Oudebaan 61
6596DD Milsbeek
0851301943

Robert Koster beoordeelde op 2019-06-23

Heel tevreden: simpel en effectief

Harm De Vries beoordeelde op 2019-06-20

Geen klachten gewoon goed

Bart Nibbering beoordeelde op 2019-06-16

Goede adviezen na de aankoop. Hele aardige medewerkers.

Roel beoordeelde op 2019-06-14

3 dagen geleden set met 2 panelen op mijn garagedak geïnstalleerd. Gericht op het zuiden. Als je goed de documentatie leest is dit een eenvoudige klus. Geleverde spullen maken een kwalitatief goede indruk. Inmiddels bijna 6 KWh opbrengst! Dat had ik niet verwacht. Ga nog een tweede set bestellen, heb 2 groepen in de garage, en hoop zo ongeveer 1000 KWh per jaar op te brengen. De tijd zal het leren.

Lucian beoordeelde op 2019-06-02

Intussen de tweede set besteld en geïnstalleerd. Werkt perfect.

Erwin Prins beoordeelde op 2019-06-02

De bestelde artikelen werden helaas niet afgeleverd op de afgesproken dag. Na contact met de helpdesk is wel gelijk geregeld dat ze de volgende werkdag geleverd werden. Dus daarom ‘Goed’ i.p.v. ‘Uitstekend’.

Marcel de Gier beoordeelde op 2019-05-31

Helaas een dag later geleverd dan ik had aangevraagd, maar alles is netjes afgehandeld. Zeer tevreden.

Jan van Seters beoordeelde op 2019-05-31

Levering zonnepanelen volgens afspraak. Duidelijke gebruiksaanwijzingen bij de geleverde artikelen. Het werkt allemaal prima. Alleen was de levering niet helemaal compleet: er zaten 3 rubberen matten bij i.p.v. 4. Heb dit opgelost door 1 mat doormidden te knippen.

M.G. Adriaens beoordeelde op 2019-05-27

Duidelijke instructies. Op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Voorafgaand aan de levering nog een check door de leverancier of op het levermoment ook iemand aanwezig zou zijn. Geweldig. Chapeau.

Mike Mulder beoordeelde op 2019-05-27

Super. Snel en goed geleverd! Prima handleiding!

Patrick Berg beoordeelde op 2019-05-27

Snel

jm kornet beoordeelde op 2019-05-27

Product op wezen halen in soest
Werkt perfect

Goed contact. En makkelijke montage. Helder en duidelijk. Ook de WiFi

Peter Beckers beoordeelde op 2019-05-25

Goede levering

Ben Brand beoordeelde op 2019-05-22

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan van 2 zonnepanelen voor een platdak. Beide keren tot volle tevredenheid. Alles was compleet en makkelijk zelf te monteren. Geen problemen ondervonden . De beide systemen werken prima .

Désiré van Dijk beoordeelde op 2019-05-18

snelle levering, ook meedenkend en meewerkend om een factuur te wijzigen naar de nam van de echtgenoot om de BTW terug te krijgen, onze vergissing door Simply Solar snel verholpen
gebruiksaanwijzingen en info op de site prima

Otto Hernamdt beoordeelde op 2019-05-17

makkelijke site, duidelijk en een snelle en correcte levering

Emile Bijnen beoordeelde op 2019-05-13

Duidelijke handleiding op internet beschikbaar, dus voor plaatsen van de bestelling kun je goed beoordelen wat er dient te gebeuren voor plaatsing en aansluiting. Bestelling via internet, snelle levering, materiaal goed verpakt en.... snel te installeren zoals beschreven in de handleiding. Compliment !

jaco verweij beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering en duidelijke service.