Nachtegaal 103
1628DG Hoorn

The Feedback Company 1540 9,3

ans van der pas beoordeelde op 2019-02-22

M. Kriek beoordeelde op 2019-02-18

Ruime keuze en een zeer snelle levering.

W de Vries beoordeelde op 2019-02-15

Snel geleverd en mooi verpakt en In goede staat aangekomen

Marjolein Wouters-de Graauw beoordeelde op 2019-02-14

Anja jansen beoordeelde op 2019-02-02

Goed, netjes afgehandeld.. alleen een beetje jammer dat post.nl niet echt betrouwbaar is. Mijn advies en aanraden is om je spulletjes voor die 1,95 te laten te verzekeren. Post.nl is niet echt heel betrouwbaar en dat is zonde van je aankoop. Ik heb zelf in de rats gezeten omdat ze zeiden dat het bezorgd was en ik had nog niet. Gelukkig is het toch aangekomen, maar het is toch zonde van je aankoop als je die niet krijgt.

Mady Jennen beoordeelde op 2019-01-28

Thea Van Kooten beoordeelde op 2019-01-25

Het paketje kwam welliswaar te laat. Pas na een week ipv 2 dagen maar dat kwam door post nl. Het is naar tevredenheid met een goede communicatie opgelost. Neemt niet weg dat ik het pakje liever binnen de gestelde tijd had willen ontvangen

G. Gosi beoordeelde op 2019-01-25

Super tevreden. Had de bestelling al de volgende dag in huis. Ook prima per mail op de hoogte gehouden.

Leidje Verkerk beoordeelde op 2019-01-25

Reina Zaal beoordeelde op 2019-01-22

Mijn ervaring met Silver Reef is heel goed. Prettig mailcontact gehad en goede service.

Miranda Scheggetman beoordeelde op 2019-01-20

Miranda van Baarle beoordeelde op 2019-01-13

Henny Barnhoorn beoordeelde op 2019-01-11

De uitbreiding van de letterarmband ging vlot.
De levering eveneens.
Resultaat: wij blij.

Mieke Van der kooy beoordeelde op 2019-01-08

Netjes op tijd afgeleverd

YJM Mesu beoordeelde op 2019-01-07

Na een verkeerd geleverde bestelling, werd alles gelijk netjes afgehandeld.
Snel kreeg ik de juiste steen en een gefrankeerde envelop om de verkeerde steen terug te sturen.

Andries Overwijk beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering.

Jacqueline Otter beoordeelde op 2019-01-01

E van der Weele beoordeelde op 2018-12-31

Netjes verpakt verstuurd het is altijd op afgesproken datum in huis.... en bedels komen overeen met de plaatjes op de website

Hetty Blom beoordeelde op 2018-12-29

Monique Hansen beoordeelde op 2018-12-29