Wethouder Zandbergenlaan 62
3771 KV Barneveld
06-20128505

Kevin Baptiste beoordeelde op 2019-08-28

Roland De Kok beoordeelde op 2019-07-13

Goede snelle levering. Aardig mensen daar

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling en jij bedankt voor jouw bestelling.

Roland Hartkamp beoordeelde op 2019-07-13

Heimen van Kooten beoordeelde op 2019-07-09

Danielle Schipper beoordeelde op 2019-07-07

Elsbeth van Doorn beoordeelde op 2019-07-06

Goed advies, snelle levering! Mooi product

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Rob beoordeelde op 2019-07-06

Bestelling keurig en snel geleverd

Marieke Busscher-Kroeze beoordeelde op 2019-07-05

Heel tevreden, gebeld met vraag over product. Zeer snelle reactie terug en supersnel geleverd. Netjes hoor !!

Reactie van ShopAdventure:
Graag gedaan. Bedankt voor jouw bestelling!

marijke zwaenepoel beoordeelde op 2019-07-05

Een mail sturen op zaterdag en 20 minuten later reeds antwoord! Super! Ook zeer vlotte levering. We waren onverwacht niet thuis en de chauffeur heeft getelefoneerd. Top!

Reactie van ShopAdventure:
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor jouw bestelling!

John Schrievers beoordeelde op 2019-07-05

Marco Baars beoordeelde op 2019-07-05

Ik was opzoek naar een een zwembad, dit zwembad was bij de meeste webshops uitverkocht. Nu kwam ik op de website van shopadventure en tot mijn verbazing was het zwembad hier wel voorradig, via WhatsApp gevraagd of dit ook daadwerkelijk zo was. En al snel kreeg ik netjes een berichtje terug dat dit ook zo was. Na 2 dagen netjes bezorgd.

Ga zo door, ik raad dan ook deze shop aan.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met het zwembad!

marcel heuvel beoordeelde op 2019-07-05

Ronnie Hendriks beoordeelde op 2019-07-05

Hme Dehoog beoordeelde op 2019-06-29

Snelle levering, prima op de hoogte gehouden waar pakket was via mail

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met het zwembad!

arie beek beoordeelde op 2019-06-20

Edward Van de braak beoordeelde op 2019-06-16

Dirk Potargent beoordeelde op 2019-05-27

Zeer vlotte service.
Snelle levering.
Gewoon een aanrader om mee samen te werken.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd! Veel plezier met jouw bestelling.

Yoram beoordeelde op 2019-05-23

Zeer snelle levering, goede prijs, maar ook als je een vraag hebt over onderhoud of over de montage word je keurig en netjes van de juiste advies voorzien. L

Reactie van ShopAdventure:
Fijn dat wij jou van dienst mochten zijn en bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel plezier met het zwembad!

Gini Arentshorst beoordeelde op 2018-12-30

Priscilla Reuvers beoordeelde op 2018-09-15