Burg. Sloblaan 34
4231AC Meerkerk
06 29217538

Marion Mulder beoordeelde op 2018-08-27

Fijne service. Denkt mee. Snelle levering!

Angelique van Maanen beoordeelde op 2018-07-11

Bestelling snel ontvangen.
Keurig verpakt in een handig doosje.

Iet van Aken beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden.

Miranda Isidora beoordeelde op 2018-06-18

Super goede service en fijn en snel mail contact. Voor herhaling vatbaar

Jacqueline de Graaf beoordeelde op 2018-05-20

Heel tevreden, puntje was wel dat niet goed zichtbaar was of de bestelling en betaling doorgekomen was.
Dat bleek pas na bevestiging van jullie uit.
Binnen een paar dagen geleverd 👍

Marion Mulder beoordeelde op 2018-05-15

Gewoon top. Meedenken, snelle levering. Kreeg tot 2 keer toe een mooie armband bij mijn bestelling. Gewoon.

Wietske beoordeelde op 2018-04-23

Heel tevreden. Mijn bestelling bleek niet helemaal goed doorgekomen te zijn. Ik ben gebeld, en toen ik vertelde waarom ik deze kleur oorbellen bestelde werd er met mij meegedacht en een andere tint aangeraden. Deze kreeg ik opgestuurd en bleek inderdaad de perfecte match. Top klantenservice!

Maud beoordeelde op 2018-04-19

Goede service bij het retourneren van een van de sieraden!

Marion Mulder beoordeelde op 2018-02-15

Fijn. Ben nu 2 keer, n.a.v. een bestelling, gebeld met een tip of alternatief. Dat meedenken waardeer ik erg. Snelle levering en mooi verpakt is ook fijn. Ben een zeer tevreden klant!

Saskia van Burgh beoordeelde op 2018-01-04

Wij hebben hele goed ervaring met Sieraadkado. Snelle levering en keurige afhandeling.

L Van wijk beoordeelde op 2018-01-03

Prima verzorgd. Goeden prijs. Tevreden!

M. van Schaik beoordeelde op 2018-01-02

De levering was snel. Het sieraad (ring) was een kado en viel in goede aarde.

Annemarie marx beoordeelde op 2017-12-14

Prima