Kerkstraat 11
1621CW Hoorn

2016

Alysha beoordeelde op 2016-08-02

Je word er goed geholpen. Hartstikke aardig en leuk personeel!

rosa beoordeelde op 2016-08-02

Hele leuke winkel en als je niet weet wat je moet kiezen geven hun je altijd raad en heel beleefd tegen mensen. Top winkel

Joyce beoordeelde op 2016-08-02

Prachtige winkel, ruim aanbod en vriendelijk en behulpzaam personeel. Zo'n beetje ieder cadeau wat ik geef komt van 't Fust!

Piet beoordeelde op 2015-10-31

Bestelling was keurig verpakt en zeer verzorgd. Top verzorging.
Helemaal leuk was de meegeleverde sample van 10cl.
Echt te gek!

2015