't Buske 7
6921BR Duiven
0647209453

H. Bruyns beoordeelde op 2018-07-17

zitzak besteld geen bevestiging ontvangen na week maar gebeld kwam eindelijk bevestiging met mededeling hij wordt niet geleverd op tijd heb toen ergens anders besteld en wat gebeurd er volgende dag wordt hij toch geleverd, wil hem retour doen maar na dagen bellen, er wordt gewoon niet opgenomen, ben ik er helemaal klaar mee, wel het geld teruggekregen

Reactie van Sittingbags:
Beste H. Bruijns,

Heel erg vervelend dat het zo is gelopen. We hebben uw bestelling geannuleerd en direct uw geld teruggestort, dit al voordat u uberhaupt de zitzak heeft ontvangen. We hebben u over deze situatie ook meerdere malen proberen te bereiken via e-mail en vorige week ook telefonisch, helaas is dit niet gelukt. Onze leverancier had een fout gemaakt en toch het product naar u toe gestuurd, onze excuses hiervoor. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Natuurlijk gaan we dit zo spoedig mogelijk en kosteloos oplossen voor u.

Josephine beoordeelde op 2018-03-26

Leuke poef! Duurde wel lang voordat deze bezorgd werd.

Daniel beoordeelde op 2017-12-05

Zitzak besteld voor sinterklaas en binnen enkele dagen al binnen, top!

Willeke beoordeelde op 2017-11-14

Geweldige ervaring, super snel geleverd!

Stijn beoordeelde op 2017-11-10

Ik ben erg tevreden over de zitzak erg comfortabel en snel geleverd
Echt top

Sandro beoordeelde op 2017-11-09

Hele goede ervaring met de zitzak, top product!!!

Elzemieke beoordeelde op 2017-11-09

Super chille zitzak! Vond het raar dar de postbezorger hem buiten had neergezet, maar hij was er super snel en hij zit mega lekker! Hij zit bijna net zo stevig als een stoel! Aanradertje dit!

Sjors beoordeelde op 2017-11-03

Een erg comfortabele zitzak en een snelle levering. Heel positief verrast!

Jan beoordeelde op 2017-10-27

Ik had al wat ervaring met zitzakken, maar de Jamie XXL is zo licht en als je er in zit rol je er echt niet uit. Hoge kwaliteit dus, met 3 dagen geleverd en dat voor die prijs!

Chris beoordeelde op 2017-10-25

Fraaie collectie, duidelijke foto's en omschrijvingen,
Prima afhandeling van de bestelling. Ik ben zeer te spreken over jullie!

Claire beoordeelde op 2017-10-25

Mijn ervaring met Sittingbags is meer dan voldoende.
Snelle levering en een mooi product.
Zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

Brenda beoordeelde op 2017-10-24

Goede kwaliteit en een snelle levering. Heel erg tevreden mee!

Chanel beoordeelde op 2017-10-24

Heel erg tevreden. Prachtige zitzak en vooral erg comfortabel!! De levering was snel en goede service. Helemaal blij mee!!

Agevanpijkeren beoordeelde op 2017-10-19

Zeer tevreden vragen werden snel beantwoord en de levering was zeer goed

Liekje beoordeelde op 2017-10-19

Mooie producten, goede kwaliteit tegen een goede prijsverhouding. Prima service.Een aanrader!

Mathieu beoordeelde op 2017-10-12

Erg tevreden,

Product was snel binnen en zit heel erg comfortabel. Product in goede orde ontvangen inclusief Track & Trace code!! Ik zou hier snel nog eens iets bestellen!