Molenstraat, 30 30
4902 NN Oosterhout

Lex beoordeelde op 2019-03-12

Fijn geholpen met persoonlijk advies, bedankt hiervoor! In jullie webshop de producten uitgezocht en in de slaapstudio de mogelijkheid om te testen. Perfect.

Marja Fick beoordeelde op 2019-01-31

Ik heb al meerdere producten bij Slaaptevreden besteld. Altijd zeer tevreden. Goede kwaliteit. Snelle en correcte levering. De hoeslakens zijn super. De dekbedovertrekken van Dommelin zijn prachtig. Onlangs heb ik er een matras gekocht. Die ligt heerlijk.