Machineweg 36

Antonio Rodríguez Verdugo beoordeelde op 2018-12-05

Ik ben al 8 dagen aan het wachten op mijn besteling

Reactie van Showroom24:
Beste Antonio
Dank u voor uw beoordeling Helaas voor ons een slechte beoordeling omdat postnl niet op tijd kon leveren door de enorme drukte.
U pakje besteld op 27-11 is wel op tijd weggegaan zie uw tracktracecode

05-12-2018 13:27 uur Bezorger is onderweg
05-12-2018 13:08 uur Zending gesorteerd in sorteercentrum
04-12-2018 19:25 uur Zending is ontvangen door PostNL
29-11-2018 03:30 uur Zending is vertraagd omdat het erg druk is
28-11-2018 16:36 uur Zending is ontvangen door PostNL
28-11-2018 07:58 uur De zending is aangemeld bij PostNL en wordt voIgbaar

Helaas gebeuren met name rond de feestdagen dit soort vertragingen en wij hebben daar geen invloed op.
Ik begrijp dat dit voor u vervelend is en jammer dat u daar geen begrip voor wilt tonen middels uw beoordeling.

Patrick Van Snick beoordeelde op 2018-12-04

Heel correcte afhandeling ! Perfect, doe zo verder

anita cosyn beoordeelde op 2018-11-30

Is in orde

Arnoud beoordeelde op 2018-11-28

Onderdelen makkelijk te vinden op de website. Netjes verpakt en snel geleverd.

Anita van der Sluis beoordeelde op 2018-11-23

Goed product, duurde wel een paar dagen voordat ik wat hoorde maar prima in orde alles

H. Boas beoordeelde op 2018-11-08

Een ander artikel ontvangen dan besteld, en er wordt iet gerageerd op mijn berichten daarover.

Reactie van Showroom24:
Beste H Boas.
Dank u voor uw beoordeling
Helaas een negatieve beoordeling maar gelukkig heeft u een reden opgegeven.
U geeft aan dat wij niet op uw berichten, verkeerd artikel ontvangen, gereageerd zouden hebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ben even in de email geschiedenis gedoken en daar is alleen uw vraag over een betaalwijze bevestiging op het orderbericht terug gevonden. Verder is er geen enkele klacht of retour bericht van u ontvangen.
Als u een verkeerd artikel heeft ontvangen kunt u gewoon retour sturen vanuit onze webshop pagina retour onder klantenservice.

Anita Boot beoordeelde op 2018-10-26

Kan er nog.weinig.over zeggen. Want het pakketje is weg.🤔

Elise Nijsten beoordeelde op 2018-10-10

goed product,snelle levering

Jaap Kaagman beoordeelde op 2018-08-16

Snel, goed. Tevreden.

Linda Hendrickx beoordeelde op 2018-08-08

Snelle en correcte levering

Freerk de Jong beoordeelde op 2018-08-03

We zijn dik tevreden . Netjes ingepakt .

mi linthout beoordeelde op 2018-07-10

Ik had mijn adres onvoldoende doorgegeven, waardoor het pakketje bij́na was teruggestuurd, maar door een zeer oplettende lieve man van Post.nl die mijn adres op zaterdag had weten te googlen kwam het pakje tóch die zaterdag bij mij aan met een grote lach op zijn gezicht leverde deze lieverd haar zelfs tot aan mijn deur af, glunderend van zijn goede actie, dankjewel Showroom 24 en Post.nl voor deze goede service

Mei

marlies zwanenburg beoordeelde op 2018-07-04

Binnen3 dagen was de rugzak binnen,!

Xandra Zegeling beoordeelde op 2018-07-04

Prima

gj van benthem beoordeelde op 2018-06-21

Alleen grote verppakking

roger voorhof beoordeelde op 2018-06-19

alles prima in orde en snelle levering.

Jan Spanjaardt beoordeelde op 2018-06-05

top

Harrie van Gorp beoordeelde op 2018-06-05

Keurig.
Tijdig.

P.F.A. Vermaesen beoordeelde op 2018-05-30

Snelle levering.

Jessica Nientied beoordeelde op 2018-05-25

Een super wasmachine/drogercombinatie en een super webshop. Goeie communicatie. Ben erg blij met mijn keuze en hoe handig is de addwash mogelijkheid.