Heerschaphorst 7

8,5

Annick Thijs beoordeelde op 2019-04-19

Snelle, correcte service.👍

Edgar Gravenberch beoordeelde op 2019-03-14

Bijzonder goede service van Marcel en ben heel tevreden over de snelle afhandeling naar Spanje. Edgar

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel Edgar voor je positieve beoordeling!

Lodewijk Visser beoordeelde op 2019-02-24

ik vind dat ik heel lang op mijn bestelling moest wachten zonder enig bericht ,doordat ik zelf belde hoorde ik van de vertraging.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Lodewijk heeft gelijk dat hij lang moest wachten op zijn bestelling van 4 januari 2019. Een van de leveranciers van de bestelde artikelen liet erg lang op zich wachten. We hebben Lodewijk op 11 januari 2019 hier nog wel een vertragingsbericht over gestuurd, maar we hadden hem daarna ook nog wel een bericht kunnen sturen. Onze excuses Lodewijk! Met vriendelijke groet, Marcel Engelbertink, Directeur | Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

A Schouten beoordeelde op 2019-02-01

prima afhandeling. Kostte een beetje moeite om helderheid te krijgen over de levertijden. Ben nog in afwachting van 1 artikel. Heb daar goed vertrouwen in.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Arjen!

Marcel de Groot beoordeelde op 2019-01-28

de levertijd was langer dan beloofd.
de melding van verzending kwam een paar dagen voordat de verzending plaatsvond
de vraag om deze beoordeling in te vullen kwam snel: nog vvordat de zending binnen was.
het geleverde was OK.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Hallo Marcel, dank je wel voor je beoordeling en feedback! Daar leren we van. Dit zijn 'schoonheidsfoutjes' die er nog uit moeten. Met vriendelijke groet, Marcel Engelbertink, Directeur | Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

Peter Hulst beoordeelde op 2019-01-22

Dit is een zeer betrouwbaar bedrijf en leveren wat je verwacht. De communicatie is prima én duurt de levering soms langer realiseer je dan dat ze ook van andere afhankelijk zijn als de leverancier steken laat vallen dan kunnen zij daar niets aan doen. Zelf heb ik lang op een onderdeel moeten wachten dat is vervelend maar dat heb je ook bij een winkel als we een bank kopen vinden we een levertijd van acht weken heel normaal! Geduldig zijn is een goede eigenschap zeker bij een internet aankoop.

Roelant de Waard beoordeelde op 2019-01-20

Super attente hulp van Marcel om het goede onderdeel te vinden, dank!

George Leander beoordeelde op 2018-12-29

goede service.

Henk-Jan Wormgoor beoordeelde op 2018-12-18

Was superblij met de Black Friday korting van 25% op voor mij essentiële slagwerkonderdelen.
Levering was prima: compleet, goed verpakt, goed bezorgd, tijdige levertijd.
Er werd duidelijk en snel gecommuniceerd bij afwijkingen in de leveringsmogelijkheden en
er werd prima gereageerd op vragen van mij.
Het assortiment is ruim en de prijzen zijn concurrerend.
Er zijn ook artikelen die je elders niet (of zeer moeilijk ) vind zoals bijv. cymbal mallets van Paiste of Maple 5A van Vic Firth.

Jeroen Winde beoordeelde op 2018-12-14

Prima service. Duidelijke communicatie mbt levertijd en afspraken netjes nagekomen...

John Blijleven beoordeelde op 2018-12-11

Prettig persoonlijk contact via sms o.a. over levering.
TOP!

Wil van Os beoordeelde op 2018-11-30

Goede Persoonlijke Service

Wim beoordeelde op 2018-11-19

Goede duidelijke website. Uitstekende communicatie per e-mail na bestelling. Goederen werden stevig verpakt en op tijd afgeleverd. Ga zeker nog een keer bij hen bestellen als ik iets nodig heb

Frank Wendersteyt beoordeelde op 2018-11-18

Bestelde artikelen ... heel goed en in prijs en kwaliteit verhouding
alleen de opgegeven levertijden wijken af van de werkelijkheid (staat 3 tot 5 werkdagen voor)
bij de 6e dag via chat navraag gedaan en gereclameerd .. na een late reactie is toegezegd zo spoedig mogelijk te zullen versturen
uiteindelijk heeft het 9 dagen geduurd tot levering

Brighton Kukasira beoordeelde op 2018-11-14

== English language
I ordered custom molded earplugs from Slagwerkonderdelen.nl. I appreciate that Marcel Engelbertink was monitoring my order and following up with the supplier. Marcel always responded to my emails when I requested the status of my order. My order was delayed but I had the feeling that Marcel was contacting the suppliers to make sure it gets delivered because Marcel would let me know each time he contacts the supplier. The order was delayed but the service I got was good.

== Dutch language
Ik heb custom molded earplugs besteld bij Slagwerkonderdelen.nl. Ik waardeer dat Marcel Engelbertink mijn bestelling volgde en de leverancier volgde. Marcel reageerde altijd op mijn e-mails toen ik de status van mijn bestelling opvroeg. Mijn bestelling werd vertraagd doordat ik het gevoel had dat Marcel contact opneemt met de leveranciers om te zorgen dat het wordt afgeleverd, want Marcel laat het me weten telkens wanneer hij contact opneemt met de leverancier. De bestelling was vertraagd maar de service die ik kreeg was goed.

Albertjan Duin beoordeelde op 2018-11-14

Jammer dat het product vertraging had vanuit de fabriek, maar ik ben uitstekend op de hoogte gehouden van waar ik aan toe was. Ook leuk om een klein 'kerst'-presentje te zien in de verpakking.

Bas beoordeelde op 2018-10-22

Mijn paket was veel te laat binnen. Toen bleek het ook nog een verkeerd paket te zijn. Heb ik het terug moeten sturen en toen heeft het nog een week geduurd. Uiteindelijk heb ik 2 weken op mijn spullen moeten wachten.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel Bas voor je beoordeling en feedback, die respecteren we. Het klopt wat Bas schrijft, we hebben weliswaar netjes binnen de in onze webshop vermelde levertijd de producten geleverd, echter naar een andere klant. En die klant heeft de bestelling van Bas ontvangen. Een menselijke vergissing, vervelend voor beide klanten.
Toen Bas dit opmerkte, hebben we direct contact opgenomen met die andere klant. Die was helaas niet in de gelegenheid om de bestelling van Bas direct te retourneren, met als gevolg dat Bas zo lang op zijn bestelling moest wachten. We hebben uiteraard onze welgemeende excuses aangeboden aan beide klanten.

Bas Beenhakker beoordeelde op 2018-10-10

Goede ervaring. Moest iets langer wachten op mijn product, maar kreeg keurig netjes antwoord na de vraag neergelegd te hebben bij Slagwerkonderdelen.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je beoordeling Bas!

Irena Rogovic beoordeelde op 2018-10-09

Great products, exactly as described.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Irena!

Jazz Kok beoordeelde op 2018-09-30

Geweldige service!

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Jazz!