Hoofdstraat 86

Top!

R Boerdijk beoordeelde op 2019-04-21

Super snel

Johan Sebregts beoordeelde op 2019-04-18

Keurig verpakt en tijdig geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Gewoon top! Er was nog niet alles op voorraad. Netjes een mail ontvangen wanneer de rest binnen zou komen. Daarna de bestelling ook weer volgens afspraak ontvangen.

Daisy Schoenmakers beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden omdat ze erg vriendelijk aan de telefoon waren en hun best deden om mijn bestelling op tijd te verzenden zodat ik het op tijd binnen had.

Cor van Rijsingen beoordeelde op 2019-03-30

snelle en correcte levering

Maria Hoogendijk beoordeelde op 2019-03-28

Als altijd, snelle goede levering en perfecte communicatie!

Kristine beoordeelde op 2019-03-27

Snelle bezorging

Gerben Keizer beoordeelde op 2019-03-26

Na dat het met mis ging met het bestellen heb ik telefonisch contact gehad met Silersshop, werd netjes en plezierig te woord gestaan en alles is keurig opgelost. Zeker een aanrader.

Peter-paul Schiffers beoordeelde op 2019-03-24

Vlotte levering, niets op aan te merken.

Gerrit Huiting beoordeelde op 2019-03-20

Toegankelijke website en snelle en correcte afhandeling van de aankoop

K Homan beoordeelde op 2019-03-15

Na 5 dagen geen bestelling ontvangen en geen bericht over de verzending. Op mail werd niet gereageerd. Bij navraag op hun Facebook pagina direct reactie, nogal geagiteerd, “we zijn bol.com niet”. Komt erg onvriendelijk over. Heb alle begrip voor een latere levering maar laat uit jezelf wat horen graag! Bestelling is uiteindelijk netjes en zeer goed verpakt geleverd.

Reactie van Silersshop:
Beste Krista, bedankt voor uw beoordeling. We zijn altijd respectvol en behulpzaam tegen onze klanten en willen iedereen optimaal helpen, zowel online als offline. We hopen dat u als klant hetzelfde zal doen tegenover ons. Helaas heb ik dit niet zo ervaren door uw opdringerige mail en facebook bericht. U heeft van alle status wijzigingen een mail gekregen en ook op alle berichten een antwoord. U besteld net voor het weekend en zoals in de omschrijving staat is de levering binnen 1-3 werkdagen en daar valt het weekend niet onder. Ik vind het erg jammer dat het met de communicatie mis is gegaan. Ik ben blij dat uw bestelling goed is aangekomen en ik hoop dat de wijn smaakt! :) Goed weekend

Daisy Schoenmakers beoordeelde op 2019-03-13

Keurig netjes verpakt

Olaf De Bakker beoordeelde op 2019-03-08

Website beetje verouderd maar wel een goede keus aan wijnen en een zeer snelle service/levering.

Herman Dillema beoordeelde op 2019-03-06

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Wim Lammers beoordeelde op 2019-03-03

Erg tevreden over de levering. We hebben al vaker op deze manier bij Silersshop besteld en steeds naar volle tevredenheid.

Marga Breebaart beoordeelde op 2019-02-20

Netjes geleverd en teruggekoppeld dat 4 flessen manco waren en het geld teruggestort hiervan

Loek Driehuis beoordeelde op 2019-02-17

De bestelling is vlot geleverd. Maar ik heb 12 flessen besteld in de verwachting dat er 2 dozen in de Chateau verpakking geleverd zouden worden. Dus gemakkelijk voor u. Echter de 12 flessen zijn oververpakt in een andere doos gevuld met een massa piepschuim. Zonde van het niet gebruiken van de oroginele verpakking. Extra werk voor u. Extra werk voor mij. Een afvalbak vol piepschuim van niet te recycelen troep.
Loek Driehuis

Dhr Maes beoordeelde op 2019-02-13

Snelle levering in België, wijnflessen waren goed verpakt.

Robert Vandael beoordeelde op 2019-02-04

Correcte levering. Alles goed verpakt. Aanrader.