Essenerweg 12
3774 CC Kootwijkerbroek
085 - 888 36 45

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Marco beoordeelde op 2019-07-02

Erg prettig contact, snelle reactie en snelle levering.

Reactie van SlimNest.nl:
jij ook bedankt voor je order Marco! Op naar een 'slim nest' :)

Wierd de Boer beoordeelde op 2019-06-28

zeer tevreden klant

Reactie van SlimNest.nl:
Goed om te horen! We zien je graag terug!

Stevan beoordeelde op 2019-05-30

Erg fijne ervaring met deze webshop! Mooie producten en een juiste service!

Erik beoordeelde op 2019-05-28

Mooie en overzichtelijke website, besteld en snel in huis! Website is volgens mij net nieuw, maar prima webshop voor smart home producten

Bedankt Erik, op naar een 'slim nest'