Hendrik Broertjesstraat 27
1785ER Den Helder

9,1

D.H.J Van Tilburg beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering en zeer tevreden 👍

Ankie Beek-Goeree beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden, bestelling laat in de middag op vrijdag gedaan, zaterdag in huis. Duidelijke gang van zaken

Marion van den Akker beoordeelde op 2018-06-19

Aki Kabiri beoordeelde op 2018-06-19

De bestelling was op tijd bezorgt.
De kwaliteit van de spullen zijn perfect.
Ik ben zeer tevreden!

Een woord uitstekend

Sanne Houten-Tubee beoordeelde op 2018-06-16

M Smelik beoordeelde op 2018-06-16

Kirsty Honders beoordeelde op 2018-06-16

Ik had een bestelling gedaan alleen had ik 3 dagen later nog nierts in huis, mailtje gestuurd en ze zouden opnieuw de bestelling verzenden. Dit keer wel de volgende dag in huis. Kreeg dag later een mailtje met de vraag of mijn bestelling nu wel was aangekomen. Het kan altijd keertje mis gaan, ook bij de post en verzending maar de service die geboren werd en hoe het opgelost werd, erg goed en netjes.

R Rijnsburger beoordeelde op 2018-06-15

Esther M beoordeelde op 2018-06-12

Fijne snelle communicatie. Snel verzonden. Bedankt👍🏻

Hester Siebering beoordeelde op 2018-06-11

M Zwamborn beoordeelde op 2018-06-08

I Wittkamp beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering.

Maureen Burke beoordeelde op 2018-06-06

Mijn bestelling was snel geleverd.

Sifra Oudesluijs beoordeelde op 2018-06-03