Wethouder Zandbergenlaan 62

Edward Vd braak beoordeelde op 2018-06-11

Jessica Mullenders beoordeelde op 2018-06-07

petro Dop beoordeelde op 2018-06-02

Kris Claesen beoordeelde op 2018-04-29

Heel tevreden over het product en de firma, niet te spreken over de levering van POST.NL. Eerste dag telefoon dat het adres niet bestond (terwijl we er al 40 jaar wonen). Er zou de dag later geleverd worden, maar niks gezien of gehoord. Dag 3 telefoon dat de voordeur niet bereikbaar was (door werken), terwijl ik dat dag 1 had medegedeeld aan telefoon, dat ze via de achterdeur moesten komen ... en dag 4 eindelijk levering ...

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Maar vervelend dat de levering van de bestelling zo moeizaam is verlopen. Wij zullen dit ook terugkoppelen naar Post.NL. Hopelijk is het een incident geweest.

Dennis Baars beoordeelde op 2018-04-12

Johan Roest beoordeelde op 2018-04-09

H. Huisman beoordeelde op 2017-08-05

Er was een snelle levering. Toen er een onderdeel bleek te ontbreken werd dit direct opgepakt en opgelost. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De kwaliteit van de geleverde zaken is uitstekend

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel plezier met de trampoline!

Rogier Heijligers beoordeelde op 2017-08-01

Goede service. Snelle levering. Werst nog gebeld om extra informatie te vragen. Top

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw reactie. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met jouw bestelling.

Susan van Laar beoordeelde op 2017-07-17

Chris Wiersma beoordeelde op 2017-07-12

Ewa Bratumil beoordeelde op 2017-07-04

Gijsbert beoordeelde op 2017-06-27

Heel tevreden. Goed advies gekregen. Klein probleempje met levering. Dit is super opgelost. Goed bereikbaar en snel reactie, zelfs in het weekend.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw reactie. Veel plezier met het zwembad!

Kelly Vandamme beoordeelde op 2017-06-16

Snelle reactie op vragen, levering snel

D. beoordeelde op 2017-06-05

super service!

H. Kools beoordeelde op 2017-05-17

Wij hadden bij Pooladventure een Intex Ultra Frame zwembad besteld. Tijdens het installeren waren er twee kleine probleempjes. Door de snelle actie van PoolAdventure en Intex hadden we binnen 3 werkdagen de nieuwe spullen in huis. Top service.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor uw positieve reactie. Heel veel plezier met uw zwembad!

Dorijn beoordeelde op 2017-03-15

Ik had eind van de dag een zwembadje besteld en is de volgende dag al bezorgd. Nu hopen op snel mooi weer.

Frits Jansen beoordeelde op 2016-10-14

Ik ben tevreden. De site is overzichtelijk en ik had het bestelde artikel snel in huis,

R. Koppen beoordeelde op 2016-10-06

Goede communicatie en snelle levering. Super

2016