Prinses Marijkestraat 105
KvK 62271954

8,0

Bol.com 41 7,4

Cult. Centr. De Helftheuvel beoordeelde op 2019-03-21

Correcte snelle levering, mooi produkt voor een mooie prijs
duidelijke website, iedereen aan te bevelen

Francois Van den Bossche beoordeelde op 2019-03-04

Gewoonweg goed.

Ruth Tummers beoordeelde op 2019-02-15

Vlotte levering, goed verpakt!

P. van der Velde beoordeelde op 2019-02-11

Inductieadapter uitgezocht, besteld en twee dagen later perfect bezorgd!

J Marse beoordeelde op 2019-02-09

Hadden het verkeerde product besteld. Zijn al een week bezig om telefonisch contact te krijgen. Loop via een callcenter, is ons al drie keer toegezegd dat we teruggebeld zouden worden. Niet gebeurd. Daarna via e-mail geprobeerd, ook geen antwoord. Weten nog steeds niet hoe we kunnen retourneren. Hebben een retourlabel en een afleverpunt nodig.

Mma Drittij beoordeelde op 2019-02-08

Snelle en correcte levering.

Peter beoordeelde op 2019-02-08

Zeer tevreden, mooi product en snelle levering

Denise Janssens beoordeelde op 2019-02-07

Super snelle levering - ok, alleen waren het twee verschillende maten.
Had 2 pannetjes van 18cm besteld en er was er eentje kleiner.
Na contact te hebben opgenomen zou de firma mij 50% van het verkeerde pannetje terug betalen.

ivo Uitdehaag beoordeelde op 2019-02-01

Snelle correcte levering.

Martina beoordeelde op 2019-01-27

Precies wat ik wilde hebben en heel snel geleverd!

Carolien beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering, zeer tevreden!

Elly beoordeelde op 2019-01-14

Prima.

Wieneke Willemsen beoordeelde op 2019-01-12

De retour bon die ik via de mail krijgt van jullie ... duurt te lang ik wacht er al een week op

Annie Tjan beoordeelde op 2019-01-11

Was tevreden. Keurig op tijd bezorgd

Claudette Ouwens beoordeelde op 2019-01-08

Prima service

Peter Scharpach beoordeelde op 2019-01-07

goed product, snelle afhandeling van een fout die ikzelf bij het bestellen gemaakt had; ik had een fout huisnummer opgegeven, en dat werd meteen gecorrigeerd, en toch werd er nog dezelfde dag geleverd...

Annie Godding beoordeelde op 2019-01-04

SNELLE REGELING IK BEN TEVREDEN

H.E. Harsema beoordeelde op 2018-12-31

Product goed, maar de bestelling is pas op 31-12 afgeleverd,

Shirley Verhoeven beoordeelde op 2018-12-30

Snelle levering, netjes verpakt

GRD van der Meer beoordeelde op 2018-12-27

Mooie website , goede producten, waardeloze klantenservice.
2 Weken geleden werd een gedeelte van mijn bestelling beschadigd geleverd. Inmiddels ben ik 2 weken, een mail en 5 telefoontjes verder. Bij de klantenservice kunnen ze alleen mijn klacht opnemen en mij verzekeren dat ik teruggebeld ga worden. Ik heb de hoop hierop inmiddels opgegeven en blijf zitten met een ondeugdelijk product. Kortom geen aanrader dit bedrijf.