P. Heijstek beoordeelde op 2019-06-03

Goede prijs kwaliteit en snelle levering