Oudebaan 61
6596DD Milsbeek
0851301943

P Offenberg beoordeelde op 2019-02-10

Geen mogelijkheid tot afspreken tijden levering. Na levering gebeld niet er voor.

Reactie van Simply-solar.nl:
Beste Offenberg, Jammer dat u niet tevreden bent. Het is inderdaad alleen mogelijk om de datum af te spreken, wel kunt u 's ochtends een tijdsindicatie krijgen. Onze excuses als dat bij u fout is gegaan. We zijn ook hard aan het werk om in de toekomst wel tijdsleveringen mogelijk te maken. Desalniettemin dank voor uw feedback!

M. Butter beoordeelde op 2019-02-08

Product werkt naar tevredenheid

T de Vries beoordeelde op 2019-01-25

Bestelling keurig afgehandeld. Ook de 2e bestelling, voor een extra set kabels, meteen een antwoord op de mail en weer keurig afgehandeld.

Reactie van Simply-solar.nl:
Hartelijk dank voor uw review!

Jan de Jong beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering, terugbelsevice.

jack Baarendse beoordeelde op 2019-01-22

prima afhandeling

Albert Gessel beoordeelde op 2019-01-21

Ik ben tevreden. Ging helaas iets mis met de aflevering, maar uiteindelijk is alles keurig opgelost!

Reactie van Simply-solar.nl:
Fijn dat we het uiteindelijk samen hebben kunnen oplossen!

Rob Stam beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering, nette afhandeling

Mulder beoordeelde op 2019-01-13

Prima service, s’morgens besteld, volgende dag in huis. Ook bij vragen nemen ze de tijd voor je!

Jan Reurink beoordeelde op 2019-01-12

ik zie allemaal sterretjes, uitstekend dus.

Franky Vandeperre beoordeelde op 2019-01-12

Top ervaring met simply solar
Perfecte levering
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Kortom ik ben een tevreden klant👍🏻

Willem Geerling beoordeelde op 2019-01-06

Super snelle levering en keurig vrrpskt. Zeer tevreden.

Jacob Reinders beoordeelde op 2019-01-02

snelle levering plug in panelen zijn iets duurder maar eenvoudig te plaatsen

Hendrik Stielstra beoordeelde op 2018-12-28

Zondag besteld woensdag al geleverd als je iets niet duidelijk is een mail en direct antwoord prima

Dolf Van Beek beoordeelde op 2018-12-10

Prima ervaring met dit bedrijf. Goed bereikbaar via telefoon of email bij vragen. Vriendelijk en afspraken worden nagekomen.

D de jong beoordeelde op 2018-12-01

Snelle afhandeling van foutieve bestelling

Wouter Brouwer beoordeelde op 2018-11-29

Opbrengstmeter besteld. Deze werd snel geleverd. Bestelde materiaal was goed.
Omdat deze meter bij mijn installatie niet werkte hem teruggestuurd. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht.
Zowel eigen Algemene Voorwaarden als de Wet- en regelgeving geven aan dat bij herroeping de totale aankoopsom (inclusief verzendkosten) teruggestort moet worden. Dat was in eerste instantie bij de medewerker niet helder. Een leerpunt voor meerdere webshops.
Uiteindelijk is het complete bedrag teruggestort.

Deborah Pisano beoordeelde op 2018-11-18

goede praktische informatie, goed meedenken in mijn woonsituatie, vriendelijke communicatie.

Peter Timmermans beoordeelde op 2018-11-11

Ben inmiddels een jaar in het bezit van twee sets van vier panelen.
Een set ligt Oost-West en de andere set op het zuiden. Ondanks dat het jaar nog niet om is hebben beide sets samen al bijna 2500 KW teruggeleverd. Dit is meer dan ze beloofden. Ben dan ook uitermate tevreden over de kwaliteit van beide sets. Mijn eigen jaar verbruik is 2400 KW.

Victor Mensink beoordeelde op 2018-11-08

Bijzonder prettige en vlotte samenwerking! Denkt mee met de klant en de bestelling werd de volgende ochtend al geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit en aansluiten is zeer eenvoudig. Een tevreden kant!

Jos beoordeelde op 2018-10-31

Snel en goed afgeleverd