Lange Geere 6
4331LX Middelburg

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jennifer Berghmans beoordeelde op 2019-04-16

Wauw, die persoonlijke boodschap erbij maakt het uitpakken nog meer leuk!! Netjes ingepakt ook en superblij met men krat!! Ik ben fan

Reactie van Skandinavien:
Jennifer wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent, daar worden wij erg blij van! Veel plezier met de toffe krat die je hebt besteld. Liefs, Anne

Natasha Faber beoordeelde op 2019-04-01

Super klantvriendelijk..
Ontzettend mooie producten.
Echt fantastisch verpakt met snelle verzending.
Absoluut een aanrader

Reactie van Skandinavien:
Hi Natasha, wat ontzettend leuk om te horen! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankopen. Liefs, Anne

Angela Snijder beoordeelde op 2019-03-30

Top!

Hi Angela, bedankt voor jouw beoordeling :) Liefs, Anne

Claudia Colaris beoordeelde op 2019-03-23

Snelle service, veilig verpakt en bovendien vrolijk ingepakt zodat je een eventueel cadeau meteen kunt doorgeven. Ik werd vrolijk van de moeite die was gedaan!

Reactie van Skandinavien:
Wat leuk om te horen Claudia, wij worden vrolijk van jouw beoordeling :) Liefs, Anne

W. van Milligen beoordeelde op 2019-03-23

Leuke producten. Mooie en duidelijke webshop. Fantastische service. En verpakt als een cadeautje!

Reactie van Skandinavien:
Hi, bedankt voor jouw beoordeling. Wat leuk om te horen, ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankopen. Liefs, Anne

Annelies van Keulen beoordeelde op 2019-03-23

Ontzettend tevreden! Leuke spullen en allemaal heel erg verzorgd ingepakt en een heel lief kaartje erbij. Top!

Wat leuk om te horen Annelies, veel plezier met je bestelling. Liefs, Anne

Anoniem beoordeelde op 2019-03-08

Top ! Bestellingen met liefde ingepakt en verpaktüòÉ dat zie je gelijk aan de mooie pakjes met inpakpapier, lintjes en stickers. Echt een aanrader!

Alie beoordeelde op 2019-03-08

Goede service, snelle levering en het leukste vond ik het geschreven kaartje en het boekje met meerdere aanbevolen web shops!

MISS Halewijn beoordeelde op 2019-02-25

Nijkamp beoordeelde op 2019-02-16

Prima service

Anoniem beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering en mooi ingepakt een leuk kadootje voor mezelf

Johan beoordeelde op 2019-02-14

Bij de bestelling zat een persoonlijke handgeschreven groet.Top!

Iris beoordeelde op 2019-02-08

Anoniem beoordeelde op 2019-02-08

Renee beoordeelde op 2019-01-21

Geweldig! Snelle levering en de spiegels zaten heel goed ingepakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-09

Snelle reactie op mails, en ook heel vriendelijk

Anoniem beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering. Keurig verzorgd.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-02

Prima service met een persoonlijke aanpak (kaartje)!

Cornelia Sibrandi beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering en leuk/mooi ingepakt ben heel tevreden

Maud de Kok beoordeelde op 2018-12-17

Snel geleverd en erg leuk ingepakt! Super leuk deze extraatjesüòç