Hoofdstraat 86
9001AN Grou

Martin de Wit beoordeelde op 2017-11-20

Een geschenk via internet besteld vanuit australie, ondanks het tijdsverschil van 10 uren snel en Uiteraard vakkundig geholpen door Marck. Dankjewel voor de uitstekende service

SonJa v.d. Veen beoordeelde op 2017-11-13

Duidelijke website. Goede informatie. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering.

H. Jellema beoordeelde op 2017-11-11

Joh....wat een lekker zacht wijntje...kan ik overal bij serveren...proefde hem voor t eerst in de Lawei....wat een reclame voor jullie....
Ja en online bestellen is toppp...geen gesjouw met flessen.....èn zeker durf ik een flesje aks presentje mee te nemen...!!

Elmar Rot beoordeelde op 2017-11-03

Vriendelijke mensen, snelle levering, netjes en goed verpakt!

Auke Klaren beoordeelde op 2017-11-02

De zending is uitstekend verpakt en de volgende dag al geleverd

R.H RIJST beoordeelde op 2017-11-02

Prompte levering op het aangegeven adres. Tevens compliment op de wijze waarop de wijnflessen verpakt waren. Professioneel !

Kathy Oxsener beoordeelde op 2017-11-01

Overzichtelijke Website, makkelijk bestelling plaatsen. Wijnen goed verpakt bij bezorging.

Fiberplast BV beoordeelde op 2017-10-30

Geweldige snelle service!
Wij wilden graag een document in het pakket bijgesloten hebben, Silersshop heeft dit uitgeprint en er keurig in gedaan. Binnen een dag had onze relatie het pakket al,

Top geregeld!

Yolanda Klaver beoordeelde op 2017-10-29

Top

Sikko Smit beoordeelde op 2017-10-11

Bestelling snel bezorgd.

Ron Bout beoordeelde op 2017-10-09

Mooie relatiepakketten. Fantastische service, zelfs op zondag.

Ed Bennekom beoordeelde op 2017-10-09

Alles prima geregeld

Claudia Cornet-Emmerich beoordeelde op 2017-10-02

Goede service en vriendelijk personeel.

V. König beoordeelde op 2017-09-21

Supersnel geholpen. Uitstekend advies en binnen 24 uur stonden er 10 geschenkdozen met Friese producten bij ons in Utrecht op de stoep. Aanrader deze winkel.

Maria Hoogendijk beoordeelde op 2017-09-07

Perfect geleverd, snel, goed verpakt.

HP Eijgenhuijsen beoordeelde op 2017-08-28

heel behoorlijke keus in whisky, maar de info had wel wat uitgebreider gemogen.
zaterdagavond besteld, maandag in huis en geen bezorgkosten boven 75 euries.
al met al een aanrader als je weet wat je wilt.

Barbara Marechal beoordeelde op 2017-08-28

Goede producten en snel geleverd !

Corné Linders beoordeelde op 2017-08-28

Prima advies betreffende aankoop artikelen. Verdere afhandeling van bestelling en levering op tijd.
Voorbeeld van een juiste verkoopsite. Top.

Fred Nessen beoordeelde op 2017-08-26

snelle levering, binnen opgegeven tijd, met track en tracing goed te volgen.

parcel deugdelijk ingepakt.

Chris Schoordijk beoordeelde op 2017-08-17

In 2 dagen de bestelling ontvangen en alles in goede orde
top gedaan ....op naar de volgende order