Batostraat 38
3813 LK Amersfoort
KvK 71522085

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Dennis Geraads beoordeelde op 2019-04-25

Snellle levering, product precies zoals beschreven. Kwep it up👍❗

Rolf van Tongeren beoordeelde op 2019-04-22

Goed verpakt, snelle levering en prima producten!

Evert Jan Vriezen beoordeelde op 2019-04-20

Snel bezorgd, precies wat ik voor ogen had

Fernando Bos beoordeelde op 2019-04-19

Snelle en correcte levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Katja Jiskoot beoordeelde op 2019-04-18

Super snel!
Uitermate coulant en zeer klantvriendelijk,
Chat mogelijkheid is een toppertje.
Product (medaille/munten standaardjes) is prachtig.
TIP: Zet de breedte van de sleuf van de medaille-/munten standaardjes bij de beschrijving. De dikte van de medaille of munt bepaalt of hij stabiel staat.
Minpuntje: retourformulier is (voor mij) onvindbaar. Je kunt het wel kopiëren en plakken in de mail.

André Vos beoordeelde op 2019-04-09

Makkelijke webshop om producten te vinden, zeer snelle levering.

Elma Koster beoordeelde op 2019-04-08

Mooi. Niet duur. En prima geleverd!

hendrik meijer beoordeelde op 2019-04-08

Helaas erg kwetsbaar wat ik besteld heb. Breekt snel al twee stuk bij het in elkaar zetten.

Reactie van Showmycollection.com:
Hallo Hendrik,

Jammer dat je een slechte ervaring hebt met onze muntstandaards. Ze zijn i.d.d wat kwetsbaar omdat we het materiaal zo dun mogelijk hebben willen houden zodat het minder opvalt onder de munt. Mede vanwege deze kwetsbaarheid doen we altijd een extra standaard erbij. We zullen je deze week een wat extra standaards opsturen om je te compenseren.

Hartelijke groet,

Robert

Jeroen van Hese beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering, ik ben zeer tevreden met de standaards

Luc Dierckx beoordeelde op 2019-04-01

Snelle afhandeling en levering van mijn bestelling!

Steven beoordeelde op 2019-03-23

...

Sipke Douna beoordeelde op 2019-03-22

Goede informatievoorziening en vlotte afhandeling.

Paul Rothuizen beoordeelde op 2019-03-22

Alles goed behalve , dat de kwaliteit minder is , snel stuk

Reactie van Showmycollection.com:
Hallo Paul,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We beseffen dat de muntstandaard kwetsbaar is. Er is gekozen voor een zo dun mogelijk ontwerp zodat de standaard zo min mogelijk zichtbaar is onder de munt. Omdat de standaard in kwestie zo kwetsbaar is leveren we er altijd een paar extra mee in het zakje.

Robert van Eerde

Wouter van Gulik beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, mooie steuntjes!

SPJ ramaekers beoordeelde op 2019-03-15

Prima kwaliteit items

Carl Tromp beoordeelde op 2019-03-09

snelle levering

Léon Peeters beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering. Prima kwaliteit

Richard pieterse beoordeelde op 2019-03-06

Snel, keurig verpakt met kwitantie, gewoon top!

Franky Versporten beoordeelde op 2019-03-03

Overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen en te betalen en vlugge levering, op donderdag besteld en bestelling ontvangen op zaterdag door PostNL in België !!!

Greetje Luif-Krul beoordeelde op 2019-02-09

Gewoon goed