Kolfstraat 175
3311XL Dordrecht
085 - 3037 430
KvK 58101918

H.P. Saarberg beoordeelde op 2018-12-31

Voor mij de eerste bestelling bij SimpelDomotica. Voldeden aan "vandaag besteld morgen in huis". Bestelde Koogeek producten voldoen aan de verwachtingen en waren simpel te installeren.

Taco Vet beoordeelde op 2018-12-29

Rob Cappers beoordeelde op 2018-12-28

P de Jong beoordeelde op 2018-12-28

Joost Wellen beoordeelde op 2018-12-15

Wilfred de Beukelaar beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd en prima service

Geert Samplonius beoordeelde op 2018-12-11

Hans van der Wal beoordeelde op 2018-12-04

Luuk van Maanen beoordeelde op 2018-11-29

JHM Van den Elsen beoordeelde op 2018-11-28

Prima verlopen. Bestelling geplaatst en binnen 3 dagen, goed verpakt, ontvangen.

Jarno Pommerel beoordeelde op 2018-11-18

Dirk Frenken beoordeelde op 2018-11-17

Super service en telefonische hulp!

RHF de Jong beoordeelde op 2018-11-10

Dirk Frenken beoordeelde op 2018-11-09

Goede service

rene kuiper beoordeelde op 2018-11-08

C. Broeders beoordeelde op 2018-11-07

Ben van Renswoude beoordeelde op 2018-11-06

Super aanbieding! Perfecte terugkoppeling naar klant en snelle levering. Dus TOP!

Raimond Snellings beoordeelde op 2018-10-27

Marco Beeldman beoordeelde op 2018-10-24

Snelle afhandeling; mooi product!

G.J. Knoop beoordeelde op 2018-10-23