Clarissenhof 351
5041RW Tilburg
KvK 68202458

MK beoordeelde op 2018-11-21

Pre order op tijd binnen gekregen

N. Klaver beoordeelde op 2018-07-20

Aanschafproces verliep goed, verzending had eerder gekund (vrijdag besteld, dinsdag in huis), maar het contact en de aftersales waren uitmuntend. Netjes te woord gestaan, er werd overal goed en tijdig op geantwoorde en voor de latere verzending ook nog een kortingscode als compensatie ontvangen. Ik zou hier zo weer bestellen.

Otto Landgraf beoordeelde op 2018-07-18

Bijna uitstekend, alles is prima verpakt bezorgd, alleen was een verzendbevestiging wel welkom geweest. Maar, het is een beginnende store en daar gaat aan gewerkt worden. Mijn vertrouwen hebben ze!

Linda beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering en veel product keuze.

Bas Verhulst beoordeelde op 2018-06-13

Bestelling op tijd gekregen, voor een nette prijs! Ik ga hier zeker vaker bestellen!