Nachtegaal 103

The Feedback Company 1540 9,3

Merel Nijenhuis beoordeelde op 2019-04-18

Kelly Traas beoordeelde op 2019-04-14

Angelique Jorna beoordeelde op 2019-04-13

Tevreden netjes verzonden alleen volgende keer graag de track en tracé nummer sturen

jeannette de vos-baas beoordeelde op 2019-04-12

Glenda van Saase beoordeelde op 2019-04-11

Na het verlies van mijn armband, super blij dat jullie deze bedel nog wel hadden en ook nog eens in de sale.

Mikkers beoordeelde op 2019-04-07

Janni Van Veghel beoordeelde op 2019-04-07

Op zaterdag besteld en maandag al in huis helemaal goed

Anneke Megelink beoordeelde op 2019-04-04

Altijd prima gegaan.

Ineke Elzebroek beoordeelde op 2019-03-23

Vlotte en zorgvuldige levering. Top!

W de Vries beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering mooi verpakt

Rene Woolthuis beoordeelde op 2019-03-14

Snelle verzending, goed contact gehad ook nadat ik twijfel had over de inpak methode. Wel had ik graag bij 2 items 2 doosjes gehad. Geeft toch wat leuker dan 2 items in 1 doosje

Eugenie Hildebrand beoordeelde op 2019-03-09

Product voldoet niet aan mijn eisen

Reactie van SilverReef:
Beste Eugenie,

Bedankt voor uw review!
Juist omdat we zelf zo enthousiast zijn over de LOX, hebben we ze in ons assortiment opgenomen. ;-)
De LOX worden net als een standaard achterkantje over het staafje van de oorbel geschoven. Om de LOX te verwijderen dient het klipje ingeknepen te worden, waarna deze van de oorbel afgeschoven kan worden. Omdat het verwijderen van de LOX iets anders werkt, kan dit in het begin wat lastiger zijn.

Voor een goede uitleg over het gebruik van de LOX, verwijzen u graag door naar het instructiefilmpje:

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag!

Mirjam de Haan - SilverReef

Ine Briels-Arts beoordeelde op 2019-03-08

Wendy Vergeer beoordeelde op 2019-03-08

nicole hühn beoordeelde op 2019-02-28

super ware,super schneller lieferung nach Deutschland super!!!!

ans van der pas beoordeelde op 2019-02-22

M. Kriek beoordeelde op 2019-02-18

Ruime keuze en een zeer snelle levering.

W de Vries beoordeelde op 2019-02-15

Snel geleverd en mooi verpakt en In goede staat aangekomen

Marjolein Wouters-de Graauw beoordeelde op 2019-02-14

Anja jansen beoordeelde op 2019-02-02

Goed, netjes afgehandeld.. alleen een beetje jammer dat post.nl niet echt betrouwbaar is. Mijn advies en aanraden is om je spulletjes voor die 1,95 te laten te verzekeren. Post.nl is niet echt heel betrouwbaar en dat is zonde van je aankoop. Ik heb zelf in de rats gezeten omdat ze zeiden dat het bezorgd was en ik had nog niet. Gelukkig is het toch aangekomen, maar het is toch zonde van je aankoop als je die niet krijgt.