Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

The Feedback Company 1530 9,3

dm beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering, mooie bedel in smaakvol zakje

Linda Donga-van Deursen beoordeelde op 2018-08-14

Goed afgehandeld. Snel geleverd.

Roos van der Most beoordeelde op 2018-08-09

Hele fijne service nadat gebleken was dat er een beschadiging ontdekt werd bij een bestelling. Zeer netjes afgehandeld en snel.
SUPER

Lutske Hofma beoordeelde op 2018-08-08

Bestelling werd snel bezorgd. Had vergeten cadeauverpakking aan te geven. Telefonisch contact diverse keren geprobeerd, om alsnog door te geven dat ik cadeauverpakking wilde, niemand neemt op. Minpuntje

Anja jansen beoordeelde op 2018-08-06

Snelle levering. Ik had my inmenso 33mm items gekocht. De 1 was afgeprijsd, heel mooi en beviel goed. Ik had ook 2 stenen erbij gedaan. De ene steen viel me een beetje tegen omdat het anders was dan op de site. Maar ik was hier al voor gewaarschuwd bij een juweliers verkoopster, omdat het natuursteen was en dan automatisch een afwijking zou kunnen verwachten. Voor de rest dik tevreden. Snelle levering. Goed verpakt.

Jacques Louwes beoordeelde op 2018-07-31

Producten snel binnen. Had in 2x besteld dezelfde dag maar alles zat mooi in 1 pakketje.

Grietje Knol beoordeelde op 2018-07-24

Keurig op tijd en goed bezorgd.

Yvonne Ton beoordeelde op 2018-07-23

Keurig op tijd geleverd netjes verpakt echt top!

Denise Lugtenborg beoordeelde op 2018-07-16

Zeer tevreden over de snelle levering en snelle reactie over het retourzending

Antoinette Kuiper beoordeelde op 2018-07-16

Prima service, snelle verzending. Gewoon top!!

Sabine de Kruif beoordeelde op 2018-07-13

Het bedeltje bleek dubbel te zijn, ik mocht het nog snel aanpassen voor de verzending welke snel en goed was!

Maritha Brand beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering..alles top

Sylvia Kleine beoordeelde op 2018-07-03

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.
Doen wat ze beloven.

Rik Jaeken beoordeelde op 2018-06-26

Snelle correcte levering

Andre Bont beoordeelde op 2018-06-24

Heel tevreden op tijd geleverd en zagen er geweldig uit.

Marion Luttenberg beoordeelde op 2018-06-24

Binnen twee dagen ontving ik de bestelling, keurig verpakt.

Connie Hage beoordeelde op 2018-06-23

snelle levering en een goed product. ga zo door

Anita Suijkerbuijk beoordeelde op 2018-06-21

Mooie producten, veel keus en snelle levering. De bedels zijn wel prijzig, dus als de armband eenmaal goed gevuld is, hangt er voor een kapitaal aan een kinderpolsje.

Manon Koolen beoordeelde op 2018-06-21

👌

Saskia beoordeelde op 2018-06-20

Prima! Snelle reactie op vragen en snelle levering.