Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Weimarstraat 39
2562GP Den Haag

9,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.
2016

BVBA DR. P. Van Daele beoordeelde op 2016-12-23

Niets ontvangen op moment van deze bevraging

Reactie van ShopDen - Borca Online:
U heeft bij uw bestelling twee adressen opgegeven, een voor factuur en een voor verzenden. Wij hebben het naar uw verzend adres gestuurd
Ziekenhuis Waregem
Secretariaat Orthopedie tav Dr. Van Daele
Vijfseweg 150
Kunt u even kijken of het daar is aangekomen?

IJ de haan beoordeelde op 2016-10-31

duurde even maar artikel komt. Winkel alleen 's middags open rond 12.15..

Annie Visser beoordeelde op 2016-07-09

Goede kwaliteit ontvangen..

Rene Maas beoordeelde op 2016-06-24

Prima product en levering.

Marc Zolnet beoordeelde op 2016-04-29

Goed werk. Niets op aan te merken.

Jan de Zwaan beoordeelde op 2016-04-11

Prompte levering volgens afsprak

Hans Graichen beoordeelde op 2016-04-03

Ik ben al jaren klant bij Borca en vind de service persoonlijk en fijn met een hoge kwaliteit. TOP !!!

Reactie van ShopDen - Borca Online:
Altijd leuk om met u samen te werken.

Mike beoordeelde op 2016-03-31

Ik ben al jaren lang klant. De medewerkers denken altijd met je mee en zijn altijd bereid om te helpen. Ik blijven nog jaren klant!

Kortom: TOP winkel.

Reactie van ShopDen - Borca Online:
Altijd leuk om met u samen te werken na al deze jaren

Simon beoordeelde op 2016-03-31

Al jaren klant bij Borca-online aan de Weimarstraat in Den Haag en nooit teleurgesteld. Hun nieuwe webshop ShopDen is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken! Laatst kon ik niet langs de winkel gaan ivm een gebroken been dus toen besteld en de volgende dag had ik het al in huis! Bedankt voor de super service.

Reactie van ShopDen - Borca Online:
Inderdaad ook leuk om u in de winkel te zien.
2016