Heerschaphorst 7
7531JM Enschede
085 06 03 666

8,6

Sytze Krist beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden snelle levering, verstand van zaken betreft specifieke onderdelen

Wim beoordeelde op 2019-06-15

Goede website. Veel verschillende onderdelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende communicatie met beheerder

Willem Drenth beoordeelde op 2019-05-27

Uitstekende en super service.
Snelle levering.
En hoge kwaliteits producten.
Suc6 Marcel.

Alexander Giebels beoordeelde op 2019-05-17

alleen duurde de levering te lang. In jan besteld in mei geleverd.
Niet dat wij niet verder konden maar ik vond het te lang verder correct behandeld.

alexander giebels

Willem Drenth beoordeelde op 2019-04-27

Super bedrijf , geweldige service.

Dennis Krul beoordeelde op 2019-04-26

Zoals verwacht, goed mail contact, betrouwbare levertijd zoals afgesproken.

Annick Thijs beoordeelde op 2019-04-19

Snelle, correcte service.👍

Edgar Gravenberch beoordeelde op 2019-03-14

Bijzonder goede service van Marcel en ben heel tevreden over de snelle afhandeling naar Spanje. Edgar

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel Edgar voor je positieve beoordeling!

Lodewijk Visser beoordeelde op 2019-02-24

ik vind dat ik heel lang op mijn bestelling moest wachten zonder enig bericht ,doordat ik zelf belde hoorde ik van de vertraging.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Lodewijk heeft gelijk dat hij lang moest wachten op zijn bestelling van 4 januari 2019. Een van de leveranciers van de bestelde artikelen liet erg lang op zich wachten. We hebben Lodewijk op 11 januari 2019 hier nog wel een vertragingsbericht over gestuurd, maar we hadden hem daarna ook nog wel een bericht kunnen sturen. Onze excuses Lodewijk! Met vriendelijke groet, Marcel Engelbertink, Directeur | Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

A Schouten beoordeelde op 2019-02-01

prima afhandeling. Kostte een beetje moeite om helderheid te krijgen over de levertijden. Ben nog in afwachting van 1 artikel. Heb daar goed vertrouwen in.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Arjen!

Marcel de Groot beoordeelde op 2019-01-28

de levertijd was langer dan beloofd.
de melding van verzending kwam een paar dagen voordat de verzending plaatsvond
de vraag om deze beoordeling in te vullen kwam snel: nog vvordat de zending binnen was.
het geleverde was OK.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Hallo Marcel, dank je wel voor je beoordeling en feedback! Daar leren we van. Dit zijn 'schoonheidsfoutjes' die er nog uit moeten. Met vriendelijke groet, Marcel Engelbertink, Directeur | Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

Peter Hulst beoordeelde op 2019-01-22

Dit is een zeer betrouwbaar bedrijf en leveren wat je verwacht. De communicatie is prima én duurt de levering soms langer realiseer je dan dat ze ook van andere afhankelijk zijn als de leverancier steken laat vallen dan kunnen zij daar niets aan doen. Zelf heb ik lang op een onderdeel moeten wachten dat is vervelend maar dat heb je ook bij een winkel als we een bank kopen vinden we een levertijd van acht weken heel normaal! Geduldig zijn is een goede eigenschap zeker bij een internet aankoop.

Roelant de Waard beoordeelde op 2019-01-20

Super attente hulp van Marcel om het goede onderdeel te vinden, dank!

George Leander beoordeelde op 2018-12-29

goede service.

Henk-Jan Wormgoor beoordeelde op 2018-12-18

Was superblij met de Black Friday korting van 25% op voor mij essentiële slagwerkonderdelen.
Levering was prima: compleet, goed verpakt, goed bezorgd, tijdige levertijd.
Er werd duidelijk en snel gecommuniceerd bij afwijkingen in de leveringsmogelijkheden en
er werd prima gereageerd op vragen van mij.
Het assortiment is ruim en de prijzen zijn concurrerend.
Er zijn ook artikelen die je elders niet (of zeer moeilijk ) vind zoals bijv. cymbal mallets van Paiste of Maple 5A van Vic Firth.

Jeroen Winde beoordeelde op 2018-12-14

Prima service. Duidelijke communicatie mbt levertijd en afspraken netjes nagekomen...

John Blijleven beoordeelde op 2018-12-11

Prettig persoonlijk contact via sms o.a. over levering.
TOP!

Wil van Os beoordeelde op 2018-11-30

Goede Persoonlijke Service

Wim beoordeelde op 2018-11-19

Goede duidelijke website. Uitstekende communicatie per e-mail na bestelling. Goederen werden stevig verpakt en op tijd afgeleverd. Ga zeker nog een keer bij hen bestellen als ik iets nodig heb

Frank Wendersteyt beoordeelde op 2018-11-18

Bestelde artikelen ... heel goed en in prijs en kwaliteit verhouding
alleen de opgegeven levertijden wijken af van de werkelijkheid (staat 3 tot 5 werkdagen voor)
bij de 6e dag via chat navraag gedaan en gereclameerd .. na een late reactie is toegezegd zo spoedig mogelijk te zullen versturen
uiteindelijk heeft het 9 dagen geduurd tot levering