Hendrik Broertjesstraat 27

Vandaag besteld
Morgen in huis

Meggy Choi-Schalke beoordeelde op 2018-08-16

f beoordeelde op 2018-08-15

Snelle service en alles compleet

M Kole beoordeelde op 2018-08-15

Slingerklemmen per omgaande thuisbezorgd. Super

CA Schiltmeijer beoordeelde op 2018-08-15

Duidelijke website, vlotte levering en goede communicatie. Niks op aan te merken!

Nicolle Frusch beoordeelde op 2018-08-15

Bzz beoordeelde op 2018-08-15

Prima webshop. Nog nooit van gehoord, maar is lekker makkelijk.
Het product is de volgende dag geleverd. Wel beetje duur voor functioneel design.

H Douwstra beoordeelde op 2018-08-13

B.E.W. van de Bilt-van Ojik beoordeelde op 2018-08-12

Agnes Vd Geest beoordeelde op 2018-08-12

Ine Geurts beoordeelde op 2018-08-11

JAA Te Linde beoordeelde op 2018-08-10

Super snelle reactie en de slingerklemmen zijn echt fantastisch, had ik al jaren eerder moeten hebben.

P Hordijk beoordeelde op 2018-08-07

Mulder beoordeelde op 2018-08-07

Jolanda Oving beoordeelde op 2018-08-06

Wilma Wiljouw beoordeelde op 2018-08-06

Alles prima maar jammer dat jullie het bestelde niet gezellig inpakken of iets extra erbij doen, ben dol op verrassingen en vooral bij een inpak en feestwinkel verwachtte ik zoiets

Reactie van Slingerwinkel.nl:
Beste Wilma. Bedankt voor je leuke feedback. We gaan bekijken of we daar wat mee kunnen doen. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop, en ben je dan aangenaam verrast bij ontvangst van je bestelling.

Monica Van mil beoordeelde op 2018-08-02

Jm van der Poel beoordeelde op 2018-07-29

Snelle levering van goed artikel

K. de Boef beoordeelde op 2018-07-24

Duidelijke site, snelle levering, goede prijzen!

Josefien Palmen beoordeelde op 2018-07-24