Oudebaan 61
6596DD Milsbeek
0851301943

Dolf Van Beek beoordeelde op 2018-12-10

Prima ervaring met dit bedrijf. Goed bereikbaar via telefoon of email bij vragen. Vriendelijk en afspraken worden nagekomen.

D de jong beoordeelde op 2018-12-01

Snelle afhandeling van foutieve bestelling

Wouter Brouwer beoordeelde op 2018-11-29

Opbrengstmeter besteld. Deze werd snel geleverd. Bestelde materiaal was goed.
Omdat deze meter bij mijn installatie niet werkte hem teruggestuurd. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht.
Zowel eigen Algemene Voorwaarden als de Wet- en regelgeving geven aan dat bij herroeping de totale aankoopsom (inclusief verzendkosten) teruggestort moet worden. Dat was in eerste instantie bij de medewerker niet helder. Een leerpunt voor meerdere webshops.
Uiteindelijk is het complete bedrag teruggestort.

Deborah Pisano beoordeelde op 2018-11-18

goede praktische informatie, goed meedenken in mijn woonsituatie, vriendelijke communicatie.

Peter Timmermans beoordeelde op 2018-11-11

Ben inmiddels een jaar in het bezit van twee sets van vier panelen.
Een set ligt Oost-West en de andere set op het zuiden. Ondanks dat het jaar nog niet om is hebben beide sets samen al bijna 2500 KW teruggeleverd. Dit is meer dan ze beloofden. Ben dan ook uitermate tevreden over de kwaliteit van beide sets. Mijn eigen jaar verbruik is 2400 KW.

Victor Mensink beoordeelde op 2018-11-08

Bijzonder prettige en vlotte samenwerking! Denkt mee met de klant en de bestelling werd de volgende ochtend al geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit en aansluiten is zeer eenvoudig. Een tevreden kant!

Jos beoordeelde op 2018-10-31

Snel en goed afgeleverd

Marcel Geerts beoordeelde op 2018-10-21

Prima ervaring
Goede antwoorden op vragen voorafgaand aan de koop
Goede communicatie tijdens de levering
Alle beloftes zijn nagekomen

Ook na de installatie waarbij bleek dat er 3 midden klemmen te weinig waren geleverd als gevolg
van een afwijkende paneel opstelling , is snel daarna een nalevering gedaan.

Alles werkt prima
De handleidingen zijn goed te volgen en met een beetje technische kennis
zijn de systemen makkelijk te installeren

Het enige min puntje betreft de EMAAPP voor Android
Deze crashed regelmatig maar als ie opstart werkt deze wel correct

Rob Lauwers beoordeelde op 2018-10-21

nu voor de 2 keer besteld en weer gewoon goed top

Marlies Kunnen-Melchiors beoordeelde op 2018-10-14

Mijn bestelling werd correct op de juiste dag geleverd. Voor eventuele technische vragen kun je altijd telefonisch met Simply-Solar contact opnemen. Dat geeft een gerust gevoel.

Henk Prins beoordeelde op 2018-10-08

Top!

A.J.W. van der Beek beoordeelde op 2018-10-07

Netjes op tijd geleverd en bij vragen zeer snelle reactie retour.

Rendy Vennix beoordeelde op 2018-10-04

Prima service panelen werken goed.

Mart van den Heuvel beoordeelde op 2018-09-29

Komt afspraak na.
Nette en goede levering.
Alles degelijk en goed verpakt.
Service goed.
Alles bij alles een goed product.
Ben zeer tevreden.

M. Martinot beoordeelde op 2018-09-22

Pakket met 2 panelen aangeschaft, snel geleverd en makkelijk aan te sluiten. Leuk om de opbrengst te volgen op de app die met de meter communiceert. Helemaal blij! Btw nu nog effe terugvragen via belasting. Bedankt voor alle service.

Emile Bijnen beoordeelde op 2018-09-21

Heldere website, gemakkelijk om keuze te maken via duidelijke beschrijving. Snelle levering en .. installatie is gemakkelijk uit te voeren dankzij de duidelijke beschrijvingen.

Edwin Hartman beoordeelde op 2018-09-13

Bestelling had ik snel binnen en het werkt goed het is eenvoudig en simpel.

Gerard de Haan beoordeelde op 2018-09-05

Alles werkt uitstekend, goede informatie en levering volgens afspraak.

MHH Akkerman beoordeelde op 2018-08-31

Ik heb wel mails ontvangen als factuur en gebruiksaanwijzing maar helaas heb ik geen melding ontvangen van verzending track and trace. product verder in orde.

A. de Swaan beoordeelde op 2018-08-30

bestellng was prompt en in orde.
Als je belt krijg je meteen iemand aan de l;ijn dioe vriendelijk en zeer goed op- de hoogte is. Dat is uniek.

Reactie van Simply-solar.nl:
Leuk om te horen! :) Hartelijk dank voor uw review.