Hertenkamp 11
5932GM Tegelen

eva beoordeelde op 2017-05-15

Zeer tevreden. Vriendelijke en uitgebreide uitleg gehad over de installatie van een schotel. Gelijk een afspraak gemaakt om de schotel te laten installeren.
Gemaakte afspraken keurig nagekomen en geen verrassingen achteraf.

Richard beoordeelde op 2017-04-24

Heb email gestuurd met een aantal vragen, binnen 30 minuten had ik al antwoord op mijn vragen.
Dag daarna kwamen voor de installatie
Schotel perfect afgesteld en netjes afgewerkt
Zeer tevreden met siko-tvservice.
Ga zo door

Appie Jaouani beoordeelde op 2017-04-21

Gister gebeld met deze firma na uitgebreide telefonisch advies gekregen meteen online besteld en vandaag geleverd! Top service ga zo door.