Hoofdstraat 86
9001AN Grou

Jannie beoordeelde op 2018-09-28

Het duurde bijna 1 week voor de bestelling verzonden werd. Dat vind ik best lang

Reactie van Silersshop:
Beste Jannie,

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelde product heeft een levertijd van 3-5 werkdagen en dat stond niet duidelijk aangegeven op de productpagina. Ik heb dit inmiddels op de aangepast om verwarring in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Silersshop

Sylvia Prüssing beoordeelde op 2018-09-19

Alles Super !! Schnelle Lieferung, vielen Dank.

Jose Pfaff beoordeelde op 2018-09-19

Hele snelle levering

Antoine Van de velde beoordeelde op 2018-09-08

levering na 21u !

Hans Bochove beoordeelde op 2018-09-06

Heel tevreden. Door typefout bij bestelling kon pakket niet afgeleverd worden. Na herstel kosteloos nog eens bezorgd. Ook goed advies bij naamswijziging wijnmaker dat mogelijk voor verwarring zou hebben gezorgd. top!

Gerrit Huiting beoordeelde op 2018-09-06

Perfecte wijn, alleen in de communicatie over de aflevering gaat er wel eens iets fout.

C MANNIE beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering. Zeer goed verpakt.

Magda Wilbords-Brune beoordeelde op 2018-08-31

Goed, het houten kistje vond ik niet mooi, te goedkope uitstraling, liever iets meer keuze qua kado verpakking.

Jan Vermeulen beoordeelde op 2018-08-23

Zeer tevreden. Maar wel zware doos beter verdelen in 2 dozen van 6 flessen bijv is handiger

Gert Assink beoordeelde op 2018-08-16

Helaas de wijn is top, de zaak is top.
Maar de bezorging gaat en loopt niet, denk ook dat dit de laatste bestelling was helaas.
Heel veel succes met uw bedrijf.
Gert Assink,en zoon

Maria Hoogendijk beoordeelde op 2018-07-27

Opnieuw, geweldig goede service. Goed verpakt, rekening houdend met onze extra wensen, en snel geleverd.

Stephen Reitman beoordeelde op 2018-07-14

Excellent service. Ordered on Thursday morning and delivered to London on Saturday morning

Kees van den Bosch beoordeelde op 2018-07-13

duidelijke overzichtelijke website, bestelling snel geleverd, binnen levertermijn.

Walther Bakker beoordeelde op 2018-06-29

Prima en snel geleverd, zorgvuldig verpakt.

Chantal Klundert beoordeelde op 2018-06-18

T Melgert beoordeelde op 2018-06-18

Goed verpakt, vlugge levering.

Anja beoordeelde op 2018-06-17

Levering bij vriend laten afleveren, was er binnen twee dagen. Keurig kaartje toegevoegd met mijn boodschap erin. Tevreden.

Siegfried Schluszas beoordeelde op 2018-06-15

Snel en betrouwbaar

Femke Kooten Niekerk beoordeelde op 2018-06-15

Ik had de flessen zeer snel nodig. Via bestelformulier dat aangegeven en het is direct verstuurd. Volgende ochtend al in huis! Super goed verpakt waardoor breuk bijna onmogelijk is.

Miranda Helling beoordeelde op 2018-05-30

Op tijd en goed verpakt zeer tevreden