Hendrik Broertjesstraat 27
1785ER Den Helder

Krista Mäkel beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden. Gevraagd of ik de producten voor een bepaalde datum binnen kon hebben en daar is gehoor aan gegeven.

A.M Stomphorst beoordeelde op 2019-07-13

M van Bers beoordeelde op 2019-07-13

Snel en de klemmen werken echt! Wat een geweldig idee!

caroline jacobs beoordeelde op 2019-07-13

N Bouwman beoordeelde op 2019-07-13

N Flupsen beoordeelde op 2019-07-03

rob hooijmans beoordeelde op 2019-06-25

snelle levering

T Sparla beoordeelde op 2019-06-24

Ben zeer tevreden

Nina Eiling beoordeelde op 2019-06-24

Prijs is goed, product klopt precies met omschrijving. Snelle bezorging!

Samantha van de Wal beoordeelde op 2019-06-24

Nette snelle levering

A Beijer beoordeelde op 2019-06-17

Nicole Persaud beoordeelde op 2019-06-17

C.J. Ouwejan beoordeelde op 2019-06-16

Goede omschrijving. Snel geleverd.

P.A. van der Lei beoordeelde op 2019-06-14

Bestelling ging gemakkelijk, daarna ben ik netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en ten slotte kwam het pakje keurig op tijd en volgens verwachting binnen. Een product dat slechts enkele euro's kostte (namelijk een vlaggetjeslijn met Friese vlaggetjes) maar toch een zeer goede kwaliteit heeft.

Mevrouw Davidse beoordeelde op 2019-06-13

Deels tevreden! Ik had een slinger op maat gemaakt en het werd de volgende dag thuis gestuurd. Misschien had ik een tussenstukje ergens op de uiteinden willen zien. Nu zit het ergens in het midden. Door de twee kleuren combinatie is het niet mogelijk om het te corrigeren. Verder een fijn feestwebwinkel waar je alle feestspullen kan halen.

Reactie van Slingerwinkel.nl:
Bedankt voor je feedback. Ik heb je een mail gestuurd voor een oplossing met de slinger. Er is zoveel mogelijk met onze naamslingers dat we een enkele keer de slinger anders in elkaar zetten dan verwacht. Gelukkig kan dit zo goed als altijd eenvoudig opgelost worden. Ook in jouw geval gaan we ervoor zorgen dat je helemaal tevreden bent over de slinger.