Prinses Marijkestraat 105
KvK 62271954

7,9

Bol.com 46 8,6

Y. Vestering beoordeelde op 2019-08-28

Ik heb een verkeerde bestelling binnengekregen en het geen ik besteld had heb ik nooit binnengekregen. Na diverse mails en melding bij webwinkel keurmerk heb ik uiteindelijk mijn geld teruggekregen. Mijn advies is om hier geen bestelling te doen.

Willy Walda beoordeelde op 2019-07-16

1 besteld maar 2 gekregen, contact via de mail opgenomen en afgesproken dat wij 1 terug stuurden en dat Smakie de kosten zou overmaken. Ze hebben geen antwoordnr. dus betaald. De bon gescand en via mail toegestuurd.In tegenstelling tot de eerste mails hier geen reactie meer op gekregen en er is geen geld gestort.
Zeer slecht

Peter van Assenbergh beoordeelde op 2019-07-16

Alles naar behoren!

Juliette Verhoeff beoordeelde op 2019-07-04

Verkeerde produkt, daarna geen enkel contact mogelijk!!!

Inmiddels een maand later heb ik nooit een reactie gekregen per mail of telefoon. Ondanks mijn verzoek mijn geld nooit teruggekregen!!

Piet Hein van den Berg beoordeelde op 2019-07-01

Niels ontvangen en geen respons

M de Winter beoordeelde op 2019-06-28

Goed pannetje , goed voor 1 persoon was goed verpakt de bestelling was prima in orde

PFM Kevenaar beoordeelde op 2019-06-14

nn

Marina Van Deursen beoordeelde op 2019-06-06

Nvt

JH Hadingue beoordeelde op 2019-06-06

Een artikelsturen dat niet aan de eisen voldoet omdat de deksel er scheef op zit. Geen begeleidingsbrief. Geen eventueel ruil of retour brief. Nooit meer iets bestellen bij Smakie.

Bestelnummer 57856147

Yves Van der Sypt beoordeelde op 2019-06-02

Eerste maal bij besteld.
Tijd zal wel uitwijzen of het goed is

M Meertens beoordeelde op 2019-05-27

Prima

Georgina Stanciu beoordeelde op 2019-05-25

Goede kwaliteit en snel in huis.

Ratree Thawornpradit beoordeelde op 2019-05-24

Perfect👍👍super blij😁😊

Annabel Lakeman beoordeelde op 2019-05-18

Mijn bestelling zou met 2 werkdagen bezorgd zijn. Na 4 dagen niks te horen gekregen over mijn bestelling en besloten om te bellen. Werd verteld dat ik maandag terug zou worden gebeld. Hele dag maandag gewacht, niet gebeld.. dus maandagavond nog de klantenservice gebeld, die vertelde dat ik dinsdag terug zou worden gebeld. Dinsdag ook niet gebeld. Woensdag overdag gebeld en kreeg toen te horen dat mijn bestelling al in behandeling stond. Terwijl ik alleen maar een bevestigingsmail van mijn bestelling had gekregen. Nou toen eindelijk was het pakketje op de post gedaan en kreeg ik hem de volgende dag (week te laat)

Nathalie De Vree-van Leeuwen beoordeelde op 2019-05-10

Krijg geen antwoord op mijn klacht.

nele silkens beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden van de levering. Relatief korte wachttijd. En het product was in orde!

L de Vries beoordeelde op 2019-05-09

Pannekoekenpan van zeer slechte kwaliteit bij openen van de pan verboog direct het scharnier en na 1 pannekoek gebakken te hebben is de anti aanbaklaag beschadigd terwijl er GEEN scherpe voorwerpen zijn gebruikt. Vind het erg jammer had mij er op verheugd.

Liset beoordeelde op 2019-05-09

Artikel kwam een dag later en toen bleek het niet het juist artikel te zijn zoals besteld. Direct contact opgenomen met klantenservice, waarna ik terug gebeld zou worden. Dit gebeurde niet, waarna ik ook nog gemaild heb (nog steeds geen reactie gehad). Dag later wederom gebeld en zou ik weer terug gebeld worden wat wederom niet gebeurde. Vanmorgen de derde dag dat ik naar de klantenservice gebeld heb en wilde niet ophangen totdat ik iemand gesproken had. Na enige tijd had dit wel succes en heb ik gemeld dat het product verkeerd geleverd was. Er werd mij verzekerd dat het juiste artikel direct verzonden zou worden en ik een e-mail zou ontvangen voor de retourzending. U raad het al, nog geen mail gehad voor retourzending en ook geen bericht van verzending van het juiste artikel. Ik vraag mij af of het goed gaat komen, maar in ieder geval genoeg frustratie en ik zou het geen "klantenservice" willen noemen.

tom holtkamp beoordeelde op 2019-05-06

vlotte levering

Andrea Smit beoordeelde op 2019-05-02

Te duur voor heel weinig kruiden