Prinses Marijkestraat 105

Bol.com 37 8,4

Elly beoordeelde op 2019-01-14

Prima.

Annie Tjan beoordeelde op 2019-01-11

Was tevreden. Keurig op tijd bezorgd

Claudette Ouwens beoordeelde op 2019-01-08

Prima service

Peter Scharpach beoordeelde op 2019-01-07

goed product, snelle afhandeling van een fout die ikzelf bij het bestellen gemaakt had; ik had een fout huisnummer opgegeven, en dat werd meteen gecorrigeerd, en toch werd er nog dezelfde dag geleverd...

Annie Godding beoordeelde op 2019-01-04

SNELLE REGELING IK BEN TEVREDEN

H.E. Harsema beoordeelde op 2018-12-31

Product goed, maar de bestelling is pas op 31-12 afgeleverd,

Shirley Verhoeven beoordeelde op 2018-12-30

Snelle levering, netjes verpakt

GRD van der Meer beoordeelde op 2018-12-27

Mooie website , goede producten, waardeloze klantenservice.
2 Weken geleden werd een gedeelte van mijn bestelling beschadigd geleverd. Inmiddels ben ik 2 weken, een mail en 5 telefoontjes verder. Bij de klantenservice kunnen ze alleen mijn klacht opnemen en mij verzekeren dat ik teruggebeld ga worden. Ik heb de hoop hierop inmiddels opgegeven en blijf zitten met een ondeugdelijk product. Kortom geen aanrader dit bedrijf.

Nadia Malek beoordeelde op 2018-12-25

Pakket niet geleverd. Gls heeft geen locatie achtergelaten dus ook het pakket nergens op kunnen halen. Track and trace werkt niet. Dit ligt aan Gls natuurlijk en niet aan jullie.

R.B.A. Kooijman beoordeelde op 2018-12-22

Stalen wok via Blokker besteld. Bezorgd door GLS. Ruim voldoende mails gehad over de status van de zending, kwamen de daarin gemaakte afspraken ook na.
De wok ingebrand ( Hallo rookalarm ) en klaar voor gebruik gemaakt. 1e resultaten zijn goed. Nasi gemaakt en groentes gewokt. Antiaanbaklaag doet het goed, dus ook goed ingebrand. Zal het steeds beter gaan doen. Tevreden over het product.

Ekram Baddouri beoordeelde op 2018-12-22

Hele goede service.

Hans De Wit beoordeelde op 2018-12-21

Zeer snelle levering

Arja Kooiman beoordeelde op 2018-12-03

Bestellen via Blokker ging heel eenvoudig. Jammer dat je aan kan geven wanneer je je bestelling wilt ontvangen en dat deze dan nog op een andere dag geleverd wordt!

Fons Lafleur beoordeelde op 2018-11-30

Verliep prima! Helemaal tevreden en makkelijk met betalen!

Toos Ruland beoordeelde op 2018-11-23

De matigheid zit hem niet in het product,dat was goed, maar wel in de abominabele verpakking, slappe doos waar bij aflevering al gaten in zaten.....

M Nieuwenhuis-van der Weg beoordeelde op 2018-11-19

Heb een poffertjes pan besteld maar deze is niet geschikt voor inductie en heb daarom vragen gesteld aan deze organisatie maar ben nu al 5 dagen verder, diverse telefoontjes verder en.... Nog steeds geen reactie van deze organisatie en derhalve zwaar teleurgesteld. En mijn dochter wacht nig steeds op haar verjaardagscadeau

L Van Hest beoordeelde op 2018-11-15

Was niet thuis en heb daarover twee keer moeten bellen voor dat het op de plaats van bestemming was waar ik het op kan halen.

Diane beoordeelde op 2018-11-08

Ik ben zeer tevreden over de wok. Juiste grote, bakt niet aan. Top

Marise Jelles beoordeelde op 2018-11-08

ik zit nog steeds op mn pakket t ewachten en dit was voor een verjaardagsfeest! Nergens een telefoon nummer, geen bericht van GLS.

Roelen Sjan beoordeelde op 2018-11-03

Heel tevreden, goed verpakt en netjes op tijd.