Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

The Feedback Company 1538 9,3

Brigitte Stoker beoordeelde op 2018-11-27

Michelle Davies- Tips beoordeelde op 2018-11-22

Heel klantvriendelijk toen bleek dat ik een verkeerde maat had besteld. Ook de goede maat was toen snel in huis en met een retourenvelop!

Tevreden klant beoordeelde op 2018-11-19

Goede service. Er werd netjes gecommuniceerd via de mail dat er een nalevering gedaan moest worden en wanneer deze verwacht werd. Dit zonder extra kosten. Snelle levering, zoals aangegeven.

Reina Zaal beoordeelde op 2018-11-15

De bestelling werdt op tijd en netjes afgeleverd.
Alleen is een van de oogjes te klein. Daardoor kan het bedeltje niet aan het armbandje geschoven worden.
Ga nu naar de plaatselijke juwelier met de vraag of het aangepast kan worden.

Rita Lemmens beoordeelde op 2018-11-15

Chantal Wittenaar beoordeelde op 2018-11-13

Leuke armband gekocht met 5 mooie bedeltjes. Wat een blij gezichtje had mijn dochter!
Tot nu toe goede kwaliteit.

Jolanda Clazing beoordeelde op 2018-11-12

miep Wonnink beoordeelde op 2018-11-07

Levering keurig op tijd en wat heel prettig was snel antwoord op vragen.

Jelly Bosma beoordeelde op 2018-11-06

Anja Van Son beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering mooie bedeltjes voor een leuke prijs

Carmenta Groot beoordeelde op 2018-10-31

Jolanda Doornberg beoordeelde op 2018-10-29

Lydia beoordeelde op 2018-10-29

Voor de 2de keer een bestelling geplaatst bij SilverReef. Wederom een zeer snelle levering! SilverReef heeft een zeer ruime keuze uit bedels dit in tegenstelling tot de fysieke juwelierszaken!

Niels Lutjeboer beoordeelde op 2018-10-29

Product werd netjes en op tijd geleverd

B Herrebrugh beoordeelde op 2018-10-26

Artikel is prima maar helaas geen snelle verzending zoals op de site vermeld staat. Donderdag besteld, vrijdag een “verzonden” mail gekregen maar pas woensdag onrvangen. Dinsdag gebeld en ingesproken maar geen reactie....

Reactie van SilverReef:
Beste B Herrebrugh,

Bedankt voor uw beoordeling!
Wij hebben uw bestelling donderdagavond ontvangen en vrijdag verzonden met PostNL.
PostNL streeft er naar om de zendingen binnen 24 uur te bezorgen, het grootste deel van de zendingen wordt de volgende werkdag afgeleverd, maar helaas komt het ook wel eens voor dat een zending er langer over doet.
Wij streven er naar om alle orders zo spoedig mogelijk te verzenden, maar voor de aflevering blijven ook wij afhankelijk van PostNL.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Mirjam de Haan - SilverReef

M Okkema beoordeelde op 2018-10-26

annel van vloten beoordeelde op 2018-10-25

ziet er mooi uit en goed verpakt.
Leuke aanvulling op het armbandje.

Janni Van Veghel beoordeelde op 2018-10-24

Ik heb heel goede ervaring met jullie bedrijf want mijn code voor korting werkte niet. Dat hebben jullie toch heel netjes afgehandeld

Petra Oosting beoordeelde op 2018-10-19

Ria De Hoog beoordeelde op 2018-10-17