Hoofdstraat 86

Gert Assink beoordeelde op 2019-06-21

Top
Wijn bedrijf

Estelle Pelser beoordeelde op 2019-06-21

Tevreden over bestelproces. Het enige wat ik miste was een track en trace of verzendbevestiging.

Reactie van Silersshop:
Beste Estelle, fijn dat het bestelproces goed verlopen is. Als het goed is word er een track&trace code verstuurd zodra het pakket ingeleverd is bij PostNL. Het is mogelijk dat deze in de spambox beland. Ik ga het voor de zekerheid nakijken op fouten.

Bedankt voor je review, fijne dag!

Auke beoordeelde op 2019-06-15

communicatie prima, snelle levering

August Peters beoordeelde op 2019-06-14

Hele fijne samenwerking !

A. Dekker beoordeelde op 2019-06-14

prima service

Karina Kremer beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering, goed verpakt.

Marcel Krevelen beoordeelde op 2019-06-10

Roger Gelder beoordeelde op 2019-06-06

Alles gelopen hoe het hoort, besteld en netjes ingepakt en geleverd..

Stephen Reitman beoordeelde op 2019-05-23

Excellent service. Very reliable

Dajana Jung beoordeelde op 2019-05-17

Alles gut! :)

Maaike Steg beoordeelde op 2019-05-16

Top service

Erwin Appeldoorn beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering, goed verpakt! Proost!

Ruben Dijkman beoordeelde op 2019-05-07

Prima

Ingrid Marges beoordeelde op 2019-05-04

Het pakket was erg mooi ingepakt en viel in goede smaak bij de ontvanger! Het duurde wel wat lang voor ik het pakket ontving. Na telefonische navraag van mij bleek dit te liggen aan de verse producten die wat meer levertijd nodig hadden. Het was fijn geweest als zij mij daar even van op de hoogte hadden gebracht. Maar zij wisten gelijk wie ik was en werd goed te woord gestaan. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen!

Ina Tanis beoordeelde op 2019-05-01

Top!

R Boerdijk beoordeelde op 2019-04-21

Super snel

Johan Sebregts beoordeelde op 2019-04-18

Keurig verpakt en tijdig geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Gewoon top! Er was nog niet alles op voorraad. Netjes een mail ontvangen wanneer de rest binnen zou komen. Daarna de bestelling ook weer volgens afspraak ontvangen.