Brandebeemd 53

Lange levertijd

Daniela Gherghel beoordeelde op 2019-05-25

Hel snel gelevert!

Michel Coenradie beoordeelde op 2019-05-20

Ik vond het verwarrend om te zien dat vandaag besteld morgen in huis is, terwijl er ook staat 5-8 dagen.
Uiteindelijk was de levering binnen 5 dagen..
En dat was supermooi.

KH beoordeelde op 2019-05-20

Ik was op zoek naar winkelmandjes.
Bij shopdepot vond ik precies wat ik wou, in de juiste kleur. Levering ging heel vlot. Goede ecologische verpakking van gerecycleerd karton.

Henk Haggeman beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling heel snel ontvangen. Product zag er uit zoals op de website. Erg blij mee.

Nora Hamite beoordeelde op 2019-05-17

alles verliep vlot en duidelijk, levering was snel. Tevreden klant!

Mark Jochems beoordeelde op 2019-05-17

snelle levering, product is top

jan althuizen beoordeelde op 2019-05-13

An Boussauw beoordeelde op 2019-05-13

snelle levering, proper verpakt.
Product ziet er goed uit.

Ron Tabak beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering, goed product voor een goede prijs.

APPELTANS beoordeelde op 2019-05-10

Kwalitatief top, snelle levering, goede duidelijke website, zeer tevreden!!!

eric meily beoordeelde op 2019-05-09

Bestellen
Opsturen
Betalen
Zoals het hoort

Monique Bierens beoordeelde op 2019-05-06

De verzending was heel snel,vind het alleen belachelijk dat ik ruim 6 euro moet betalen voor een brievenbuspakje/ envelop

Reactie van Shopdepot:
Beste Monique,

Dank voor uw review.

We hanteren bij bestellingen onder €50,- inderdaad €5,74 verzendkosten exclusief btw. De kosten zijn voor de verzending én afhandeling zoals vermeld staat op de factuur en bij het bestellen. Dit is voor iedereen gelijk ongeacht het formaat van de zending.

Dave Frijns beoordeelde op 2019-05-05

Prima service via de chat. Goed geholpen.

Snelle levering en levering voldeed aan de verwachting.

Rien beoordeelde op 2019-05-04

Zo hoort het!

John Kooiman beoordeelde op 2019-05-03

Heel snel en goed geleverd

Tanja de Moet beoordeelde op 2019-04-30

Ziet er goed uit, op tijd geleverd. Site makkelijk in gebruik.

Martine Dehennin beoordeelde op 2019-04-29

Duidelijke webshop, staal aangevraagd en snel ontvangen, goede service, snelle levering

Johan Willems beoordeelde op 2019-04-28

Prima en duidelijk aanbod, snelle levering en goede kwaliteit.

Hettie Mandemaker beoordeelde op 2019-04-27

Goed advies gekregen welke prijzentang ik het beste kon bestellen en het product was goed verpakt en bestelde artikel was compleet en goed.