Brandebeemd 53

9,1

John Garstman beoordeelde op 2019-09-19

geen problemen ondervonden, prima

Jan van Overveld beoordeelde op 2019-09-17

Prima afspraken en goeie prijzen. Volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie

E Veenman beoordeelde op 2019-09-16

Top geregeld!! Vrijdag besteld en zaterdag in huis.

Susanne Suhr beoordeelde op 2019-09-16

snelle levering, goede service

Mirzet Mehmedagic beoordeelde op 2019-09-16

Zeer snel gereageerd en heel fijn geholpen.

Sjaak Verburg beoordeelde op 2019-09-16

goede service en overleg omtrent bestelling

Louis Dubbeldam beoordeelde op 2019-09-13

Goeie correspondentie, je weet hoe en wat
Prima bezorging en op tijd

Hugo Wertwijn beoordeelde op 2019-09-11

prima

Sylvia Kemmer beoordeelde op 2019-09-10

Het pakketje is keurig afgeleverd bij de receptie waar ik werk. Dit is best lastig om te vinden maar de meegegeven routebeschrijving is keurig opgevolgd.

marion van de ruit beoordeelde op 2019-09-07

Snel geleverd en prima product.

patrick victoor beoordeelde op 2019-09-05

heel vlotte afwering

A. V. beoordeelde op 2019-09-04

Uitstekende service en zeer snelle verzending.

victor van honk beoordeelde op 2019-09-02

Zoeken, snel antwoord op vraag en bestellen ging allemaal naar wens. In combinatie met een snelle levering een aanrader om hier te shoppen.

Rien Kortenhoff beoordeelde op 2019-09-02

Snel geleverd!!

W Wijnhoven beoordeelde op 2019-09-02

Uitstekende keuze en snelle levering!

Bram Borghs beoordeelde op 2019-09-02

Scherpe prijs en de volgende dag geleverd!

Hu chen MINII YOU beoordeelde op 2019-08-29

Goed advies gegeven en snel ontvangen

Ano beoordeelde op 2019-08-28

Tevreden: Zaterdag besteld maandag in huis

Peter Messchendorp beoordeelde op 2019-08-25

Snelle levering, keurig verpakt. Hier koop ik graag nog een keer

J Snijders beoordeelde op 2019-08-25

Wilde een paar winkelmandjes hebben, het aantal en kleur ging het om, werd direct geholpen via een PB. We hebben het niet over leveringsdatum gehad. In een dag had ik ze al in huis, dit is nou via internet bestellen, SNEL en Goed. Echt TOP.