Kooiplein 14a

Mystery shopper

Lees
waarom

Sebastiaan raoul Tebberman beoordeelde op 2017-03-10

Was toppie thanks allemaal ga zeker nog 1 bestellen.

Frank Tamis beoordeelde op 2017-03-08

Snelle levering zoals beloofd, zeer scherpe prijs. Kortom een uistekende ervaring

munckhof van den beoordeelde op 2017-02-11

Prima opgelost, goed contact, fijne service, bedankt!

Reactie van Skihelmpje.nl:
Beste Mark, u heeft aangegeven dat u uw review wilt aanpassen. Dat kunt u via bijgesloten link doen.

Ronald

Louis Aerts beoordeelde op 2017-01-17

Uitstekende service en snelle levering.Perfect product!

J Groenewoudt beoordeelde op 2017-01-11

Snelle levering.
Prima helm ook.

A Groenewold beoordeelde op 2017-01-05

snel geregeld, op tijd geleverd

Jörg Kraus beoordeelde op 2016-12-16

Levering was incorrect, echter uiterst snel en netjes opgelost!

Paul Kamphuis beoordeelde op 2016-05-20

Prima

Rebecca beoordeelde op 2016-04-08

Snelle levering, goed prijs

F. Tol beoordeelde op 2016-03-28

Zeer positieve ervaring, prijsvriendelijk snel en betrouwbaar. Zeker aan te raden!

Lesa beoordeelde op 2016-03-24

snel ontvangen, en prima service daarna. mails worden snel en goed beantwoord.

M.J. Stuurman-Hagenaars beoordeelde op 2016-03-05

Wij willen skihelmpje een warme douche geven. De handschoenen die ik besteld had waren te klein. Ik heb toen telefonisch contact gehad om te vragen of ze met spoed een grotere maat op wilde sturen. En dat ze mij zouden vertrouwen dat ik het andere paar terug zou sturen. De eigenaar bood toen zelfs aan om ze bij mij langs te brengen. Echt een geweldige service. 'S avonds bleek dat de grotere maat ook nog te klein was. Voor de zekerheid had hij ook nog andere handschoenen mee. Die waren veel goedkoper en voordat ik het wist stond het teveel betaalde bedrag weer op mijn rekening. Ik raad skihelmpje bij iedereen aan. Succes met uw zaak.

Marcel Kuijs beoordeelde op 2016-03-02

Heel tevreden goede service. Ik haalde mijn product op en de aandacht en service waren top

Ellen beoordeelde op 2016-02-15

Prima service en een goede skihelm.

Marcel Kuijs beoordeelde op 2016-02-08

Wat een service keurig afhandeling bij het afhalen en wat een leuke producten

Melissa beoordeelde op 2016-02-07

Netjes en op tijd afgeleverd binnen de afgesproken tijd! Erg fijn contact met de klantenservice!

Dorus Rolvink beoordeelde op 2015-07-16

Snel bezorgd, goed verpakt en goede prijs.

ilse baijens beoordeelde op 2015-03-16

super

Aise Bouma beoordeelde op 2015-03-15

Snel geleverd met een goede nazorg

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-10

Onlangs hebben we Skihelmpje.nl verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een skibril en een skihelm cover. We wilden weten waarin skibrillen van elkaar verschillen als prijzen hoger liggen en of er skihelm covers in het assortiment zijn opgenomen. We kregen spoedig een reactie terug. Hierin werd ons verteld dat er (nog) geen skihelm covers waren. Daarbij gaven ze keurig aan bij welke webwinkels deze skihelm covers wel aangeboden werden. Tevens kregen we een uitgebreide uitleg waarin skibrillen van elkaar verschillen en hoe prijzen bepaald worden. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

sonia beoordeelde op 2015-03-02

Skibril & handschoenen werden keurig de volgende dag geleverd.
Prima kwaliteit voor een juiste prijs.