Boswachtersweg 5
5916RA Venlo

Hanneke De winter beoordeelde op 2017-10-14

Goede service , nadat het kledingstuk niet op voorraad was toch even netjes laten weten dat het een weekje later kwam !

Shelly De groo beoordeelde op 2017-10-09

Tijdens een bestelling is er iets mis gegaan en ben goed op de hoogte gehouden over mij bestelling!.

Beste Shelly,
Het feit dat het broekje nog niet ontvangen is vinden wij heel vervelend echter dit ligt momenteel bij onze verzender. Hier zijn we ook meteen achter aan gegaan toen het door jou kenbaar is gemaakt. Wij gaan uit van een spoedige oplossing en anders komen we er samen wel uit. Normaliter wordt alles gewoon de dag na verzending afgeleverd bij onze klanten. Hartelijke groet, Miranda

Manouk Sassen beoordeelde op 2017-09-08

Goede, nette en snelle levering. Bij het openmaken ook nog een leuk en persoonlijk kaartje bijgevoegd.

Linda beoordeelde op 2017-09-04

Mooi product en prima levering

Reactie van Smallrebel Fashion & Design:
Linda, hartelijk dank voor je positieve review en heel veel plezier met je bestelling. We streven uiteraard ook altijd een prima levering na. Hopelijk tot ziens in onze shop.

Groetjes Miranda

Petra Berger - Heimgartner beoordeelde op 2017-08-07

Artikel is snel binnen. Omdat ikzelf marketeer ben, zie ik nog wel verbeterpunten als het gaat om t verzorgen van het pakketje: geen pakbon bijvoorbeeld.
Daarnaast zat het in een grijze zak, terwijl het mogelijk net zo kostbaar is om een herkenbare tas te ontwikkelen. Geeft meer het gevoel van uitpakken!

Beste Petra,
hartelijk dank voor je positieve review en heel veel plezier met je bestelling. Je opmerking zullen we absoluut meenemen. In elk geval kan ik je aangeven dat onze kleinere zendingen wel persoonlijker zijn qua verpakking. Voor de grotere bestellngen zijn we nog op zoek naar een geschikte verpakking. Graag tot zien bij Smallrebel.com.

Groetjes Miranda

Amber Verblauw beoordeelde op 2017-08-04

Goede service, snelle levering en ontzettend leuk het handgeschreven kaartje bij het pakketje. Dat maakt het allemaal persoonlijk!

Naomi Verbiesen beoordeelde op 2017-08-03

Bestelling de volgende dag al in huis! Super blij mee!

Vicky Bruynen beoordeelde op 2017-08-03

Iets langer moeten wachten omdat een artikel tóch niet op voorraad bleek te zijn maar ben helemaal blij met mijn aankopen.

Christina de Loor beoordeelde op 2017-07-22

Snelle bezorging en het product is exact zoals afgebeeld en ik mij heb voorgesteld

Kristel de Jong beoordeelde op 2017-07-17

Snelle levering! Alles helemaal
In orde!

C Van Stiphout beoordeelde op 2017-07-16

Super snelle service

Tanja Platschorre taalman beoordeelde op 2017-07-06

Het zijn hele leuke kleertjes voor een goede prijs. En ze zijn snel in huis. De persoonlijke boodschap in het pakketje maakte mijn dag (naast het bestelde jurkje 😉) helemaal goed! Ga zeker meer bij jullie bestellen 😀

Chantal Homberg beoordeelde op 2017-07-06

Zeer tevreden. Snelle levering. Persoonlijk kaartje erbij.
Mooie kleding. Wat willen we nog meer?! ;)

Tineke Sjoerdsma beoordeelde op 2017-07-03

Heel tevreden , zeer mooie slab van elodie details

Linda Van der Heyden beoordeelde op 2017-06-10

Mooie producten en nette snelle levering.

Sharon Colanges beoordeelde op 2017-06-01

Snelle leverong, leuke kleding!

Martijn Mesman beoordeelde op 2017-05-15

Duidelijke communicatie en snelle ontvangst. De handgeschreven bedankbrief maakte het persoonlijk.

Brenda Busking beoordeelde op 2017-05-06

Goed en snel! Wat een leuke spullen in jullie webshop! Leuk verpakt, zal zeker nog eens bij jullie winkelen! Zeer tevreden!

Chantalle Passage beoordeelde op 2017-04-25

Super leuke producten en snelle levering

Tamara de Graaf beoordeelde op 2017-04-22

Vlotte levering, prachtige kleding!