Prinses Marijkestraat 105
KvK 62271954

8,7

Bol.com 29 8,9

Diane beoordeelde op 2018-11-08

Ik ben zeer tevreden over de wok. Juiste grote, bakt niet aan. Top

Roelen Sjan beoordeelde op 2018-11-03

Heel tevreden, goed verpakt en netjes op tijd.

IMPG Van den Broek beoordeelde op 2018-11-03

Goed

Bj Ten arve beoordeelde op 2018-10-26

Pan trekt krom...

Mirja ter Braak beoordeelde op 2018-10-26

De doos die om de koektrommel zat was kapot

Marianne de Jonge Mulock Houwer beoordeelde op 2018-10-19

Zeer snelle levering,uitstekende service,mooi produkt

Anneke Groot beoordeelde op 2018-10-14

Bestelling vlot in huis, netjes verpakt. Kwaliteit is prima!

Jan Leeters beoordeelde op 2018-10-13

geen mening

Edith Gietel beoordeelde op 2018-10-12

Product is netjes op tijd afgeleverd, en de orderverwerking is snel gegaan. De inductie adapter heb ik nog niet veel gebruikt om er een beoordeling over te kunnen geven

E B beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering en een betaalbare, mooie, fijne paellapan. Blij mee!

Karin Sonneveld beoordeelde op 2018-10-06

Mooi produkt, goede service.

Christiane Stokvis beoordeelde op 2018-10-05

Netjes verpakt en snel
Geleverd

Hilma van der Harst beoordeelde op 2018-10-04

Zeer tevreden over bestelling en levering

Arna Wentink beoordeelde op 2018-09-24

Een vlotte levering. ik ben er zeer tevreden over.

Wies de Graaf beoordeelde op 2018-09-22

Prima produkt en bezorging

Rob beoordeelde op 2018-09-21

Nvt

Ralph Van Rangen beoordeelde op 2018-09-20

Hakblok na 1 dag al uit elkaar.. direct erover gebeld ,2 dagen later is er nog steeds geen contact opgenomen... zelf er achter aan zitten is een probleem omdat ook wij het druk hebben als restaurant.....3x de melding doorgestuurd maar nog steeds niks gehoord. Dit kan zeker beter naar de klant toe.... nazorg na een melding is een cruciale aandachtspunt i.p.v. een enquete voor een beoordeling.

Margaret beoordeelde op 2018-09-03

Ik kocht de carbonstalen wok Smakie Selectie van 35 cm doorsnee via Blokker. Snel geleverd; ‘s zaterdags besteld, ‘s maandags binnen! Erg mooie en degelijke wok voor het geld (€25,95). Meteen in gebruik genomen, dat wil zeggen, na de voorbereidende handelingen die zo’n drie kwartier in beslag nemen, maar het werkt! Heel blij mee; nooit meer loslatende anti-aanbaklaag stukjes in het eten😃

C.G Rietman beoordeelde op 2018-08-30

Het bestellen ging snel en eenvoudig. En ik kreeg het pakket gelijk de volgende dag thuis. Het persoonlijk geschreven kaartje bij het pakket was erg leuk.

Annelies Van Wortel beoordeelde op 2018-08-18

Vlotte service product snel in huis