Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen

Bol.com 1403 9,4

Annemarie beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering. Producten zijn zoals deze op de site worden getoond.

Wtn beoordeelde op 2019-06-17

Prima ervaring. Producten snel in huis. Overzichtelijke website.

Annette ten Velden beoordeelde op 2019-06-16

Geen enkel commentaar,gewoon probleemloos besteld en ontvangen.

Mieke van der Zalm beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering van de kussens en nog gratis onderslopen erbij . Dik tevreden

M Mijnheer beoordeelde op 2019-06-11

Supersnelle service s’middags om 17.00 besteld en de volgende dag al binnen!

Irene van Kesteren beoordeelde op 2019-06-10

Ik had mijn bestelling binnen een dag thuis, helemaal geweldig.

Fam Wilbrink beoordeelde op 2019-06-05

Ik heb zeer goede ervaringen met Slaapplezier. Zeer snelle communicatie na een klacht over een artikel, en alles tot tevredenheid opgelost. En zeer coulant.

Hellen de Bloois beoordeelde op 2019-06-04

Geleverde hand- en theedoeken komen overeen met wat ik besteld had qua kleur. Snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit.

Lida Piek beoordeelde op 2019-06-03

Het dekbedhoes was goed, maar de kussensloop was veel te groot. Dat moest ik echt kleiner maken. Jammer dat het niet paste

Beste mevrouw Piek,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over uw bestelling bij ons. Ik heb even meegekeken en ik zie dat bij het bestelde dekbedovertrek inderdaad een grote kussensloop bij zit, bij de productinformatie staat vermeld dat het om de maat 70x90 gaat in dit geval. Fijn dat het met een kleine aanpassing beter past.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Slaapplezier.

Frieda Mooijman beoordeelde op 2019-06-02

Via Internet kopen was voor mij de eerste keer. Op de foto's leek de kleur van het product anders als het originele. dus heb ik het terug gestuurd. Dit koste mij 2 keer verzendkosten bij elkaar . Echter nu heb ik van de webwinkel begrepen dat men het bedrag van de aankoop en eerste verzendkosten ook aan mij zal retourneren. Ik vind dat wel oke.

Beste Frieda Mooijman,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over uw bestelling bij ons. We vinden het vervelend om te lezen dat de ervaring niet naar tevredenheid is verlopen.

Retourneren is mogelijk naar onze webshop. Echter wanneer u verzendkosten heeft betaald tijdens het plaatsen van de bestelling en de gehele bestelling retourneert naar ons magazijn, ontvangt u het aankoopbedrag van de bestelling en de verzendkosten van ons terug. Ik heb even meegekeken in uw bestelling en ik zie dat het om 1 artikel gaat, wanneer we deze terug ontvangen zal het aankoopbedrag van het artikel en de € 4,95 verzendkosten gecrediteerd worden naar u. In dit geval hoeft u dus niet de verzendkosten en de retourkosten te betalen.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Slaapplezier.nl

Sybren Flater beoordeelde op 2019-05-30

Snelle service en levering !!!

Corinne beoordeelde op 2019-05-29

Ontzettend slechte service: ik kreeg een dekbed met uilenprint in mijn pakketje terwijl ik een kussen had besteld. Hoe moeilijk kan het zijn de juiste adressticker op het pakketje te plaatsen? En ook nog eens zeer moeilijk om in contact met ze te komen.

1 tip: bestel hier nooit iets!

Beste Corinne,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Ik vrees dat er inderdaad wat mis is gegaan bij uw bestelling. Excuses hiervoor. U zult zo een mail ontvangen om dit verder op te pakken en te bespreken.

Nelly Munnik beoordeelde op 2019-05-29

Zeer snel heb ik het dekbedovertrek ontvangen.

ellis de jager beoordeelde op 2019-05-28

duidelijke beschrijving, goede prijs, en zeer snelle verzending

vanessa arts beoordeelde op 2019-05-27

Snelle verzending !

G. Kluitenberg beoordeelde op 2019-05-23

Voor 11:00 besteld, volgende dag om 9:00 uur al thuis keurig verpakt. geweldig dekbedset.

S POSTMA beoordeelde op 2019-05-23

Mooie kwaliteit keuken doeken en theedoeken groen DDDDD, en snelle bezorging!

Pia beoordeelde op 2019-05-23

Was zoals gezegd. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Lilian Swinkels beoordeelde op 2019-05-22

Zeer tevreden

Chantal Oskam - de Wit beoordeelde op 2019-05-20

Snel geleverd en prachtig beddengoed.