Kolfstraat 175
3311XL Dordrecht
085 - 3037 430
KvK 58101918

Marco Spilt beoordeelde op 2017-05-29

Heel tevreden. Heldere uitleg op website en na bestellen de volgende dag al in huis. Nog daarna een vraag gesteld en deskundig en snel beantwoord. Top.

Reactie van SimpelDomotica:
Bedankt voor de positieve reactie.

Erik acda beoordeelde op 2017-05-21

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Uitstekende klantenservice.
Ga binnenkort meer producten bestellen.

Peter beoordeelde op 2017-04-18

Het heeft even geduurd voordat ik iets kon bestellen, maar inmiddels heb ik van Elgato de deur sensor en bewegingssensor binnen en : het werkt ! Snelle levering, eenvoudige installatie.

cas mosmans beoordeelde op 2017-03-28

De levering was goed en de uitleg aan onze jongste (part time) medewerkster, 13 jaar! was uitstekend.

Marianne beoordeelde op 2017-03-10

Mooie overzichtelijke website en wij hadden het door ons bestelde product snel in huis. Kortom, wij zijn heel tevreden!

Verena Festen-Schrier beoordeelde op 2017-03-09

Very content with personal approach after I requested a specific delivery. Replies were fast and were indicative of the level of expertise that I needed. Can't wait for expansion of the inventory. Will definitely come back.

Erik beoordeelde op 2017-03-09

Mooie website en bestelling werd snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2016-11-27

Mijn bestelling ( thermostaat) kwam op tijd binnen en was netjes verpakt.

Mehmet Besiroglu beoordeelde op 2016-11-25

Makkelijk communiceren en betrouwbare informatie. Klantenservice en klanttevredenheid staan hoog. Een aanrader.

2016