Heerschaphorst 7
7531JM Enschede
085 06 03 666

8,4

Bas Beenhakker beoordeelde op 2018-10-10

Goede ervaring. Moest iets langer wachten op mijn product, maar kreeg keurig netjes antwoord na de vraag neergelegd te hebben bij Slagwerkonderdelen.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je beoordeling Bas!

Irena Rogovic beoordeelde op 2018-10-09

Great products, exactly as described.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Irena!

Jazz Kok beoordeelde op 2018-09-30

Geweldige service!

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Jazz!

Jitze Bouma beoordeelde op 2018-09-29

Goed advies en snelle afhandeling

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Jitze!

C. Smulders beoordeelde op 2018-09-03

Mijn afwijkende vraag is erg netjes en snel afgehandeld. Prettige flexibiliteit. Fijn!

Frans de Graaf beoordeelde op 2018-08-23

vragen worden keurig en snel per mail beantwoord. levering geschied keurig verpakt precies de dag na de bestelling. prijzen kunnen gerust zeer aantrekkelijk genoemd worden terwijl de kwaliteit van het product niets te wensen overlaat.

Marcel te Brake beoordeelde op 2018-08-13

Netjes geleverd volgens afspraak!

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Marcel!

Frank Bouman beoordeelde op 2018-07-27

Zeer goede en vriendelijke service. Zelfs toen PostNL het presteerde mijn pakket kwijt te raken, en ik niets ontving kon ik met Slagwerkonderdelen tot een goede oplossing komen.

Aanrader.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Frank!

Peter Hulst beoordeelde op 2018-07-26

Na lang zoeken (van Bax music had ik na zes weken nog niets gehoord!) kwam ik terecht bij slagwerkonderdelen.nl door middel van de chat direct contact en voelde goed.
Bestelling gedaan en geleverd, duurde iets langer dan ik had gehoopt maar ook die mensen zijn afhankelijk van anderen en je kunt ze daar niet op afrekenen. De post en.....prachtige onderdelen en zeer goede kwaliteit, het wachten meer dan waard en dit bedrijf is zeker een aanrader.Top!

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Peter!

Kenneth Gravenberch beoordeelde op 2018-07-03

Na een bestelling gedaan te hebben voor een drumzitting.
Bleek bij ontvangst de verkeerde.
Geleverd te zijn.
Dit kwam.doordat leverancier het verkeerd in zijn productenlijst had staan.
Dus automatisch ook slagwerk.nl.
Keurig.opgelost door een ander goed alternatief te leveren.
Met korting.
Marcel bedankt voor de service!!👍👍

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je beoordeling Kenneth!

Marc Hendriks beoordeelde op 2018-06-21

Prima

Jan beoordeelde op 2018-06-21

Prima service

Kim Moed beoordeelde op 2018-06-16

Veelste lange levertijd 2,5 week moeten wachten. Wat niet duidelijk op de website staat aangegeven. Kado een week na verjaardag binnengehad. Alli expres is nog sneller!

Beste lezer,

Op 18 juni jl. hebben we onze klant Kim Moed onderstaand bericht gestuurd, als reactie en toelichting op haar negatieve beoordeling. Top op heden hebben geen reactie van Kim mogen ontvangen. We willen onze reactie en toelichting graag delen, omdat we de waardering met 1 ster nog steeds niet goed kunnen begrijpen én we graag onze reacties op beoordelingen willen delen.

Marcel Engelbertink,
Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

"Beste Kim,

We vinden het vervelend voor je dat de levering van jouw bestelling langer heeft geduurd dat verwacht en staat aangegeven in onze online winkel. De normale levertijd bedraagt 3 werkdagen. Nu zaten er 6 werkdagen tussen het moment van de order en de verzenden van jouw bestelling. Hiervoor bieden we je onze welgemeende excuses aan. Er zijn redenen voor de vertraging, maar die willen we niet als excuus aanvoeren.

We bieden je een korting aan van 10% op je eerstvolgende bestelling bij ons (maand aanbiedingen en sale artikelen uitgezonderd). Je kortingscode is: KimMoed

Enige dat we niet goed kunnen begrijpen is dat je ons als totaalwaardering 1 ster geeft, en willen je vragen deze waardering te heroverwegen. Voor online winkels zoals Slagwerkonderdelen.nl zijn het zware tijden. Enkele prijsvechters domineren en maken de dienst uit en dat is voor de klant uiteindelijk niet goed. We doen ons uiterste best om ons een plek te verwerven in de harde wereld van de prijs vechtende online muziekwinkels. Met een beetje hulp en begrip van hun klanten zullen ze kunnen overleven, en zal de markt waarin ze opereren, weer gezonder worden ten gunste van de klant.

Marcel Engelbertink

Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl"

Edward van Loenen beoordeelde op 2018-06-01

conform afspraak geleverd en wel zeer goed verpakt!

Minze Koopman beoordeelde op 2018-05-30

Binnen paar dagen in huis.

Clement beoordeelde op 2018-05-14

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

Josje beoordeelde op 2018-05-05

wat in de webwinkel stond afgebeeld was werd niet geleverd. contact via mail verliep goed en er is beloofd dat er een juiste band toegestuurd wordt.
Zou mooi wezen als dat ook deze week nog gebeurd.Anders ga ik naar een ander en wil geld teruggeboekt zien.

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Het klopt wat deze klant schrijft. Dit vinden we uiteraard vervelend.

Uit onderzoek is ons gebleken dat meerdere leveranciers/distributeurs en online winkels deze band niet met de juiste afbeelding / kleur in hun systeem of webwinkel hebben staan.

We hebben het met veel moeite toch voor elkaar gekregen om de juiste band met de juiste kleur aan deze klant te leveren. De band is op 7 mei naar de klant gestuurd. Hopelijk heeft die er veel plezier van!

Henry Luchtmeijer beoordeelde op 2018-05-03

Ben erg tevreden over mijn bestelling en de service.
Zou alleen als tip het wel fijn vinden om de status van een bestelling binnen 24 uur te ontvangen in mijn geval was een product niet op voorraad ik moest er zelf achteraan om uit te zoeken waarom ik niks meer hoorde van mijn bestelling. Maar werd wel netjes geholpen waarna ik na een paar dagen de bestelling ontving.
Groet HenryMedia.nl

Benito Lieve beoordeelde op 2018-04-19

Goed verpakt, alleen ontzettend lange levertijd.

Andrea Scheepers-Vlug beoordeelde op 2018-04-16

Op zich tevreden omdat mijn bestelling geleverd werd, alleen duurder het langer dan verwacht. Ik vond het een minpunt dat ik zelf moest informeren naar de status. Het was netjes geweest als ik daar pro-actief over was geïnformeerd.