Elzenhof 136
3363HE Sliedrecht

Carla Nieuwenhoop beoordeelde op 2017-10-09

Dierbare herinnering door haar gemaakt. Vriendelijk, meelevend contact.

Mariette Verstegen-Pollaerts beoordeelde op 2017-09-13

Ben zeer tevreden over Sieransil. In heel goed overleg samen tot een mooi resultaat gekomen. Snelle afhandeling en levering. Aanrader!

Anja Delft beoordeelde op 2017-08-08

Uitstekende service! Sieraad is geweldig geworden. Kreeg zelfs al een foto toen de ketting klaar was. Zo attent.

Cindy Ven beoordeelde op 2017-07-12

Meedenkend, kwaliteit, snelle levering!

Jessica Mulder beoordeelde op 2017-07-12

Top ervaring

Marinette Boersma beoordeelde op 2017-05-28

fijn contact, persoonlijk even een berichtje sturen of bellen. Ze ging zorgvuldig met onze opgestuurde haren om en liet precies weten hoe ver ze in het proces was.

Blij met het eindresultaat!

Marlies Hoekelen beoordeelde op 2017-05-16

Na mijn bestelling voor een ketting met melktandje nam de verkoopster snel contact met mij op. Samen hebben we gekeken wat het mooiste zou zijn. De hanger werd gemaakt en in een stevige verpakking zorgvuldig verstuurd. Ik ben reuze blij en dankbaar voor het mooie resultaat en de geweldige service.

Monique Creuwels beoordeelde op 2017-05-09

Heel tevreden ! Goede service en snel in huis!

Jeannette Hogers beoordeelde op 2017-05-03

prijs/kwaliteit verhouding, redelijk goed.

Stephanie Burms beoordeelde op 2017-04-14

Correct en mooie ketting !

Marjolein Blokland beoordeelde op 2017-04-07

Goede levering en sieraad precies zoals afgebeeld op de site

Linda uit Eindhoven beoordeelde op 2017-03-22

Een vlotte en uiterst correcte afhandeling van mijn bestelling en het sieraad gemaakt met melktandje en lokje haar zag er fantastisch uit! Niets dan lof!

Suzanne beoordeelde op 2017-03-03

Ben erg tevreden! We hadden een sleutelhanger met sliders gekocht die heel mooi was! Toen na een jaar 1 slider kapot ging en ik een nieuwe wilde bestellen, kreeg ik binnen een week kosteloos een nieuwe opgestuurd! Dus niet alleen een mooi product maar ook geweldige service!

D Koldewijn beoordeelde op 2017-02-28

Erg vriendelijk, snel, en leverd wat ze aanbieden. Tussendoor zelf foto's om te checken of het goed is zo. Dus echt een aanrader!

Thea Wilde beoordeelde op 2017-02-28

ik heb voor de 1ste keer wat besteld bij SieradenSil, en ik kan alleen maar zeggen dat alles prima geregeld is ,wordt netjes geleverd en afgesproken , dus in een woord uitstekend ik zou u SieradenSil aanbevelen als een een mooi aandenken wilt van u kinderen, en huisdieren

M.B. Swinkels Welling beoordeelde op 2017-02-15

VOOR HET EERST EEN SIERAAD PER WEBWINKEL BESTELD. BIJ SIERADENSIL KREEG IK DIRECT HET GEVOEL DAT ZIT GOED. EN DAT BLEEK OOK. WANT HET WAS EEN SIERAAD WAT PERSOONLIJK IS EN DOOR HAAR GEMAAKT ZOU WORDEN. DUS BIJ VRAGEN KON IK MET HAAR BELLEN OF MAILEN. ALLES IS CORRECT AFGEHANDELD MIDDELS FOTOS DIE ZE DAN OPSTUURDE.HET EINPRODUKT IS KEURIG VERPAKT AANGEKOMEN.

Angelique Thijssen beoordeelde op 2017-02-02

Snel geleverd en mooi verpakt!

Bonnie beoordeelde op 2017-01-27

Super snelle service en een mooi resultaat.

Zeyneb Yavuz beoordeelde op 2017-01-06

Zeer goede service , snel, inspirerend en geduldig

Judith Gerritsen beoordeelde op 2016-12-21

Super verzending.. na 1 week was het binnen. Super snel na goedkeuring iniedergeval die liet even op zich wachten. Super bedankt ben er blij mee