Brandebeemd 53
4824NT Breda

Esther Musters beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering, keurig verpakt

Ralph Eggink beoordeelde op 2019-03-24

voldoende breed assortiment, snelle verzending en scherpe prijzen.

Els Sinnesael beoordeelde op 2019-03-24

Alles goed verlopen !!

john lobry beoordeelde op 2019-03-21

Goede levering snel geleverd

Gokuzum Buket beoordeelde op 2019-03-21

Ben heel tevreden voor eerste keer besteld

Gert Beugelink beoordeelde op 2019-03-18

Snel geleverd
Goede prijs
Product zo als beschreven
Goede kwaliteit

Filiep De Bruyckere beoordeelde op 2019-03-18

Ik had per ongeluk een verkeerd item besteld. Ik heb via de chat gevraagd te annuleren. Ik kreeg onmiddellijk terug antwoord dat het te druk was en met de vermelding om in de chat mijn mailadres achter te laten. Telefonisch werd ook niet opgenomen. Even schrik als nieuwe klant, dienst is niet onmiddellijk bereikbaar...Ondertussen het juiste item besteld. Enkele uren later kreeg ik mail met de bevestiging dat het eerste order werd geschrapt. Dus niets aan de hand, ikzelf gerustgesteld want dit was ook mijn eerste contact met shopdepot. Ook fijn is betaling per overschrijving zonder voorwaarden. Het vraagt wat vertrouwen in nieuwe klanten maar zo bouw je wel vertrouwen op.
mvg
Filiep

Christophe Pattyn beoordeelde op 2019-03-16

Prima levering, opvolging,service!

Michael van Neck beoordeelde op 2019-03-16

Super levering

S. Bierma beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering, correct afgehandeld, goed advies gegeven na de bestelling. Aanrader

Yvonne Bentvelzen-de Zeeuw beoordeelde op 2019-03-15

Bestelling geplaatst goed op de hoogte gehouden en snelle levering.

Robert jonkbloed beoordeelde op 2019-03-15

xxxx

G.j.b. Kosterink beoordeelde op 2019-03-14

Goede webshop snelle levering en betaalbaar gewoon top

Herman van den Berg beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, scherpe prijzen.

Stichting Poolster beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering en keurig verpakt.

Lowik Lowik beoordeelde op 2019-03-11

L.s.,

Vanaf bestelling tot en met de levering heeft shopdepot mij keurig op de hoogte gehouden. Prima.

wim Bookelman beoordeelde op 2019-03-10

goede kwaliteit strips

Claudia Lodewijk beoordeelde op 2019-03-10

Scherp geprijsd
Snelle verzending
Goede communicatie en track code
Prima product
Netjes verpakt