Hoofdstraat 86
9001AN Grou

Stephen Reitman beoordeelde op 2019-08-17

Always reliable and follow up to make sure delivery gets through. Highly recommended

Wim Lammers beoordeelde op 2019-08-10

Correct, komen afspraken na

Mariette Krab beoordeelde op 2019-07-23

Perfect

Anny Hartjes beoordeelde op 2019-07-03

De levertijd was niet zoals op de site stond 1 tot 3 werkdagen , maar na 1 telefoontje bleek dat het 5 dagen ging duren . Dat viel tegen , ik had hier wel van de leverancier eerder een bericht over willen ontvangen . Zonder dat ik hier zelf achter aan moest.

Reactie van Silersshop:
Beste Anny, bedankt voor uw beoordeling. Het klopt dat uw bestelling vertraagd was, dit kwam mede door een druk zomers weekend waarbij er veel bestellingen geplaatst waren. Desondanks hadden we u eerder kunnen informeren over de vertraging, excuses ik zal uw beoordeling meenemen voor in de toekomst.

Met vriendelijke groet, Silersshop

Hein Schenkelaars beoordeelde op 2019-06-29

Snelle en correcte levering van een goed product.

Joris Schram beoordeelde op 2019-06-29

Webwinkel is overzichtelijk, wilde 1 dag later, nadat bestelling al bevestigd was en betaald, nog 1 doos bijbestellen. Ging zonder problemen telefonisch, Uitstekende service!

Gert Assink beoordeelde op 2019-06-21

Top
Wijn bedrijf

Estelle Pelser beoordeelde op 2019-06-21

Tevreden over bestelproces. Het enige wat ik miste was een track en trace of verzendbevestiging.

Reactie van Silersshop:
Beste Estelle, fijn dat het bestelproces goed verlopen is. Als het goed is word er een track&trace code verstuurd zodra het pakket ingeleverd is bij PostNL. Het is mogelijk dat deze in de spambox beland. Ik ga het voor de zekerheid nakijken op fouten.

Bedankt voor je review, fijne dag!

Auke beoordeelde op 2019-06-15

communicatie prima, snelle levering

August Peters beoordeelde op 2019-06-14

Hele fijne samenwerking !

A. Dekker beoordeelde op 2019-06-14

prima service

Karina Kremer beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering, goed verpakt.

Marcel Krevelen beoordeelde op 2019-06-10

Roger Gelder beoordeelde op 2019-06-06

Alles gelopen hoe het hoort, besteld en netjes ingepakt en geleverd..

Stephen Reitman beoordeelde op 2019-05-23

Excellent service. Very reliable

Dajana Jung beoordeelde op 2019-05-17

Alles gut! :)

Maaike Steg beoordeelde op 2019-05-16

Top service

Erwin Appeldoorn beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering, goed verpakt! Proost!

Ruben Dijkman beoordeelde op 2019-05-07

Prima

Ingrid Marges beoordeelde op 2019-05-04

Het pakket was erg mooi ingepakt en viel in goede smaak bij de ontvanger! Het duurde wel wat lang voor ik het pakket ontving. Na telefonische navraag van mij bleek dit te liggen aan de verse producten die wat meer levertijd nodig hadden. Het was fijn geweest als zij mij daar even van op de hoogte hadden gebracht. Maar zij wisten gelijk wie ik was en werd goed te woord gestaan. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen!