Nachtegaal 103

The Feedback Company 1530 9,3

Petra Oosting beoordeelde op 2018-10-19

Ria De Hoog beoordeelde op 2018-10-17

ineke Huizinga beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, netjes verpakt. Echter toen ik wilde inloggen werd mijn E-mailadres en wachtwoord niet meer herkend terwijl ik al vaker bestellingen heb geplaatst, ook werkte de kortingscode niet meer

Jolanda Kosdi beoordeelde op 2018-10-15

Jörg Leps beoordeelde op 2018-10-12

linda beoordeelde op 2018-10-11

Veel keuze en snelle levering

Lydia Bruin-Zwaartman beoordeelde op 2018-10-10

Gillian Berland beoordeelde op 2018-10-08

Evita beoordeelde op 2018-10-08

Tevreden. Snel besteld en de volgende dag al in huis.

Therese van Eck beoordeelde op 2018-10-08

Erg mooi verpakt, snelle levering.

Diana Bruijs-Schoonen beoordeelde op 2018-10-08

Duidelijke website en snelle gratis levering!

Nienke Krant beoordeelde op 2018-10-06

Snelle service, fraaie Bellini bedels.

Nicoline Van Zanten beoordeelde op 2018-10-04

Prettige website, groot assortiment en dus keuze genoeg! Geen verzendkosten is ook heel fijn. En daarbij ook nog eens een super snelle levering!

Leonie Stolk beoordeelde op 2018-10-02

Hetty Hoffmann beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden, snelle levering dus alles perfekt

Wim Verhofstad beoordeelde op 2018-09-25

goed

S Leenknecht beoordeelde op 2018-09-25

Paul U-A-Sai beoordeelde op 2018-09-24

Marian Jansen beoordeelde op 2018-09-20

We zijn heel tevreden over de bestelling bij u. Binnen twee dagen thuis bezorgd. Prima.

betty sportel beoordeelde op 2018-09-20

mooi product, snelle levering