Burg. Sloblaan 34

8,8

Dorine Van Mil beoordeelde op 2019-09-20

Zeer netjes.

Eline van Kuijk beoordeelde op 2019-06-10

Nette en vlotte reactie op mijn vraag, bezorging duurde een paar dagen maar de vraag is bij wie dat ligt.

Els verpraet beoordeelde op 2019-06-04

Correcte en vlotte levering , een aanrader 😉

saskia beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, goede communicatie plus superleuk ingepakt met een persoonlijke groet.

Monique beoordeelde op 2019-03-29

Goed geregeld en persoonlijk bedankbriefje bij de bestelling, hoe attent is dat.

Anja Velthuis beoordeelde op 2019-01-22

Ik kreeg het verkeerde artikel,wat niet paste bij het artikel nummer. Er was geen communicatie over verzending. En het duurt erg lang voor ik mijn geld terug krijg. Ik moest zelf er steeds achteraan.

Wim Klein Langenhorst beoordeelde op 2019-01-02

Product en snelheid van levering was prima

tamara boone beoordeelde op 2018-12-28

DE JUISTE PRODUCTEN EN ZELFS EEN MOOI VOORBEELD SAMEN GESTELD.
JUIST JAMMER DAT ER GEEN CADEAU BIJ ZAT ZOALS IN DE RECLAME VERMELD STAAT DAT JE DEZE KRIJGT BIJ EEN BESTELLING VANAF 50 EURO. IK ZOU DAN HEEL TE VREDE GEWEEST ZIJN WANT DE BESTELLING WAS HET ZEKER WAARD

Marion Mulder beoordeelde op 2018-08-27

Fijne service. Denkt mee. Snelle levering!

Angelique van Maanen beoordeelde op 2018-07-11

Bestelling snel ontvangen.
Keurig verpakt in een handig doosje.

Iet van Aken beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden.

Miranda Isidora beoordeelde op 2018-06-18

Super goede service en fijn en snel mail contact. Voor herhaling vatbaar

Jacqueline de Graaf beoordeelde op 2018-05-20

Heel tevreden, puntje was wel dat niet goed zichtbaar was of de bestelling en betaling doorgekomen was.
Dat bleek pas na bevestiging van jullie uit.
Binnen een paar dagen geleverd 👍

Marion Mulder beoordeelde op 2018-05-15

Gewoon top. Meedenken, snelle levering. Kreeg tot 2 keer toe een mooie armband bij mijn bestelling. Gewoon.

Wietske beoordeelde op 2018-04-23

Heel tevreden. Mijn bestelling bleek niet helemaal goed doorgekomen te zijn. Ik ben gebeld, en toen ik vertelde waarom ik deze kleur oorbellen bestelde werd er met mij meegedacht en een andere tint aangeraden. Deze kreeg ik opgestuurd en bleek inderdaad de perfecte match. Top klantenservice!

Maud beoordeelde op 2018-04-19

Goede service bij het retourneren van een van de sieraden!

Marion Mulder beoordeelde op 2018-02-15

Fijn. Ben nu 2 keer, n.a.v. een bestelling, gebeld met een tip of alternatief. Dat meedenken waardeer ik erg. Snelle levering en mooi verpakt is ook fijn. Ben een zeer tevreden klant!

Saskia van Burgh beoordeelde op 2018-01-04

Wij hebben hele goed ervaring met Sieraadkado. Snelle levering en keurige afhandeling.

L Van wijk beoordeelde op 2018-01-03

Prima verzorgd. Goeden prijs. Tevreden!

M. van Schaik beoordeelde op 2018-01-02

De levering was snel. Het sieraad (ring) was een kado en viel in goede aarde.