Oudebaan 61
0851301943

Joop Wilbrink beoordeelde op 2019-04-18

Prima product en levering

G.H.KAAK beoordeelde op 2019-04-11

Bestelling is probleemloos geleverd . Alles aangesloten met duidelijke beschrijving. Rood Lampje knipperde steeds . gebeld voor hoe en wat te doen . Jammer dat steeds alle medewerkers in gesprek zijn . is een 06 nummer die bereikbaar is een idee .. na controle branden de groene lampjes . Veder dank ik u allen voor de goede zorgen en levering

M.D. van der Molen beoordeelde op 2019-04-11

snelle levering en goede begeleiding bij vragen

Aad Niehot beoordeelde op 2019-04-07

Goed meedenken over de mogelijkheden en snelle levering. Top.

Ernst Kern beoordeelde op 2019-04-04

Alles top

Jaap van Loenen beoordeelde op 2019-04-04

Informatie vooraf, via internet, was duidelijk, bestelling via link geen probleem, aflevering conform afspraak. Installatie gedownload via internet en zelfs voor mij als leek, begrijpelijk. Slechts 1 onderdeel (had geen negatieve gevolgen), was niet toepasbaar.

Ger Bakker beoordeelde op 2019-03-28

Goed geleverd, goede after sales.
Technische vragen werden snel beantwoord

Henk Zoonen beoordeelde op 2019-03-26

Uitstekende service. Ik wilde geen AGM accu's. Was geen probleem. Stijn heeft gezorgd voor een mooi aanbod van een zware Lithium accu. Ik ben daarover zeer tevreden; ik ben nu volledig off-grid met een 4 persoons huishouden. Er wordt goed meegedacht. Aanrader voor iedereen!

Reactie van Simply-solar.nl:
Hartelijk dank voor uw review, wij denken graag met u mee!

H Meeuwissen beoordeelde op 2019-03-26

Vooraf via e-mail enkele vragen gesteld en duidelijke antwoorden gekregen. Daarna probleemloos panelen besteld via website. De panelen werden keurig op de afgesproken datum geleverd.
De handleiding was voldoende om de panelen te installeren maar zou hier en daar iets duidelijker/uitgebreider kunnen zijn. Verder vind ik enkele fouten op de website een klein minpuntje . Dus daarom 4,5 ster (afgerond 5 ster).

Reactie van Simply-solar.nl:
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij nemen nog even contact met u op om de verbeterpunten van u te vernemen.

Rob Lauwers beoordeelde op 2019-03-24

Super tevreden nu 3 set bij je gekocht echt levering top

Reactie van Simply-solar.nl:
Leuk om te horen! Dank voor uw review.

Jos Pompe beoordeelde op 2019-03-19

zonnepanelen en zo in orde maar de handleiding om je te registreren gaat lastig wij krijgen het nog steeds niet voor elkaar
vr.groet Jos Pompe.

Reactie van Simply-solar.nl:
Beste Jos, wij hebben u geholpen met de juiste handleiding. Mocht u er niet uitkomen staan wij altijd voor u klaar om ook telefonisch mee te helpen!

Herman beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering alles compleet

rh Borst beoordeelde op 2019-03-08

Levering was de volgende werkdag, kon alleen niet kiezen op welke tijd. Pakket uigepakt, bleek dat de kabel van omvormer naar netvoeding niet de juiste was. Gebeld en gemaild, kreeg de volgende dag een passend exemplaar.
Alles aangesloten, knipperend rood lampje. Kon 2 dingen zijn, te weinig licht of geen goede netverbinding. Dat van dat licht was nergens te vinden, telefonisch te horen gekregen van dhr Stijn. Bleek later dat de kabelconnector defect was. Zelf andere connector gemonteerd, alles werkt nu naar behoren. Helaas dat er 2 zaken niet in orde waren, al met al toch goed geholpen, had liever alles in 1 keer inorde.

R. Driessen beoordeelde op 2019-03-07

Levering volgens afspraak. In het voortraject diverse malen vragen gesteld die steeds vrijwel direct werden beantwoord. En die antwoorden waren adequaat!

Wim de Wit beoordeelde op 2019-03-07

Voordat ik ging bestellen heb ik telefonisch nog enige informatie opgevraagd bij Simply-Solar.
Ik werd vriendelijk geholpen. De bestelling had ik snel in huis.

H.A Beekman beoordeelde op 2019-03-04

Duidelijke website , makkelijk te bestellen en levering volgens afspraak .
Bijlevering van de documentatie zou nog een item kunnen zijn .

Johan De Jager beoordeelde op 2019-03-04

Zeer correcte en snelle levering. Ook de ondersteuning bij evt vragen is goed. Systemen zijn idd plug en play-> zeer tevreden

Eric beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden! Snelle levering volgens afspraak, makkelijk te installeren dankzij de prima handleidingen op de website. Vragen worden snel beantwoord.

H B beoordeelde op 2019-03-04

Set van 2 zonnepanelen besteld om uit te proberen of het iets is. Deze heb ik op de schuur geplaatst welke op het zuiden staat. Het bevalt perfect tot nu toe. Makkelijk te monteren dankzij de goede beschrijving op jullie website. Ook goed klantcontact voor eventuele vragen. Ben nu aan het kijken voor een volgend setje voor op het dak.

Mart van den Heuvel beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering.
Er zat een verkeerde kabel bij met verkeerde stekker.
Na telefoontje zelf opgelost, orginele kabel opsturen was geen probleem maar heb het zelf op kunnen lossen.
Verder zeer tevreden