Nieuweweg 53

9,1

2041 beoordelingen

Bol.com 1192 8,9

roelof knijff beoordeelde op 2018-10-15

Ik ben er heel erg blij mee het is heel lekker warm ik hat het op 11 oktober bestelt en ik de volgende dag al in huis

Pim Bongers beoordeelde op 2018-10-15

Bestelde product werd snel geleverd. Goede duidelijke mails en track and trace voor volgen van pakket

karin geel beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering .

Cecile Menereis beoordeelde op 2018-10-13

Snelle levering en goede service!

Erika Schaap beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering.Mooi product.

Adriana Leuven beoordeelde op 2018-10-11

1e levering ging heel goed. De 2e bestelling was volgens de site op voorraad in werkelijkheid was het er helemaal niet. Dat was wel een tegenvaller.

Elly beoordeelde op 2018-10-11

Heel snel geleverd. Prima verzorgd.

Mw. J.G.G. Pallada beoordeelde op 2018-10-10

Heel tevreden. Er was iets mis gegaan met de betaling, waardoor de bestelling niet doorgekomen was, maar na een telefoontje werd het alsnog geregeld voor de volgende dag.

Desiree beoordeelde op 2018-10-10

Ik ben heel tevreden, prachtig dekovertrekset dat snel geleverd werd en helemaal is zoals afgebeeld op de website.

L.Dreessen beoordeelde op 2018-10-09

De bestelling wordt supersnel geleverd, netjes verpakt. Deze keer opnieuw een dekbedovertrek besteld maar de kleur kwam niet overeen met de foto. Die gaat retour en heb meteen een andere besteld!

Th Hofman beoordeelde op 2018-10-09

Dinsdagavond besteld en op woensdagochtend al in huis. Een 2 persoon Texeler dekbed. Netjes geleverd in een grote doos. Het dekbed is fantastisch en lekker dik en zwaar. Precies waar we al maanden naar op zoek waren. Een aanrader. Mochten we nog iets nodig hebben op dekbed gebied dan gaan we hier weer bestellen. Zeer tevreden.

Elke Postma beoordeelde op 2018-10-04

Begin dit jaar kochten we een donzen dekbed voor de logeerkamer, maar deze beviel zo goed dat we er nu nog 2 hebben besteld voor ons eigen bed. Een zeer goede service, snelle levering en een uitstekend product.

regina van de werken beoordeelde op 2018-09-30

dekbed besteld, mooi dekbed en snel geleverd.

wilma Loverbos beoordeelde op 2018-09-28

Snel en goed....zeer tevreden.

Nathalie Smeets beoordeelde op 2018-09-26

Snelle levering, eerlijke prijzen!

Iris Brouwer beoordeelde op 2018-09-25

Er stond een verkeerde beschrijving van de inhoud op het pakket.
Snelle levering, en juiste spullen ontvangen.

Ursula Andriessen beoordeelde op 2018-09-23

Snelle service ,netjes ingepakt

Mieke beoordeelde op 2018-09-23

Ik voel me bedrogen, ik ben op zoek naar vaatdoeken van DDDDD, ik bestel ze bij slaapplezier, krijg ik één vaatdoek in plaats van 4 stuks die op het plaatje van slaapplezier staan geplaatst.

Reactie van Slaapplezier:
Beste Mieke,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We vinden het erg jammer om te lezen dat u zich bedrogen voelt en niet tevreden bent. Nu heb ik even met uw bestelling meegekeken en ik zie dat u van de gewenste kleuren één stuk had besteld. Op de website staat inderdaad een productafbeelding met een stapel vaatdoekjes, echter krijgen wij deze productafbeeldingen aangeleverd vanuit de fabrikant en is dit een algemene productafbeelding. Bij het artikel staat een kolom met een staffelkorting waarin de prijzen staan aangegeven per het aantal vaatdoeken. We hoopten hiermee duidelijk aan te geven wat de prijzen zijn voor 1 stuk, 2 stuks etc. We vinden het erg vervelend dat dit niet helemaal duidelijk voor u is geweest tijdens het plaatsen van de bestelling, excuses hiervoor. We hopen ondanks de teleurstelling dat de vaatdoeken naar wens zijn er er veel plezier van heeft.

C.M.H. van Lipzig-Geurts beoordeelde op 2018-09-18

Heel tevreden, meteen antwoord op mijn vragen en door hulp van Alex Schuitemaker toch snel in het bezit gekomen van extra dekbedovertrekken voor in de vakantiewoning die ik verhuur. Nogmaals bedankt voor de goeie, snelle service !! met vriendelijke groet, Rieny van Lipzig

Jenny Smidt beoordeelde op 2018-09-17

Ach het product is uitstekend, maar het werd een dag later afgeleverd dan in eerste instantie werd gezegd. Anders was het uitstekend geweest.