Smartass Deals
Smartass Deals | Verblaffend goedkoop!

Wij van Smartass Deals willen jou de beste deals geven! De nieuwste en leukste producten, gadgets, accessoires en nog veel meer voor de beste prijzen. Je kunt hier terecht voor smartphone- en tabletaccessoires, bluetooth speakers, fashion voor man en vrouw, scheermesjes, parfum, haar-, gezichts- en lichaamsverzorging! Oja en wij hebben ook nog alles voor kinderen, baby’s en nog veel meer!

Ons assortiment is zeer breed en wisselt voortdurend. Daarom is het altijd verrassend met de meest uiteenlopende producten. Wij hebben veel A-merken, unieke en leuke gadgets waar je uit kunt kiezen. Ben je niet tevreden, dan krijg je gewoon je geld terug. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd.

Iedere woensdag is dealdag! Als het woensdag is dan breken wij niet alleen de week, maar ook de prijs! Ieder woensdag hebben wij weer nieuwe deals online staan en hiervoor geldt OP = OP!

Wil je als eerste op de hoogte blijven van de beste deals? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Bij iedere aankoop spaar je voor punten, die je weer kan inleveren voor euro’s korting op je bestelling! Als je een account aanmaakt, dan geven wij jou 25 Smartass punten cadeau (€1,25)! Schrijf je ook nog eens een productreview, dan geven wij jou 10 Smartass punten (€0,50) per review.

Lidmaatschap per 01-09-2020 stopgezet