Kerkstraat 11
1621CW Hoorn

erik beoordeelde op 2019-08-02

Via de webshop heerlijke Zuidam producten besteld en keurig netjes op tijd en verpakt ontvangen. Ook bericht via de mail snel opgepakt.

Willy beoordeelde op 2018-06-23

In eerste instantie ging er iets mis met de bestelling via de website. Toen dat opgelost was, werd de bestelling de volgende dag afgeleverd, zoals beloofd. Alle waardering daarvoor.

Reactie van Slijterij `t Fust:
Hartelijk dank :)

Tom beoordeelde op 2018-05-25

Verzending naar België - tip top in orde

Reactie van Slijterij `t Fust:
Bedankt

Alysha beoordeelde op 2016-08-02

Je word er goed geholpen. Hartstikke aardig en leuk personeel!

rosa beoordeelde op 2016-08-02

Hele leuke winkel en als je niet weet wat je moet kiezen geven hun je altijd raad en heel beleefd tegen mensen. Top winkel

Joyce beoordeelde op 2016-08-02

Prachtige winkel, ruim aanbod en vriendelijk en behulpzaam personeel. Zo'n beetje ieder cadeau wat ik geef komt van 't Fust!

Piet beoordeelde op 2015-10-31

Bestelling was keurig verpakt en zeer verzorgd. Top verzorging.
Helemaal leuk was de meegeleverde sample van 10cl.
Echt te gek!

2015