Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Smakie

Prinses Marijkestraat 105
5571 GM Bergeijk
Dit is geen bezoekadres
085 130 1717
KvK 62271954

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Smakie

Gemiddelde beoordeling

8,0

149 beoordelingen

Beoordeling van klanten

77%

4%

19%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Bol.com 44 8,5
2019
Smakie

Peter van Assenbergh beoordeelde op 2019-07-16

Alles naar behoren!

Smakie

Juliette Verhoeff beoordeelde op 2019-07-04

Verkeerde produkt, daarna geen enkel contact mogelijk!!!

Smakie

Piet Hein van den Berg beoordeelde op 2019-07-01

Niels ontvangen en geen respons

Smakie

M de Winter beoordeelde op 2019-06-28

Goed pannetje , goed voor 1 persoon was goed verpakt de bestelling was prima in orde

Smakie

PFM Kevenaar beoordeelde op 2019-06-14

nn

Smakie

Marina Van Deursen beoordeelde op 2019-06-06

Nvt

Smakie

JH Hadingue beoordeelde op 2019-06-06

Een artikelsturen dat niet aan de eisen voldoet omdat de deksel er scheef op zit. Geen begeleidingsbrief. Geen eventueel ruil of retour brief. Nooit meer iets bestellen bij Smakie.

Bestelnummer 57856147

Smakie

Yves Van der Sypt beoordeelde op 2019-06-02

Eerste maal bij besteld.
Tijd zal wel uitwijzen of het goed is

Smakie

M Meertens beoordeelde op 2019-05-27

Prima

Smakie

Georgina Stanciu beoordeelde op 2019-05-25

Goede kwaliteit en snel in huis.

Smakie

Ratree Thawornpradit beoordeelde op 2019-05-24

Perfect👍👍super blij😁😊

Smakie

Annabel Lakeman beoordeelde op 2019-05-18

Mijn bestelling zou met 2 werkdagen bezorgd zijn. Na 4 dagen niks te horen gekregen over mijn bestelling en besloten om te bellen. Werd verteld dat ik maandag terug zou worden gebeld. Hele dag maandag gewacht, niet gebeld.. dus maandagavond nog de klantenservice gebeld, die vertelde dat ik dinsdag terug zou worden gebeld. Dinsdag ook niet gebeld. Woensdag overdag gebeld en kreeg toen te horen dat mijn bestelling al in behandeling stond. Terwijl ik alleen maar een bevestigingsmail van mijn bestelling had gekregen. Nou toen eindelijk was het pakketje op de post gedaan en kreeg ik hem de volgende dag (week te laat)

Smakie

Nathalie De Vree-van Leeuwen beoordeelde op 2019-05-10

Krijg geen antwoord op mijn klacht.

Smakie

nele silkens beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden van de levering. Relatief korte wachttijd. En het product was in orde!

Smakie

L de Vries beoordeelde op 2019-05-09

Pannekoekenpan van zeer slechte kwaliteit bij openen van de pan verboog direct het scharnier en na 1 pannekoek gebakken te hebben is de anti aanbaklaag beschadigd terwijl er GEEN scherpe voorwerpen zijn gebruikt. Vind het erg jammer had mij er op verheugd.

Smakie

Liset beoordeelde op 2019-05-09

Artikel kwam een dag later en toen bleek het niet het juist artikel te zijn zoals besteld. Direct contact opgenomen met klantenservice, waarna ik terug gebeld zou worden. Dit gebeurde niet, waarna ik ook nog gemaild heb (nog steeds geen reactie gehad). Dag later wederom gebeld en zou ik weer terug gebeld worden wat wederom niet gebeurde. Vanmorgen de derde dag dat ik naar de klantenservice gebeld heb en wilde niet ophangen totdat ik iemand gesproken had. Na enige tijd had dit wel succes en heb ik gemeld dat het product verkeerd geleverd was. Er werd mij verzekerd dat het juiste artikel direct verzonden zou worden en ik een e-mail zou ontvangen voor de retourzending. U raad het al, nog geen mail gehad voor retourzending en ook geen bericht van verzending van het juiste artikel. Ik vraag mij af of het goed gaat komen, maar in ieder geval genoeg frustratie en ik zou het geen "klantenservice" willen noemen.

Smakie

tom holtkamp beoordeelde op 2019-05-06

vlotte levering

Smakie

Andrea Smit beoordeelde op 2019-05-02

Te duur voor heel weinig kruiden

Smakie

Roxanne Humme beoordeelde op 2019-04-10

Pannenkoekenpan besteld, klantenservice gebeld zou terug gebeld worden. Ben nooit terug gebeld, week later kreeg ik de pan met een excuses mail. Ga ik de pan gebruiken super scheef met recht te krijgen, foto's gemaakt zaterdag gemaild. Eerste pannenkoek toch proberen te bakken na de pannenkoek kwam ook de anti aanbaklaag mee. Maandag gebeld zou terug gebeld worden dinsdag terug gebeld was niet gebeld maandag. Klantenservice was weer niet aanwezig, er was een spoed terug belverzoek aangemaakt worden ik zou die dag (dinsdag) terug gebeld. Inmiddels woensdag middag en nog steeds niks gehoord.
Ik ga straks voor de laatste keer bellen. Maar ik raad niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan, als dat hun werkwijze is!!

Smakie

A. O uit Rotterdam beoordeelde op 2019-04-02

Waardeloos en ramp. Op 21 maart heb ik een barbecue besteld die binnen 1 tot 3 werkdagen opgeleverd zou worden. Vandaag, 2 April is mijn bestelling nog niet opgeleverd. Tot nu toe heb ik twee e-mailberichten gestuurd en drie keer gebeld. Op mijn e-mailberichten heb ik geen reactie ontvangen.
Bij telefonisch contact noteren de medewerksters je gegevens en zeggen dat je teruggebeld wordt! Maar ik ben nooit teruggebeld. Geen reactie. Nu vraag ik me af of ik zo veel geld voor niets betaalde. Dus, nooit bestellen bij Smakie.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.