Prinses Marijkestraat 105

Bol.com 9 8,1

Angela van der Woerd beoordeelde op 2018-04-06

Goede ervaring met jullie!👍🏻

Krisztina beoordeelde op 2018-03-22

This is the one and only webshop where I could buy this adapter in this size in Netherland...

Reactie van Smakie:
You are very welcome! We hope to see you again as our customer!

Joop Keuls beoordeelde op 2018-03-17

Snel en goed verpakt in huis

Reactie van Smakie:
Bedankt voor uw bestelling! We hopen u in de toekomst ook weer te verwelkomen in onze webshop! :)

Diana Vd hoeven beoordeelde op 2018-03-09

Goed, maandag besteld, donderdag in huis.

Willem Magerman beoordeelde op 2018-02-16

snelle levering

Yvonne Weenink beoordeelde op 2018-01-29

Snel en goed ontvangen top

Reactie van Smakie:
Bedankt voor uw review. We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen in onze webshop!

Souad El Battioui beoordeelde op 2018-01-26

Top service en snel in huis! Bedankt.

Wilfried Worm beoordeelde op 2018-01-24

Goede service top

Reactie van Smakie:
Bedankt voor uw review! We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen in onze webshop.

Asta beoordeelde op 2018-01-23

Prima pannen en zien er mooi uit

Hanneke Appel beoordeelde op 2018-01-21

Het setje zag er goed uit we hadden wat kleine probleempjes. Dat is onwijs goed opgepakt door de klantenservice. Wat zijn wij ontzettend goed en vriendelijk geholpen.

Reactie van Smakie:
Bedankt voor uw review! We hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen als klant in onze webshop.

Randy Widemann beoordeelde op 2017-12-24

Zeer vriendelijk te woord gestaan en heeft er persoonlijk voor gezorgd dat op het laatste moment mijn order die zelfde dag nog op de post ging.

Erg blij met smakie

Reactie van Smakie:
Graag gedaan. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen als klant!

Wij wensen u hele fijne feestdagen!

Marianne van der Voort beoordeelde op 2017-12-23

Prima service geen klachten.

Irma beoordeelde op 2017-12-21

Mooie, duidelijke site.
Goeie, snelle levering

Karin beoordeelde op 2017-12-21

Toegankelijke website en de levering ging ook snel, blij met mijn product!

Joe beoordeelde op 2017-12-19

Product ziet er netjes uit. Was goed verpakt en snel in huis, top!

Geert beoordeelde op 2017-12-18

Makkelijk te bestellen en had mij product (Chinese Fondueset) binnen 2 dagen in huis!