Prinses Marijkestraat 105
KvK 62271954

7,5

Bol.com 43 6,6

nele silkens beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden van de levering. Relatief korte wachttijd. En het product was in orde!

L de Vries beoordeelde op 2019-05-09

Pannekoekenpan van zeer slechte kwaliteit bij openen van de pan verboog direct het scharnier en na 1 pannekoek gebakken te hebben is de anti aanbaklaag beschadigd terwijl er GEEN scherpe voorwerpen zijn gebruikt. Vind het erg jammer had mij er op verheugd.

Liset beoordeelde op 2019-05-09

Artikel kwam een dag later en toen bleek het niet het juist artikel te zijn zoals besteld. Direct contact opgenomen met klantenservice, waarna ik terug gebeld zou worden. Dit gebeurde niet, waarna ik ook nog gemaild heb (nog steeds geen reactie gehad). Dag later wederom gebeld en zou ik weer terug gebeld worden wat wederom niet gebeurde. Vanmorgen de derde dag dat ik naar de klantenservice gebeld heb en wilde niet ophangen totdat ik iemand gesproken had. Na enige tijd had dit wel succes en heb ik gemeld dat het product verkeerd geleverd was. Er werd mij verzekerd dat het juiste artikel direct verzonden zou worden en ik een e-mail zou ontvangen voor de retourzending. U raad het al, nog geen mail gehad voor retourzending en ook geen bericht van verzending van het juiste artikel. Ik vraag mij af of het goed gaat komen, maar in ieder geval genoeg frustratie en ik zou het geen "klantenservice" willen noemen.

tom holtkamp beoordeelde op 2019-05-06

vlotte levering

Andrea Smit beoordeelde op 2019-05-02

Te duur voor heel weinig kruiden

Roxanne Humme beoordeelde op 2019-04-10

Pannenkoekenpan besteld, klantenservice gebeld zou terug gebeld worden. Ben nooit terug gebeld, week later kreeg ik de pan met een excuses mail. Ga ik de pan gebruiken super scheef met recht te krijgen, foto's gemaakt zaterdag gemaild. Eerste pannenkoek toch proberen te bakken na de pannenkoek kwam ook de anti aanbaklaag mee. Maandag gebeld zou terug gebeld worden dinsdag terug gebeld was niet gebeld maandag. Klantenservice was weer niet aanwezig, er was een spoed terug belverzoek aangemaakt worden ik zou die dag (dinsdag) terug gebeld. Inmiddels woensdag middag en nog steeds niks gehoord.
Ik ga straks voor de laatste keer bellen. Maar ik raad niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan, als dat hun werkwijze is!!

A. O uit Rotterdam beoordeelde op 2019-04-02

Waardeloos en ramp. Op 21 maart heb ik een barbecue besteld die binnen 1 tot 3 werkdagen opgeleverd zou worden. Vandaag, 2 April is mijn bestelling nog niet opgeleverd. Tot nu toe heb ik twee e-mailberichten gestuurd en drie keer gebeld. Op mijn e-mailberichten heb ik geen reactie ontvangen.
Bij telefonisch contact noteren de medewerksters je gegevens en zeggen dat je teruggebeld wordt! Maar ik ben nooit teruggebeld. Geen reactie. Nu vraag ik me af of ik zo veel geld voor niets betaalde. Dus, nooit bestellen bij Smakie.

Andre van Arnhem beoordeelde op 2019-03-28

snelle levering en goede service

A Van den Brand beoordeelde op 2019-03-23

Heel tevreden

Cult. Centr. De Helftheuvel beoordeelde op 2019-03-21

Correcte snelle levering, mooi produkt voor een mooie prijs
duidelijke website, iedereen aan te bevelen

Francois Van den Bossche beoordeelde op 2019-03-04

Gewoonweg goed.

Ruth Tummers beoordeelde op 2019-02-15

Vlotte levering, goed verpakt!

P. van der Velde beoordeelde op 2019-02-11

Inductieadapter uitgezocht, besteld en twee dagen later perfect bezorgd!

J Marse beoordeelde op 2019-02-09

Hadden het verkeerde product besteld. Zijn al een week bezig om telefonisch contact te krijgen. Loop via een callcenter, is ons al drie keer toegezegd dat we teruggebeld zouden worden. Niet gebeurd. Daarna via e-mail geprobeerd, ook geen antwoord. Weten nog steeds niet hoe we kunnen retourneren. Hebben een retourlabel en een afleverpunt nodig.

Mma Drittij beoordeelde op 2019-02-08

Snelle en correcte levering.

Peter beoordeelde op 2019-02-08

Zeer tevreden, mooi product en snelle levering

Denise Janssens beoordeelde op 2019-02-07

Super snelle levering - ok, alleen waren het twee verschillende maten.
Had 2 pannetjes van 18cm besteld en er was er eentje kleiner.
Na contact te hebben opgenomen zou de firma mij 50% van het verkeerde pannetje terug betalen.

ivo Uitdehaag beoordeelde op 2019-02-01

Snelle correcte levering.

Martina beoordeelde op 2019-01-27

Precies wat ik wilde hebben en heel snel geleverd!

Carolien beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering, zeer tevreden!