Kolfstraat 175
3311XL Dordrecht
085 - 3037 430
KvK 58101918

Jan Kremer beoordeelde op 2018-10-22

Alles is volgens afspraak geleverd.

Herman Siliakus beoordeelde op 2018-10-04

Zeer tevreden! Vooraf aan de bestelling per email wat vragen gesteld over de toen nog niet leverbare “Koogeek HomeKit compatibel Slimme Stekkerdoos en USB lader of Wi-Fi Enabled Smart Outlet”. Vragen werden snel en adequaat beantwoord door Jan-Willem. Ik zou bericht krijgen als het wel op voorraad zou zijn. Inmiddels de stekkerdoos ontvangen en ingebruik genomen. Letterlijk Appletje-Eitje 😃. Werkt als een malle icm Apple HomeKit.
Ziet er goed uit en voelt stevig aan, duidelijke gebruik’s aanwijzing. Aanrader voor wie snel 3 stopcontacten wil kunnen bedienen met iPhone, iPad of een Mac(met Mojave). Als bonus ook nog 3 USB charge poorten!
Bedenk dat Aliexpress wel misschien wat goedkoper is, maar niet de service en garantie bied die Simpeldomotica wel geeft. Groeten Herman

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt Herman voor de mooie en uitgebreide beoordeling. Veel plezier met de Koogeek Smart Outlet of Stekkerdoos.

Namens team SImpelDomotica, Jan-Willem.

Peter Stremler beoordeelde op 2018-09-13

Leon van der Linden beoordeelde op 2018-09-03

Tino beoordeelde op 2018-08-30

Mooi aanbod van homekit producten, snelle levering & goed verpakt!

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt voor de mooie beoordeling.

Sandor Ebben beoordeelde op 2018-08-11

Snelle levering en het was netjes verpakt. 👍🏼

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt voor de mooie beoordeling.

Marijn Huijbregts beoordeelde op 2018-06-16

Jasper Van Dijk beoordeelde op 2018-06-16

Zeer tevreden, snelle levering goede communicatie

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt Jasper voor de goede beoordeling.

E Snall beoordeelde op 2018-05-28

Tommy van Erp beoordeelde op 2018-05-15

Goede service, snelle levering!

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt Tommy voor de goede beoordeling.

P de Jong beoordeelde op 2018-02-10

M. Olsthoorn beoordeelde op 2018-02-08

Laurent de Walick beoordeelde op 2018-01-12

J. Zuidema beoordeelde op 2018-01-05

Zeer professionele en vriendelijke benadering. Heb veel vertrouwen in deze winkel.

Reactie van SimpelDomotica:
Dank voor de mooie woorden, wij doen ons uiterste best om de beste service te verlenen aan iedereen.

Pasquale Pronk Vd Goor beoordeelde op 2018-01-04

Knobbe beoordeelde op 2018-01-01

Richard Schouten-de Jong beoordeelde op 2017-12-14

Deze winkel heeft van alles in huis om je huis smarter en ook energiezuiniger te maken.
Alles was makkelijk te vinden en de levering erg snel.
Ik zal dan bij mijn volgende project ook als eerst hier kijken.

Reactie van SimpelDomotica:
Dank voor de mooie reactie. HomeKit staat nog in de kinderschoenen, wij verwachten een groot nieuw assortiment in 2018 toe te voegen en ons als HomeKit specialist te onderscheiden op product en service.

Team SimpelDomotica

Paul Verboven beoordeelde op 2017-12-12

Marco Spilt beoordeelde op 2017-11-29

Duidelijke website met link naar handige uitlegfilmpjes op YouTube. Bestelproces op website verloopt heel soepel en snel. Ik ga zeker nog meer bestellen en ben benieuwd naar de nieuw aangekondigde producten.

Martin beoordeelde op 2017-10-15

Goed verpakt, volgende dag bezorgd. Uitstekend.