Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Slagwerkonderdelen.nl

Heerschaphorst 7
7531JM Enschede
Bezoek alleen op afspraak
085 06 03 666
KvK 66171431

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Slagwerkonderdelen.nl

Gemiddelde beoordeling

8,4

74 beoordelingen

Beoordeling van klanten

85%

8%

7%

2018
Slagwerkonderdelen.nl

John Blijleven beoordeelde op 2018-12-11

Prettig persoonlijk contact via sms o.a. over levering.
TOP!

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Slagwerkonderdelen.nl

Wil van Os beoordeelde op 2018-11-30

Goede Persoonlijke Service

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Slagwerkonderdelen.nl

Wim beoordeelde op 2018-11-19

Goede duidelijke website. Uitstekende communicatie per e-mail na bestelling. Goederen werden stevig verpakt en op tijd afgeleverd. Ga zeker nog een keer bij hen bestellen als ik iets nodig heb

Slagwerkonderdelen.nl

Frank Wendersteyt beoordeelde op 2018-11-18

Bestelde artikelen ... heel goed en in prijs en kwaliteit verhouding
alleen de opgegeven levertijden wijken af van de werkelijkheid (staat 3 tot 5 werkdagen voor)
bij de 6e dag via chat navraag gedaan en gereclameerd .. na een late reactie is toegezegd zo spoedig mogelijk te zullen versturen
uiteindelijk heeft het 9 dagen geduurd tot levering

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Slagwerkonderdelen.nl

Brighton Kukasira beoordeelde op 2018-11-14

== English language
I ordered custom molded earplugs from Slagwerkonderdelen.nl. I appreciate that Marcel Engelbertink was monitoring my order and following up with the supplier. Marcel always responded to my emails when I requested the status of my order. My order was delayed but I had the feeling that Marcel was contacting the suppliers to make sure it gets delivered because Marcel would let me know each time he contacts the supplier. The order was delayed but the service I got was good.

== Dutch language
Ik heb custom molded earplugs besteld bij Slagwerkonderdelen.nl. Ik waardeer dat Marcel Engelbertink mijn bestelling volgde en de leverancier volgde. Marcel reageerde altijd op mijn e-mails toen ik de status van mijn bestelling opvroeg. Mijn bestelling werd vertraagd doordat ik het gevoel had dat Marcel contact opneemt met de leveranciers om te zorgen dat het wordt afgeleverd, want Marcel laat het me weten telkens wanneer hij contact opneemt met de leverancier. De bestelling was vertraagd maar de service die ik kreeg was goed.

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Slagwerkonderdelen.nl

Albertjan Duin beoordeelde op 2018-11-14

Jammer dat het product vertraging had vanuit de fabriek, maar ik ben uitstekend op de hoogte gehouden van waar ik aan toe was. Ook leuk om een klein 'kerst'-presentje te zien in de verpakking.

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice
Slagwerkonderdelen.nl

Bas beoordeelde op 2018-10-22

Mijn paket was veel te laat binnen. Toen bleek het ook nog een verkeerd paket te zijn. Heb ik het terug moeten sturen en toen heeft het nog een week geduurd. Uiteindelijk heb ik 2 weken op mijn spullen moeten wachten.


Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel Bas voor je beoordeling en feedback, die respecteren we. Het klopt wat Bas schrijft, we hebben weliswaar netjes binnen de in onze webshop vermelde levertijd de producten geleverd, echter naar een andere klant. En die klant heeft de bestelling van Bas ontvangen. Een menselijke vergissing, vervelend voor beide klanten.
Toen Bas dit opmerkte, hebben we direct contact opgenomen met die andere klant. Die was helaas niet in de gelegenheid om de bestelling van Bas direct te retourneren, met als gevolg dat Bas zo lang op zijn bestelling moest wachten. We hebben uiteraard onze welgemeende excuses aangeboden aan beide klanten.
Slagwerkonderdelen.nl

Bas Beenhakker beoordeelde op 2018-10-10

Goede ervaring. Moest iets langer wachten op mijn product, maar kreeg keurig netjes antwoord na de vraag neergelegd te hebben bij Slagwerkonderdelen.

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je beoordeling Bas!
Slagwerkonderdelen.nl

Irena Rogovic beoordeelde op 2018-10-09

Great products, exactly as described.

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Irena!
Slagwerkonderdelen.nl

Jazz Kok beoordeelde op 2018-09-30

Geweldige service!

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Jazz!
Slagwerkonderdelen.nl

Jitze Bouma beoordeelde op 2018-09-29

Goed advies en snelle afhandeling


Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Jitze!
Slagwerkonderdelen.nl

C. Smulders beoordeelde op 2018-09-03

Mijn afwijkende vraag is erg netjes en snel afgehandeld. Prettige flexibiliteit. Fijn!

