Kolfstraat 175
KvK 58101918

9,1

Hans Janssen beoordeelde op 2019-07-07

Martin beoordeelde op 2019-07-05

Heel tevreden. Duidelijke communicatie en prima prijzen.

Marieke beoordeelde op 2019-06-01

Prima service, duidelijk kennis van zaken.

Sylvia beoordeelde op 2019-05-10

Snelle en perfecte levering. Prima prijs in verhouding tot anderen. Mijn zoon is erg blij met de aankoop!

Willie Ter Beek beoordeelde op 2019-04-02

Frank Hermans beoordeelde op 2019-03-23

Tommy van Erp beoordeelde op 2019-03-21

Een snelle levering. Maar bovenal een uitstekende service!

Adrian Tamplaru beoordeelde op 2019-03-12

Reactie van SimpelDomotica:
Beste Adrian,

Jammer van de slechte beoordeling maar je betaling was mislukt. Je begrijpt dat we dan geen producten opsturen.

Team SimpelDomotica.

Robert Vriend beoordeelde op 2019-02-27

Rechttoe rechtaan zoals ik het graag zie

Roy Senden beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering en ben na de bestelling prima op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Dennes Nederend beoordeelde op 2019-02-10

H.P. Saarberg beoordeelde op 2018-12-31

Voor mij de eerste bestelling bij SimpelDomotica. Voldeden aan "vandaag besteld morgen in huis". Bestelde Koogeek producten voldoen aan de verwachtingen en waren simpel te installeren.

Taco Vet beoordeelde op 2018-12-29

Rob Cappers beoordeelde op 2018-12-28

P de Jong beoordeelde op 2018-12-28

Joost Wellen beoordeelde op 2018-12-15

Wilfred de Beukelaar beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd en prima service

Geert Samplonius beoordeelde op 2018-12-11

Hans van der Wal beoordeelde op 2018-12-04