Hendrik Broertjesstraat 27
1785ER Den Helder

9,1

Manon Wijnen beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering, ballonnen met confetti waren erg mooi. In 2 blauwe ballonnen zaten een gaatje dus daar moest een dubbele knup in en toen gingen ze nog 2 dagen mee.

F Van der velde beoordeelde op 2019-01-23

Goed product snel geleverd

A Mainassy beoordeelde op 2019-01-22

Wendy Mac Intosh beoordeelde op 2019-01-22

Levering super snel. Zeer tevreden.

S Van der Meer beoordeelde op 2019-01-22

Janneke van de Haar beoordeelde op 2019-01-22

AH Hartman beoordeelde op 2019-01-20

Chantal van der Hoeven beoordeelde op 2019-01-19

Karen Visser beoordeelde op 2019-01-19

De slingers ziet er heel goed uit . Zelfs al ik de slinger verander en splitpennetjes kwijt raak is het geen probleem en stuurt ze een zakje mee . En ze denkt goed mee over de zelfde kleur als je slinger wil veranderen
Kortom ik ben heel tevreden

Miriam Kember beoordeelde op 2019-01-17

Zeer tevreden; snelle levering en degelijk product (slingerklemmen Clenchy).

Amanda Bloemert beoordeelde op 2019-01-16

Cristiane Pampolha beoordeelde op 2019-01-16

Loredana Irofte beoordeelde op 2019-01-16

Bij ons is de slinger besteld in blauw Hoera en is jarig en dat is prima,( allebei kanten zijn blauw) en Aaron is besteels in rood, maar de karton is aan een kant wit en de andere kant rood. Ik vind dat het moet rood zijn allebei kanten. Mvg Loredana Irofte

Reactie van Slingerwinkel.nl:
Hallo Loredana. Bedankt voor je review. Je koos voor je naamslinger 'gewoon' blauw en fluor rood. Fluor is een ander karton soort en deze heeft inderdaad een witte achterkant. We zullen de tekst bij de fluor kleuren aanpassen zodat dit duidelijker is. Bedankt voor je feedback.

T Tetteh beoordeelde op 2019-01-15

angela kemner beoordeelde op 2019-01-15

Mijn bestelling was snel binnen en duidelijke informatie over alles.

Irene de Goede beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering, prima kwaliteit artikelen. Dik tevreden.

ANGELA OLIJSLAGER beoordeelde op 2019-01-14

Alles perfect gelopen, keuze, betaling, levering, top!

S van Lieshout beoordeelde op 2019-01-14

Snel in huis!

Lydian Schouten beoordeelde op 2019-01-14

Levering is snel en goed.
Helaas voldoet het product niet aan onze verwachting.
Het product beschadigt onze geverfde muur.
Hierdoor kunnen we het. Iet gebruiken

Margriet Van Dijk beoordeelde op 2019-01-13