Slagwerkonderdelen.nl

Frans de Graaf beoordeelde op 2018-08-23

vragen worden keurig en snel per mail beantwoord. levering geschied keurig verpakt precies de dag na de bestelling. prijzen kunnen gerust zeer aantrekkelijk genoemd worden terwijl de kwaliteit van het product niets te wensen overlaat.

Slagwerkonderdelen.nl

Marcel te Brake beoordeelde op 2018-08-13

Netjes geleverd volgens afspraak!


Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Marcel!
Slagwerkonderdelen.nl

Frank Bouman beoordeelde op 2018-07-27

Zeer goede en vriendelijke service. Zelfs toen PostNL het presteerde mijn pakket kwijt te raken, en ik niets ontving kon ik met Slagwerkonderdelen tot een goede oplossing komen.

Aanrader.

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Frank!
Slagwerkonderdelen.nl

Peter Hulst beoordeelde op 2018-07-26

Na lang zoeken (van Bax music had ik na zes weken nog niets gehoord!) kwam ik terecht bij slagwerkonderdelen.nl door middel van de chat direct contact en voelde goed.
Bestelling gedaan en geleverd, duurde iets langer dan ik had gehoopt maar ook die mensen zijn afhankelijk van anderen en je kunt ze daar niet op afrekenen. De post en.....prachtige onderdelen en zeer goede kwaliteit, het wachten meer dan waard en dit bedrijf is zeker een aanrader.Top!

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je positieve beoordeling Peter!
Slagwerkonderdelen.nl

Kenneth Gravenberch beoordeelde op 2018-07-03

Na een bestelling gedaan te hebben voor een drumzitting.
Bleek bij ontvangst de verkeerde.
Geleverd te zijn.
Dit kwam.doordat leverancier het verkeerd in zijn productenlijst had staan.
Dus automatisch ook slagwerk.nl.
Keurig.opgelost door een ander goed alternatief te leveren.
Met korting.
Marcel bedankt voor de service!!👍👍

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Dank je wel voor je beoordeling en begrip Kenneth!
Slagwerkonderdelen.nl

Marc Hendriks beoordeelde op 2018-06-21

Prima

Slagwerkonderdelen.nl

Jan beoordeelde op 2018-06-21

Prima service

Slagwerkonderdelen.nl

Kim Moed beoordeelde op 2018-06-16

Veelste lange levertijd 2,5 week moeten wachten. Wat niet duidelijk op de website staat aangegeven. Kado een week na verjaardag binnengehad. Alli expres is nog sneller!

Assortiment
Bestelproces
Prijs/kwaliteit-verhouding
Klantenservice

Reactie van Slagwerkonderdelen.nl:
Beste lezer,

Op 18 juni jl. hebben we onze klant Kim Moed onderstaand bericht gestuurd, als reactie en toelichting op haar negatieve beoordeling. Top op heden hebben geen reactie van Kim mogen ontvangen. We willen onze reactie en toelichting graag delen, omdat we de waardering met 1 ster nog steeds niet goed kunnen begrijpen én we graag onze reacties op beoordelingen willen delen.

Marcel Engelbertink,
Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl

"Beste Kim,

We vinden het vervelend voor je dat de levering van jouw bestelling langer heeft geduurd dat verwacht en staat aangegeven in onze online winkel. De normale levertijd bedraagt 3 werkdagen. Nu zaten er 6 werkdagen tussen het moment van de order en de verzenden van jouw bestelling. Hiervoor bieden we je onze welgemeende excuses aan. Er zijn redenen voor de vertraging, maar die willen we niet als excuus aanvoeren.

We bieden je een korting aan van 10% op je eerstvolgende bestelling bij ons (maand aanbiedingen en sale artikelen uitgezonderd). Je kortingscode is: KimMoed

Enige dat we niet goed kunnen begrijpen is dat je ons als totaalwaardering 1 ster geeft, en willen je vragen deze waardering te heroverwegen. Voor online winkels zoals Slagwerkonderdelen.nl zijn het zware tijden. Enkele prijsvechters domineren en maken de dienst uit en dat is voor de klant uiteindelijk niet goed. We doen ons uiterste best om ons een plek te verwerven in de harde wereld van de prijs vechtende online muziekwinkels. Met een beetje hulp en begrip van hun klanten zullen ze kunnen overleven, en zal de markt waarin ze opereren, weer gezonder worden ten gunste van de klant.

Met vriendelijke groet,
Marcel Engelbertink

Eigenaar Slagwerkonderdelen.nl"

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.