Wethouder Zandbergenlaan 62

Priscilla Reuvers beoordeelde op 2018-09-15

C. Blaauwgeers beoordeelde op 2018-09-02

Bram Visser beoordeelde op 2018-08-22

Rob Harmsen beoordeelde op 2018-08-22

Top service en snelle levering ,zeer tevreden met het product .
Ik zou hier zo weer bestellen.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw reactie. Leuk om te horen. Veel plezier met jouw bestelling.

Gert Van Delen beoordeelde op 2018-08-20

Helemaal super

elroy van Wijk beoordeelde op 2018-08-20

Ron Mes beoordeelde op 2018-08-16

Douwe Terpstra beoordeelde op 2018-08-14

Toon Mulder beoordeelde op 2018-08-14

Nicole Derichs beoordeelde op 2018-08-14

Jammer genoeg was onze bestelling niet meer geheel op voorraad. Echter werden we netjes gebeld met de uitleg en werd het teveel betaalde bedrag de dag erna terug gestort. Netjes opgelost!

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Inderdaad vervelend dat de voorraad niet helemaal meer toereikend was. Gelukkig kon een deel wel geleverd worden.

Rob Van Den born beoordeelde op 2018-08-14

Jan Roosink beoordeelde op 2018-08-13

Duidelijk,snel,prima.

Dank je wel.

Aaron Kock beoordeelde op 2018-08-13

Super

Reactie van ShopAdventure:
Dank je wel. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Christel Keislair beoordeelde op 2018-08-11

Snelle en klantvriendelijke service. Alleen jammer dat het afleveradres niet klopte, maar kan gebeuren. ;)

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Inderdaad vervelend dat wij uit zijn gegaan van het factuuradres in plaats van het afleveradres. Gelukkig is het goed gekomen. Heel veel plezier met het zwembad.

HFK Kuipers beoordeelde op 2018-08-11

Nvt

Petet Van Nieuwamerongen beoordeelde op 2018-08-10

F. E. Mooij beoordeelde op 2018-08-10

Ik bestelde en betaalde een zwembad maar die bleek niet voorradig te zijn. Het zou wel een week kunnen duren eer hij weer op voorraad zou komen.
Echter dezelfde avond werd ik gebeld dat het zwembad weer op voorraad was gekomen.
De volgende ochtend werd hij afgeleverd en kon ik hem gaan opzetten.
Uitstekende service en ik ben dan ook zeer tevreden

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Gelukkig wat het zwembad inderdaad sneller op voorraad dan verwacht. Veel plezier met het zwembad.

Raymon Versteeg beoordeelde op 2018-08-10

Jessica Goossens beoordeelde op 2018-08-08

Topservice. Snelle levering en super klantenservice.

Reactie van ShopAdventure:
Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met jouw bestelling!

Remko van der Horst beoordeelde op 2018-08-08