Shop Praktijk Stad van de Zon

Shop Praktijk Stad van de Zon

In deze webshop vind u de aanbevolen gezondheidsbevorderende producten van Praktijk Stad van de Zon.
De aanbevelingen zijn door middel van individuele meting- en lab-onderzoek door Praktijk Stad van de Zon tot stand gekomen. U kunt hier onafhankelijk uw producten bestellen. Gebruik van suppletie- en gezondheidsbevorderende producten zonder nadrukkelijk advies van Praktijk Stad van de Zon is geheel voor eigen risico.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017