Hendrik Broertjesstraat 27
1785ER Den Helder

Angela Buscop beoordeelde op 2019-05-25

Uitgebreide webshop, snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Marloes Versteden beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering, netjes.

Cindy Marchena beoordeelde op 2019-05-22

Layla Yahyau beoordeelde op 2019-05-22

P.c.h Klink-hussain beoordeelde op 2019-05-22

Jolanda Treffers beoordeelde op 2019-05-21

Ik kreeg precies wat ik had besteld, op het moment dat de bestelling was beloofd. Geen verrassingen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Lia Sengers beoordeelde op 2019-05-21

KF Kosak beoordeelde op 2019-05-21

Bestelling was al snel bezorgd en naar wens.

D. van der Vaart-Erkelens beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering. Prima kwaliteit.

M Lundgren beoordeelde op 2019-05-21

L Revet beoordeelde op 2019-05-21

De ballonnen met gouden papiertjes erin waren wat vaal van kleur, niet gewoon licht-wit, maar gelig wit. Het waren net condooms haha. Na overleg met de winkel is dat misschien omdat ze niet ver genoeg waren opgeblazen ;) Verder alles oke

Reactie van Slingerwinkel.nl:
Bedankt voor je feedback. Het kan zijn dat je de ballonnen niet ver genoeg opgeblazen hebt. Maar transparante ballonnen blijven altijd een lichte 'gloed' hebben, (Onopgeblazen lijken ze inderdaad wat op de kleur van condooms haha)

Nancy Winthagen beoordeelde op 2019-05-20

Snelle en goede service.

Gita Debacker beoordeelde op 2019-05-20

Natalie Berghoef beoordeelde op 2019-05-19

Snel geleverd en producten voldeden volledig aan de verwachting

M. van Lambalgen beoordeelde op 2019-05-19

De bestelde producten zijn mooi.

Het ophangsysteem voor de slingers is erg fijn.

Ik was vergeten om de kleuren van de letterslinger door te geven. Ze hebben zelf per mail contact opgenomen met daarin de link waar ik alsnog de kleuren kon kiezen. Erg fijne service!

Sandra Hermsen beoordeelde op 2019-05-18

Goede en snelle levering!!

A Hoogteijling beoordeelde op 2019-05-16

Karlijn klein Nienhuis beoordeelde op 2019-05-15

Snel in huis. Had alleen uni kleuren vlaggenlijnen besteld, maar de vlaggen hingen aan verschillende kleuren verbindtouw. Ook waren de ruimtes tussen de vlaggen aan de lijnen verschillend. Dat was jammer. Was beter geweest als alles gelijk aan elkaar was geweest. Al met al tevreden.

L De Beus beoordeelde op 2019-05-14

Marian Pellis beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering, vertrouwde betaling, goed materiaal en een prima uitleg op de website. Ik ben dik tevreden over Slingerwinkel.nl en in de toekomst ga ik enkel bij deze Slingerwinkel bestellen.

Reactie van Slingerwinkel.nl:
Bedankt voor de lovende woorden :)